ПАТ «НАСК »ОРАНТА" занижує виплати у 3 рази
1/5
номер справи 25-20-17401
рахунок фактура від офіційного дилера 12.06.2025 (автомобіль на гарантії) – 81 465,98 грн
вартість відновлювального ремонту за оцінкою незалежної експертизи 10.07.2025 — 76 446,07грн
виплата без узгодження на картку від ПАТ«НАСК „ОРАНТА“ 07.07.2025 — 26 070,96 грн
після виплати БЕЗ УЗГОДЖЕННЯ ПАТ „НАСК “ОРАНТА» перестала виходити на зв'язок
схоже залишається тільки звертатися до суду
рахунок фактура від офіційного дилера 12.06.2025 (автомобіль на гарантії) – 81 465,98 грн
вартість відновлювального ремонту за оцінкою незалежної експертизи 10.07.2025 — 76 446,07грн
виплата без узгодження на картку від ПАТ«НАСК „ОРАНТА“ 07.07.2025 — 26 070,96 грн
після виплати БЕЗ УЗГОДЖЕННЯ ПАТ „НАСК “ОРАНТА» перестала виходити на зв'язок
схоже залишається тільки звертатися до суду

14 июля 2025, 15:32
Вітаємо!
Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією.
Про прийняте рішення Вам було направлено лист на Вашу поштову адресу. Якщо Ви його ще не отримали, очевидно ще він у дорозі. Додаткове узгодження суми на відбувається, адже підписуючи заяву Ви погоджуєте те, що рішення щодо суми збитків буде приймати страхова компанія на основі проведеного огляду та експертизи.
Ваш було сплачено відшкодування згідно описаних пошкоджень та проведено експертизи.
Проте, Ви можете оскаржити дану суму. Ви маєте право подати заяву (рекламацію) на перегляд справи з документами що підтверджують позицію: результати незалежної експертизи та/або акти виконаних робіт та чеки з СТО.
Надішліть на 📧 loss.ga@oranta.ua (вкажіть ПІБ+номер справи в темі).
Щодо «перестати виходити на зв'язок» розкажіть детальніше, що саме маєте на увазі? Інформаційна лінія працює цілодобово, якщо Ви не змогли до нас додзвонитись, вкажіть коли та з якого номеру телефонували, ми обов'язково перевіримо чому так сталось. Якщо Ви намагались зв'язатись іншим чином, підкажіть будь ласка, як саме?
Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією.
Про прийняте рішення Вам було направлено лист на Вашу поштову адресу. Якщо Ви його ще не отримали, очевидно ще він у дорозі. Додаткове узгодження суми на відбувається, адже підписуючи заяву Ви погоджуєте те, що рішення щодо суми збитків буде приймати страхова компанія на основі проведеного огляду та експертизи.
Ваш було сплачено відшкодування згідно описаних пошкоджень та проведено експертизи.
Проте, Ви можете оскаржити дану суму. Ви маєте право подати заяву (рекламацію) на перегляд справи з документами що підтверджують позицію: результати незалежної експертизи та/або акти виконаних робіт та чеки з СТО.
Надішліть на 📧 loss.ga@oranta.ua (вкажіть ПІБ+номер справи в темі).
Щодо «перестати виходити на зв'язок» розкажіть детальніше, що саме маєте на увазі? Інформаційна лінія працює цілодобово, якщо Ви не змогли до нас додзвонитись, вкажіть коли та з якого номеру телефонували, ми обов'язково перевіримо чому так сталось. Якщо Ви намагались зв'язатись іншим чином, підкажіть будь ласка, як саме?
Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
