Жахливий сервіс
1/5
Вперше мала справу зі страховою. Подала всі документи згідно переліку. Через два місяці сама подзвонила, виявляється страхова надіслала лист поштою власнику авто, лист звичайно не прийшов. В листі вказано, що я не подала заяву на відшкодування, тому вони нічого і не зробили. Окей, набрала їх, заповнила заяву, відправила. Пройшов місяць. Дзвоню їм весь тиждень, то вони обіцяють передзвонити, то зʼєднують з фахівцем по моїй справі, але ніяк зʼєднати не можуть, і ще міліони відмазок.
15 июля 2024, 9:29
Шановна MariaHk! У кожної страхової компанії на сайті є чіткий алгоритм дій клієнта у разі настання ДТП, зверніть на це увагу, будь ласка. Ви маєте направити усі необхідні документи на нашу офіційну пошту і далі компанія виконує усі свої зобов'язання, відповідно до законодавства. Крім того, у нас працює Контакт-Центр, куди ви могли зателефонувати і дізнатися про усі деталі, тим паче, що ви не власник авто! Напишіть номер страхового полісу, будь ласка, ми з'ясуємо ситуацію і поінформуємо Вас. З повагою — команда «ГАРДІАН».