Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
Гардиан

Отделения Гардиан: Львов, ул. Ржегорша Ф, 21

Назад

Львов, ул. Ржегорша Ф, 21

ул. Ржегорша Ф, 21

+38 067 342-85-59

Пн-Чт: 09:00 – 18:00, Пт: 09:00 - 17:00, Сб-Вс: выходной

Отзывы об отделении — 14

Отзывы об отделении — 14

5/5
irynakhoma2025-07-16 23:51:54
Дуже уважне ставлення до клієнтів, зрозумілі умови страхування та швидке оформлення договору.

Особливо хочу відзначити професіоналізм консультанта — все пояснили простою мовою, допомогла обрати найкращий варіант страхування під мої потреби. А коли виникла страхова подія — відреагували оперативно, без зайвої бюрократії. Виплату отримала швидко й у повному обсязі.

Дякую компанії Гардіан за надійність, турботу та якісний сервіс. Тепер точно знаю, до кого звертатися надалі! Рекомендую всім, хто цінує спокій і впевненість у завтрашньому дні.
19 июля 2025, 18:02
Відгук не зарахований (на 19.07.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
5/5
Lilia19972025-07-10 17:10:03
Дякую Гардіан за дуже оперативний зворотній зв'язок, детальні рекомендації щодо моїх подальших дій на місці ДТП, допомогу з оформленням документів.
Окреме дякую п. Олені з відділу врегулювання за відмінну роботу. Адекватно оцінили суму пошкоджень, кошти виплатили швидко.
Рекомендую.
11 июля 2025, 9:44
Відгук зарахований (на 11.07.2025).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
5/5
Avtotransport2025-07-01 15:18:39
Дякую страховій компанії Гардіан за оперативність та злагодженість в роботі
Особлива подяка Уляні Приймі (Львів) за супровід, кваліфіковані консультації, допомогу в подачі усіх необхідних документів, швидкий зворотній зв'язок.Виплата страхового відшкодування без затримок та оперативна оцінка завданих збитків, уважне ставлення до деталей, чіткість.
Одна із кращих страхових компаній, якій можна довіряти.
3 июля 2025, 10:41
Відгук не зарахований (на 03.07.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
5/5
zelenicandrij2025-03-19 22:41:21
Дуже оперативно і грамотно було оформлено. Фахівець Уляна допомогла у заповненні документів. Експерти прибули швидко а також відшкодували повністю кошти на ремонт автомобіля. Рекомендую.
Гардиан
24 марта 2025, 8:46
Пане zelenicandrij, дякуємо за зворотний зв'язок! З повагою — команда «ГАРДІАН».
5/5
IrynaZhuk132025-02-07 19:14:48
Чудова страхова компанія! Дуже задоволена обслуговуванням – все пройшло швидко та без зайвих проблем. Після ДТП 23.01.2025 отримала страхову виплату вже 07.02.2025. Оперативність, ввічливість і професійний підхід – на найвищому рівні.
Гардиан
10 февраля 2025, 17:50
Пані IrynaZhuk13, щиро вдячні за зворотний зв'язок, що знайшли час і залишили свій відгук. З повагою — команда «ГАРДІАН»
1/5
m777blog2024-10-22 11:42:56
Страхова компанія Guardian виявилася справжнім розчаруванням. Клієнтська підтримка абсолютно некомпетентна: від початку процесу не було надано чітких відповідей на мої запити, і мені довелося постійно дзвонити, щоб отримати хоч якусь інформацію. Виплати затягувались на місяці без жодного обґрунтованого пояснення. Замість вирішення проблеми, компанія намагалася знайти причини для того щоб затягнути виплату коштів.

Ставлення до клієнтів показує абсолютну неповагу — з такими страховиками неможливо відчувати себе захищеним. Категорично не рекомендую Guardian тим, хто очікує надійного сервісу.

Справа G-38601
Страховий випадок 15 серпня 2024. Станом на 22 жовтня 2024 кормлять обідами, та не надають ніяких чітких відповідей.
Вчора телефонував дізнатись про стан розгляду справи, обіцяли зателефонувати сьогодні, подзвонив їм сам кажуть чекати коли зателефонують, вже не один тиждень такі відповіді…

Захищають не інтереси клієнта, а тільки свої, максимально жахливо.

Якщо не буде ніяких рухів, буду звертатись МТСБУ, НБУ. Та подавати в суд.

