Дуже рекомендую СГ «ТАС»!
Після придбання авто оформила автоцивілку та міні-каско, а рівно за тиждень «притерлася» до автобусу (тобто страховий випадок з моєї вини 🙈).
На гарячій лінії швидко відповіли, в першу чергу поцікавилися, чи потрібна медична допомога, зафіксували страховий випадок, проконсультували щодо порядку моїх дій, записали до менеджера для оформлення документів.
Під час першого візиту передали всі необхідні документи і фото менеджеру. Оформлення документів зайняло максимум півгодини. Спілкування з менеджером — просто топ! (якщо не рахувати привід). Спочатку в нас була менеджер Юлія. Після оцінки експерта (відбулася протягом тижня від візиту до страхової) Юлія проконсультувала щодо написання заяви на відшкодування та подальших дій. Треба сказати, що експерт «непогано порахував» завдану шкоду (більшу частину вартості ремонту і фарбування вона перекрила), враховуючи, що авто 2016 року і там вираховується коєфіцієнт зносу (тобто ніхто не намагається прям занизити суму відшкодування). Протягом двох-трьох тижнів отримала перші 70% страхової виплати.
Ремонт авто завершили, але часу їхати в офіс страхової для написання заяви на другу частину виплати та проведення огляду авто не було. Все відклалося приблизно на три місяці. За цей час менеджер Юлія вже там не працювала, тож через гарячу лінію записалася на прийом.
Справу передали менеджеру Олегу. І знову ЛИШЕ ПОЗИТИВНІ враження! Всі документи швидко оформили, провели огляд авто. Всі уточнюючі запитання, які виникли вже після нашого візиту, вирішили в той самий день в телефонному режимі. За 10 днів на картку було зараховано другу частину страхової виплати (ще 30% від суми, прорахованої експертом).
Якщо що, я не бот і не на зп 😅 номер справи 14222. До цього ніколи не мала справ із страховими. Перший досвід із ТАС виявився супер позитивним (знову ж таки, не рахуючи, що то ДТП). Не маю жодних сумнівів, в кого оформлювати наступну страховку. Рекомендую СГ «ТАС» всім! Виплати реальні, доволі швидкі! Менеджери — топ! Супер клієнтоорієнтований сервіс!