Щиро не рекомендуємо!
1/5
Зіткнулись вперше зі страховою. У дворі «притерли» авто. Подряпина невелика, проте усі знають сьогоднішні ціни на усе… і коли відшкодування прийшло у розмірі 420 грн!😆 сміялись ми довго))) 10 $ Карл!!! Кінець 2024 року!!! Люди, у вас клепка якась є??? Цікаво чи багато майстрів візьмуться ХОЧ ЩОСЬ робити біля авто за таку «афігезну» суму грошей?!)))
Тож, якщо ви вирішили там застрахувати щось — бажаю удачі, а якщо вас занесло туди не по своїй волі співчуваю!
Окремий акцент зроблю на хамській поведінці працівника, до якого ми звернулись. Таке враження склалось, що ми вночі прийшли до нього додому, та вимагали щось, що не входить в його посадові обов'язки. Прямим текстом він нас не послав, проте зробив це своєю оцінкою збитків. Віримо, ваше «добро» обов'язково вам же і повернеться сторицею.
Тож, якщо ви вирішили там застрахувати щось — бажаю удачі, а якщо вас занесло туди не по своїй волі співчуваю!
Окремий акцент зроблю на хамській поведінці працівника, до якого ми звернулись. Таке враження склалось, що ми вночі прийшли до нього додому, та вимагали щось, що не входить в його посадові обов'язки. Прямим текстом він нас не послав, проте зробив це своєю оцінкою збитків. Віримо, ваше «добро» обов'язково вам же і повернеться сторицею.
7 октября 2024, 10:01
Вітаємо!
Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам номер Вашої справи та деталі інциденту на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг.
Чекатимемо на відповідь!
З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам номер Вашої справи та деталі інциденту на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг.
Чекатимемо на відповідь!
З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»