Не рекомендую звʼязуватись з цією страховою компанією.
Гардиан
22 октября 2024, 15:24
Шановні m777blog, Dnkp2p і Марія Костенко!
Ваше авто 2005 року. Згідно зі ст. 29 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», у зв'язку з пошкодженням транспортного засобу відшкодовуються витрати, пов'язані з відновлювальним ремонтом транспортного засобу з урахуванням зносу, розрахованого у порядку, встановленому законодавством. Фізичний знос ТЗ (його складників) — утрата вартості КТЗ (його складників), яка зумовлена частковою або повною втратою первісних технічних та технологічних якостей КТЗ (його складників) порівняно з вартістю нового подібного КТЗ (його складників). Фізичний знос ТЗ розраховується відповідно до вимог Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів, затвердженої наказом Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України від 24 листопада 2003 р. №142/5/2092 (із змінами та доповненнями).
Ми отримали від Вас заяву на виплату 29.08.2024 року, відповідно до законодавства, ми маємо здійснити відшкодування протягом 90 днів.
5/5
Starlije19622024-10-21 12:24:44
Дякую команді СК «ГАРДІАН» за оперативність при розгляді страхового випадку- заміна пошкодженого лобового скла( під час руху з під коліс зустрічного транспорту вилетів камінчик)
Приємно мати справу з Командою Професіоналів.
Успіхів всім Вам!🤗
P.S. Рекомендую користуватися послугами СК «ГАРДІАН «
Гардиан
21 октября 2024, 13:05
Щиро вам вдячні за відгук! З повагою — команда «ГАРДІАН».
1/5
StanislavUa2024-08-29 19:01:41
Була не значна аварія, з пошкодженням бампера та решітки. Довго не могли оцінити пошкодження, знайшли комісара лише за декілька тижнів. Тим часом самостійно оцінили пошкодження на офіціальному СТО та подали на розгляд разом з копіями документів шо відіслати поштою. Виплату не сдійснили за 2 роки. Фідбека на звернення і переписці завжди одні — «Доброго дня. Якщо в Вас виникли питання, телефонуйте на гарячу лінію 0 800 503 114». Якшо цінете свій час та авто не раджу звязуватися.
Жодного разу не було такої відвертої зневаги до кліентів з іншими компаніями, такими як AXA(ARX) та Арсенал.
Гардиан
30 августа 2024, 9:42
Пане Станіславе, номер вашого полісу напишіть, будь ласка. Ми ідентифікуємо вас і дамо відповідь щодо вашої справи. Але наша компанія чітко і вчасно виконує усі свої зобов'язання перед клієнтами у терміни, відповідно до законодавства. Також інформуємо вас, що у разі, якщо ви протягом сьогоднішнього робочого дня не надасте номер вашої справи, ми будемо звертатися до адміністратора форуму, щоб переконатися у достовірності вашої інформації. З повагою — команда «ГАРДІАН»
1/5
Nataliialuk2024-08-28 18:58:27
23.08.24 стала учасником ДТП, винуватець якої застрахований у даній компанії. Одразу на місці ДТП винуватець зателефонував у страхову, де йому повідомили, що протягом 3 днів зі мною зв'яжеться експерт з оцінки. Але звісно ж ніхто не подзвонив і більше того навіть не сказали, що я теж маю залишити звернення у цій страховій. Звернення я таки залишила, бо дізналася про це зателефонувавши просто з цікавості, про те як йдуть справи. Після чого мені сказали, що оцінщик зв'яжеться зі мною вже протягом 10 днів… Ну що ж поки не дзвонить (( сподіваюся все зробиться все ж таки не за місяці, а швидше
Гардиан
29 августа 2024, 10:11
Пані Наталія, вітаємо! Сподіваємось у вас все добре і ви у безпеці. Є чіткий алгоритм дій при настанні ДТП, якого має дотримуватись і страхувальник, і страховик. Ви можете з ним ознайомитися на нашому сайті: https://grdn.com.ua/dtp-avtocivilka Так от, відповідно до алгоритму, винувателць має протягом 3 днів повідомити страховика про ДТП і подачи усі документи. У відповідь він отримує смс, що страховик документи отримав. Ви у свою чергу, як потерпіла сторона, теж маєте подати заяву на відшкодування і пакет документів. І по результату ви теж отримуєте смс, що ваші документи отримані і перебувають у роботі. Вдалого вам дня! З повагою — команда «ГАРДІАН»