Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить

О компании

ЧАО «СК «ПЗУ Украина» — страховая компания, более 30 лет успешно работающая на рынке страхования Украины.

Главный офис:04112, г. Киев, ул. Дегтяревская, 62 (часы работы: Пн-Пт: 9:00 - 18:00, Сб-Вс: выходные)
График работы:
socialsocial

Выплаты на 30 сентября 2024

Тип страховки
Премии, тыс. грн
Выплаты, тыс. грн
Уровень выплат, %
307933 ₴
159706 ₴
51.86 %
462151 ₴
238037 ₴
51.51 %
27130 ₴
3213 ₴
11.84 %

Отзывы о компании — 313

1/5
Biglin2025-03-06 16:37:03
Оператори гарячої лінії говорять різне – один каже, що документи в обробці, інший – що їх взагалі ще не отримали. Відчуття, що компанія робить все, щоб клієнт зневірився і просто відмовився від своєї компенсації. Виплату затримали на кілька місяців.
5/5
Федер2025-02-17 21:00:05
Дякую страховій компанії «ПЗУ» за сумлінне, професійне, чуйне та уважне ставлення до клієнтів. У мене оформлена від роботи медична страховка. Я можу сміло її рекомендувати. Вже встиг скористатися їх послугами, все на найвищому рівні.
1/5
volkovppartners2025-01-28 15:47:47
Мені як потерпілій стороні в наслідок ДТП, де було повністю пошкоджено основні ворота, хвіртка, бетонний паркан 4,5м.п, виконали перше нарахування відшкодування в розмірі 15% відсотків від необхідної суми коштів на відновлення. Після моєї «Заяви» на виконання незалежної експертизи, перерахували суму компенсації, вона склала 30% від суми необхідної на відновлення пошкодженої огорожі. Хоча я декілька разів звертався з заявами і надавав документальні докази суттєвої різниці невідповідності розрахункових цін і витрат вказаних в незалежній оцінці. Тому виникає єдина думка що вони працюють в зговорі і по такій схемі суттєво занижують суми виплат. А далі наперед знаючи як працює наша недосконала судова система, дослівно: «якщо вас щось не влаштовує, ідіть звертайтесь в суд». PZU=ШАХРАЇ!!!
5/5
Сашка2024-12-30 19:24:21
Не знаю як іншим, я дуже задоволений Страховою ПЗУ і не один рік я є їх клієнтом) поки все норм, якщо щось піде не так, то обов'язково все чесно відпишу. Всіх з прийдешніми святами.
1/5
onedis2024-11-27 18:09:45
брал Зеленую карту. Когда случились неприятности то дозвонится до компании оказалось невозможно. слушали просто музыку по телефону в роуминге, после чего был сброс. пытались дозвониться в течение часу практически. Дозвонится только вышло за счет знакомых которые остались в украине и смогли с горем дозвонится и сообщить контактный номер мой чтобы мне перезвонили. Уведомил о страховом случае я через почту, после ответа «взяли в работу» ничего не происходило. Спустя 3 месяца после случая о котором я поинтересовался о статусе этого случая, была ли выплата пострадавшему и тд. Ответа на вопрос нету 1.5 месяца, на гарячей линии сотрудники или просто сбрасывают трубку после того как слышат проблему и многозначно экают, или просто говорят «не тот отдел», «вам перезвонят»
1/5
sergeymast2024-11-24 20:42:38
Отвратительная страховая компания.Категорически не рекомендую.Отдыхали с семьёй в Турции.Произошёл страховой случай. Я заболел гриппом.Связался со страховой, сообщил.Оплатил самостоятельно приём у доктора и лекарства.По прибытии предоставил все справки и рецепты, а также чеки в страховую.Вместо выплаты получил письмо что им нужен перевод документов с Турецкого на Украинский язык.Там выплата в районе 100долларов.Перевод будет стоить дороже.Пусть конечно подавятся или себе на лекарства оставят.Категорисески не рекомендую связываться с этой страховой компанией! Скорее всего это компания-банкрот.Или компания-аферист!
1/5
Ohnosu2024-11-21 17:05:15
Не рекомендую!!!
Знаходжусь у напівнесвідомому стані з вірусно-бактеріальною інфекцією в Дахабі.
Служба підтримки не відповідає цілодобово, оплачувати страховий випадок не хочуть.
Зворотний дзвінок я просила 4 дні тому, мені ніхто не передзвонив.
Партнеру, який надав мені госпіталь, вони не відповідають цілодобово, скрін прикладено.
З лікарем вони не спілкуються.
У мене температура 39 четверту добу, і навіть крапельниці її не можуть збити.
Діагноз вірусно-бактеріальна інфекція – це страховий випадок.
Сьогодні на моє запитання – чому не відповідають партнеру, служба підтримки відповіла, що я їм повинна надавати щоденні звіти від лікаря.
Але я зараз не в змозі щось надавати, я важко доходжу до туалету. Лікар надіслав звіт ще вчора партнерові, партнер спілкується з лікарем, але вже добу не може отримати відповіді від служби підтримки.
Я у дуже поганому стані. І я боюся — якщо я потраплю в несвідомий стан, то я теж мушу надсилати звіти???
У служби підтримки є контакт лікаря, скажіть – чому вони не працюють безпосередньо.
Я купувала страховку еліт із надією, що проблем не буде.
Але служба підтримки не відповідає цілодобово і постійно пропонує мені оплачувати лікування самостійно. Чому????
навіщо тоді взагалі потрібна страховка?
За необхідності готова надіслати скрини всього листування зі службою підтримки.
І що мені робити у цій ситуації.
Консультант при купівлі страховки обіцяв мені зовсім інше.
5/5
Marisha82024-11-21 11:27:23
Дуже зручно і швидко оформляти, питань на кордоні ніяких не було, дякую.
1/5
Denysa12024-11-10 11:42:55
Страхова занизили суму збитку і на листи не відповідає! Рахунок СТО на 11000 грн. СК нарахували 6000. Ремонт і фарбування. Запчастини не міняються тому знос немає нащо нараховувати.
1/5
Klu2024-10-30 12:21:08
Справа на розгляданні, ніяких строків не почула, сиди і чекай рішенняЦе завжди так? чи тільки в мене?
4 ноября 2024, 10:11
Відгук не зарахований (на 04.11.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.