Не рекомендую
1/5
Клиент Оранты въехал в меня задом
Я отложив все дела поехал в данную страховую в 9.20 был у них
Зашел в кабинет
Сотруднику хотелось шутить. Но сотрудник на рабочем месте, а у посетителя день уже не задался и надо все четко и быстро оформить! Это надо учитывать в обучении своих сотрудников!
Далее цитаты
Ой та прямо таки сейчас в вас въехали!
Ожидайте в корридоре
Да сейчас
Ожидаю
Ок
Сижу в коридоре. Отношение напомнило голодных врачей в гос больнице
Открывается дверь с другого кабинета и фраза
Вы в машине двери тоже не закрываете?
Извините у меня везде стоят дотяжки и я забыл что такое дотягивать и проверять двери рукой! Я пришел не к вам домой, а в страховую, которая на слуху очень давно! И пришел не просить
Не рекомендую данную страховую никому! Красивый голос робота на горячей линии, красивые фразы на сайте
Но на деле клиентоориентированность ноль
Я отложив все дела поехал в данную страховую в 9.20 был у них
Зашел в кабинет
Сотруднику хотелось шутить. Но сотрудник на рабочем месте, а у посетителя день уже не задался и надо все четко и быстро оформить! Это надо учитывать в обучении своих сотрудников!
Далее цитаты
Ой та прямо таки сейчас в вас въехали!
Ожидайте в корридоре
Да сейчас
Ожидаю
Ок
Сижу в коридоре. Отношение напомнило голодных врачей в гос больнице
Открывается дверь с другого кабинета и фраза
Вы в машине двери тоже не закрываете?
Извините у меня везде стоят дотяжки и я забыл что такое дотягивать и проверять двери рукой! Я пришел не к вам домой, а в страховую, которая на слуху очень давно! И пришел не просить
Не рекомендую данную страховую никому! Красивый голос робота на горячей линии, красивые фразы на сайте
Но на деле клиентоориентированность ноль

24 октября 2025, 16:39
Вітаємо!
Нам щиро шкода, що у Вас склалося неприємне враження від відвідування нашого відділення. Ми обов’язково проведемо внутрішню перевірку, щоб розібратися в ситуації та надати належну оцінку діям працівників.
Будь ласка, уточніть:
• адресу відділення, де сталася описана подія;
• дату та орієнтовний час Вашого візиту;
• Ваше ПІБ.
Цю інформацію просимо надіслати на електронну адресу alona.antonova@assist.org.ua.
Ця інформація допоможе нам оперативно перевірити деталі інциденту та вжити відповідних заходів.
Дякуємо за Ваш відгук — він важливий для покращення нашого сервісу.
Ми цінуємо кожен зворотний зв’язок від наших клієнтів, адже завдяки йому постійно вдосконалюємо якість надання послуг.
Чекатимемо на Вашу відповідь!
З повагою,
Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
Нам щиро шкода, що у Вас склалося неприємне враження від відвідування нашого відділення. Ми обов’язково проведемо внутрішню перевірку, щоб розібратися в ситуації та надати належну оцінку діям працівників.
Будь ласка, уточніть:
• адресу відділення, де сталася описана подія;
• дату та орієнтовний час Вашого візиту;
• Ваше ПІБ.
Цю інформацію просимо надіслати на електронну адресу alona.antonova@assist.org.ua.
Ця інформація допоможе нам оперативно перевірити деталі інциденту та вжити відповідних заходів.
Дякуємо за Ваш відгук — він важливий для покращення нашого сервісу.
Ми цінуємо кожен зворотний зв’язок від наших клієнтів, адже завдяки йому постійно вдосконалюємо якість надання послуг.
Чекатимемо на Вашу відповідь!
З повагою,
Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»