Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
Оранта

Отделения Оранта: Запорожье, пр-т. Маяковского, 7

Назад

Запорожье, пр-т. Маяковского, 7

пр-т. Маяковского, 7

+38 061 22-89-829

Пн-Чт: 08:30–17:30, Пт: 08:30–16:15, перерыв: 12:30–13:15, Сб-Нд: выходной

Отзывы об отделении — 8

Отзывы об отделении — 8

1/5
Ivan19522025-12-20 13:05:00
Маю вкрай негативний досвід взаємодії зі СК «Оранта» після ДТП.
На місці аварії приїхав представник компанії, який виявився знайомим винуватця. Винуватець визнав вину і був складений Європротокол. Європротокол було складено з помилками та невірними даними. На зауваження відповіли, що «пізніше все виправлять», але цього зроблено не було.
Подальша комунікація — суцільний хаос. Відповіді нібито надсилалися на адресу, якої я не вказував. Про помилку в адресі я неодноразово (понад 10 разів) повідомляв гарячу лінію, звернення фіксувалися, але жодної реакції не було.
Листи, відео та інші матеріали, які я надсилав, залишилися без відповіді. Невідомо, чи їх взагалі долучили до справи. У місцевому відділенні компанії поводилися зневажливо й навіть кинули слухавку.
За понад 60 днів я не отримав жодної офіційної відповіді, окрім усного повідомлення, що їхній клієнт «не винен», хоча обставини ДТП та ПДР явно свідчать про протилежне.
Не рекомендую СК «Оранта», особливо у випадках, де потрібен чесний і прозорий розгляд.
Оранта
20 декабря 2025, 14:57
Вітаємо, пане Іване!

Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам Ваше ПІБ та номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації.

Ми цінуємо кожен зворотній зв'язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг.

Чекатимемо на відповідь!

З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
1/5
Flashinfo2025-10-24 12:56:18
Клиент Оранты въехал в меня задом
Я отложив все дела поехал в данную страховую в 9.20 был у них
Зашел в кабинет
Сотруднику хотелось шутить. Но сотрудник на рабочем месте, а у посетителя день уже не задался и надо все четко и быстро оформить! Это надо учитывать в обучении своих сотрудников!
Далее цитаты
Ой та прямо таки сейчас в вас въехали!
Ожидайте в корридоре
Да сейчас
Ожидаю

Ок
Сижу в коридоре. Отношение напомнило голодных врачей в гос больнице

Открывается дверь с другого кабинета и фраза
Вы в машине двери тоже не закрываете?
Извините у меня везде стоят дотяжки и я забыл что такое дотягивать и проверять двери рукой! Я пришел не к вам домой, а в страховую, которая на слуху очень давно! И пришел не просить

Не рекомендую данную страховую никому! Красивый голос робота на горячей линии, красивые фразы на сайте
Но на деле клиентоориентированность ноль
Оранта
24 октября 2025, 16:39
Вітаємо!

Нам щиро шкода, що у Вас склалося неприємне враження від відвідування нашого відділення. Ми обов’язково проведемо внутрішню перевірку, щоб розібратися в ситуації та надати належну оцінку діям працівників.

Будь ласка, уточніть:
• адресу відділення, де сталася описана подія;
• дату та орієнтовний час Вашого візиту;
• Ваше ПІБ.
Цю інформацію просимо надіслати на електронну адресу alona.antonova@assist.org.ua.

Ця інформація допоможе нам оперативно перевірити деталі інциденту та вжити відповідних заходів.
Дякуємо за Ваш відгук — він важливий для покращення нашого сервісу.
Ми цінуємо кожен зворотний зв’язок від наших клієнтів, адже завдяки йому постійно вдосконалюємо якість надання послуг.

Чекатимемо на Вашу відповідь!

