Это *** товарищи.
1/5
Ну слов нет одна нецензурная лексика. Это ж какими людьми нужно быть?.. Мне въехали в *** , ляда под замену, залом на бампере и две накладки на замену( Reno meganе) ремонт 25-30,000а выплачивают 12,000. Это как называется? Зачем покупать страховую, если я должна тратить свои деньги? Мой вам совет бегите от туда, там людей за идиотов считают. Я в жизни ни кому не посоветую с ними связываться!!!

28 августа 2025, 14:28
Вітаємо!
НАСК «ОРАНТА» діє виключно в межах чинного законодавства України та умов укладених договорів страхування.
Якщо клієнт не погоджується з розрахунком або вартість ремонту перевищує виплачену суму, він має право звернутися з заявою про перегляд суми відшкодування. Для цього необхідно надати:
• акти виконаних ремонтних робіт;
• квитанції або чеки за проведений ремонт;
• або акти огляду від незалежного експерта.
Документи можна надіслати на електронну адресу: loss.ga@oranta.ua
(у темі листа, будь ласка, вкажіть Ваше ПІП та номер справи). Для ознайомлення з документами, на підставі яких було оцінено розмір заподіяної шкоди, зокрема з ремонтною калькуляцією, Ви можете звернутися до Центру клієнтської підтримки НАСК «ОРАНТА» у своєму регіоні.
При собі необхідно мати оригінал документа, що посвідчує особу (паспорт або водійське посвідчення).
Дякуємо за розуміння!
З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
НАСК «ОРАНТА» діє виключно в межах чинного законодавства України та умов укладених договорів страхування.
Якщо клієнт не погоджується з розрахунком або вартість ремонту перевищує виплачену суму, він має право звернутися з заявою про перегляд суми відшкодування. Для цього необхідно надати:
• акти виконаних ремонтних робіт;
• квитанції або чеки за проведений ремонт;
• або акти огляду від незалежного експерта.
Документи можна надіслати на електронну адресу: loss.ga@oranta.ua
(у темі листа, будь ласка, вкажіть Ваше ПІП та номер справи). Для ознайомлення з документами, на підставі яких було оцінено розмір заподіяної шкоди, зокрема з ремонтною калькуляцією, Ви можете звернутися до Центру клієнтської підтримки НАСК «ОРАНТА» у своєму регіоні.
При собі необхідно мати оригінал документа, що посвідчує особу (паспорт або водійське посвідчення).
Дякуємо за розуміння!
З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
