1/5
Найгірший сервіс серед страхових компаній, з якими мала справу. Три місці чекала виплату після ДТП, неодноразово звераталася в компанію із запитом, коли буде повідомлена сума, відповідь — черга, чекайте. Пройшов термін виплат, звернення на гарячу лінію, і знову відповідь- чекайте розгляду справи.
17 декабря 2024, 18:12
Вітаємо! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»