З повагою,
Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
2/5
Natakurnosova822025-07-04 20:48:32
Никогда не связывайтесь с этой компанией!!! По случайности зацепила чужое авто на стоянке и даже не заметила, ущерб белая полосочка внизу бампера. Узнала о Дтп на следущий день от полиции сразу приехала дала показания, позвонила в Оранту. Выплатила франшизу 2500 и теперь мне приходит письмо где Оранта требует выплатить ей 4700 потраченые на пострадавшего, так как я скрылась с места ДТП. Во первых не скрывалась приехала сразу, центр города, куча камер, нет никакого смысла бежать, во вторых — почему сразу не предупредили, что возмещать ущерб буду полностью я, смысл вообще тогда страхования?? Вы принимаете только идеальные случаи? Не разобравшись вы полностью повесили расходы на меня!!! Это моё первое Дтп за 20 летний стаж вождения. номер телефона в указан в письме не отвечает. То что я обратилась в этот же день не зафиксировано, а история начинается, что обратился потерпевший через 3 дня. Вообщем обратной связи ни какой.Страховка заканчивается через 2 дня — продлевать не буду!!! Отвратительное отношение к клиентам!!!
полис №221979287 регистр №25-08 172-73
Оранта
7 июля 2025, 14:21
Вітаємо, пані Наталю!
Нам дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження від ситуації. Запевняємо, що ми завжди прагнемо діяти у межах чинного законодавства.

Щодо регресної вимоги — остаточне рішення про її застосування буде прийнято після розгляду справи про адміністративне правопорушення в даному ДТП.

Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок! Сподіваємось на взаєморозуміння!

З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
1/5
kabachenko2025-02-09 22:46:57
Ну что могу сказать, я застраховала свою машину в оранте, на парковке тц по случайности задом въехала в машину, вызвала полицию в итоге решили оформить через евро протокол, в итоге им оранта выплатила 1/10 часть от ремонта пострадавшие хотят подавать на меня в суд, итог: страхуешь машину чтобы такие ситуации решала страховая, а выходит теперь все походу пало на мои плечи, последний раз страхую машину тут
Оранта
11 февраля 2025, 9:59
Вітаємо! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
5/5
holyandrew2025-01-16 02:12:50
Страховка парасолька, вʼїхали в мене я невинуватий, оформили європротокол, прийшов в офіс на Маяковського, дівчата все допомогли зробити і заповнити, через тиждень отримав кошти. Щиро рекомендую всім, нове авто буду страхувати тількі у них!
Оранта
16 января 2025, 8:55
Вітаємо, пане Андрію! Ваш відгук надихає нас працювати ще краще! Для нас важливо, щоб кожен клієнт отримував якісні та своєчасні послуги. Будемо раді допомагати Вам і надалі! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
1/5
oemz2020-11-27 16:29:18
В начале ноября стукнули мое авто. В данную страховую (виновник был застрахован там) были предоставлены авто и счет на ремонт с официального сервиса. Практически через 2 месяца на карту зашло 2060грн. Это примерно 5 часть от счета. Данная цифра не покрыла даже покраску. Краска у Мазды ярко красная специфическая. Бронепленка и прочее вообще не говорю. СТРАХОВАЯ КОМПАНИЯ — ЖУЛЬЕ!!!
Обходите ее стороной.
0/5
SERIOUS14582019-07-30 20:02:57
Ударили авто. Виновник полностью признал свою вину. Руководство страховой отправило самого искать смету ремонта. Нашел. Привез официальное заключение. Страховая начислили сумму которая не покрывает даже покраску. Запорожье Маяковского 7. Не страхуйтесь в этой компании!
5/5
amirhan042018-11-13 14:32:10
Добрый день, хочу отметить высокий уровень обслуживания в отделении СК «Оранта» по пр.Маяковского в г.Запорожье.
Специалист обслужила оперативно, компетентно, не требуя дополнительных справок и печатей.
Огромная благодарность!!!
Наша семья точно продолжит сотрудничество со страховой компанией «Оранта»!