1/5
Протягом 1,5 місяця мене змушували постійно збирати нові документи, звертатися в медзаклади, надсилати довідки, проходити додаткові обстеження — і все це лише для того, щоб у кінці заявити, що мій випадок «не страховий», а стан «не був критичним»
Перед тим, як подавати документи, я уточнила у компанії, чи є сенс взагалі подавати заяву — мені чітко відповіли, що так, випадок підпадає під страхування. Тобто спочатку вони підтвердили, ввели в оману, а потім просто відмовили
Складається враження, що якщо ви розраховуєте на компенсацію понад 5 000 грн, то тут зроблять усе можливе, щоб нічого не виплатити, затягнути процес і знайти формальний привід для відмови
Перед тим, як подавати документи, я уточнила у компанії, чи є сенс взагалі подавати заяву — мені чітко відповіли, що так, випадок підпадає під страхування. Тобто спочатку вони підтвердили, ввели в оману, а потім просто відмовили
Складається враження, що якщо ви розраховуєте на компенсацію понад 5 000 грн, то тут зроблять усе можливе, щоб нічого не виплатити, затягнути процес і знайти формальний привід для відмови
