Не зацікавлені в оформлені страховки
2/5
Дуже дивна компанія.
Вже другий день намагаюсь оформити страховий продукт.
Писав в чат на сайт, перший раз там відповідали раз в 10 хвилин. Потім зе намагався в чат боті телеграм, вайбер зв'язатись, там взагалі відповіді не було і чат через якийсь час писав «діалог закінчено через відсутність вашої активності».
Сьогодні вже телефонував їм сам, я кажу я хочу оформити страхування майна, вони десь годину намагались оформити зі мною на телефоні, потім ще годину у вайбері, підготували драфт договору але без зазначення страхових сум, коли я почав задавати питання, сказали, чекайте вам через 2 дні напишуть у вайбер і вирішите ці питання, замовив зворотній зв'язок на сайті, передзвонили аж на наступний день в 19:35, я не міг тоді говорити.
Тобто я сам звернувся до них з проханням оформити страховку, а вони вже кілька днів морозяться. В іншій страховій я можу це зробити за кілька хвилин онлайн. Я не розумію взагалі звідки в них клієнти з таким відношенням.
Вже другий день намагаюсь оформити страховий продукт.
Писав в чат на сайт, перший раз там відповідали раз в 10 хвилин. Потім зе намагався в чат боті телеграм, вайбер зв'язатись, там взагалі відповіді не було і чат через якийсь час писав «діалог закінчено через відсутність вашої активності».
Сьогодні вже телефонував їм сам, я кажу я хочу оформити страхування майна, вони десь годину намагались оформити зі мною на телефоні, потім ще годину у вайбері, підготували драфт договору але без зазначення страхових сум, коли я почав задавати питання, сказали, чекайте вам через 2 дні напишуть у вайбер і вирішите ці питання, замовив зворотній зв'язок на сайті, передзвонили аж на наступний день в 19:35, я не міг тоді говорити.
Тобто я сам звернувся до них з проханням оформити страховку, а вони вже кілька днів морозяться. В іншій страховій я можу це зробити за кілька хвилин онлайн. Я не розумію взагалі звідки в них клієнти з таким відношенням.

29 сентября 2025, 11:06
Вітаємо, пане Олексію!
Нам дуже прикро, що виникла дана ситуація, щоб ми мали змогу розібратися, уточніть, будь ласка, на електронну пошту: Alona.Antonova@assist.org.ua наступні відомості:
— точну дату та час дзвінка та звернення в чат-бот;
— номер телефону з якого Ви зверталися.
Зі свого боку приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Ми цінуємо кожен зворотній зв'язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА».
Нам дуже прикро, що виникла дана ситуація, щоб ми мали змогу розібратися, уточніть, будь ласка, на електронну пошту: Alona.Antonova@assist.org.ua наступні відомості:
— точну дату та час дзвінка та звернення в чат-бот;
— номер телефону з якого Ви зверталися.
Зі свого боку приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Ми цінуємо кожен зворотній зв'язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА».
