Досвід прямого врегулювання зі страховою ARX
2/5
На жаль, маю негативний досвід співпраці зі страховою компанією ARX.
14 листопада стався страховий випадок номер справи 1.102.25.0009810, у якому я є потерпілою стороною. ДТП було без участі третіх осіб, тому було оформлено європротокол і обрано пряме врегулювання зі своєю страховою компанією ARX. Такий варіант був рекомендований менеджерами страхової винуватця ІНГО як швидший — із заявленим строком вирішення близько одного місяця.
16.11 автомобіль був доставлений на СТО, визначене страховою ARX, для проведення оцінки. Оцінка тривала близько двох тижнів, після чого документи, зі слів ARX, були передані страховій винуватця. Власником авто одразу була підписана заява на виплату відшкодування безпосередньо на СТО, щоб не затягувати ремонт. Інших варіантів виплати страхова компанія мені не пропонувала.
При цьому на СТО повідомили, що у разі забору автомобіля я буду змушена оплатити всі послуги — оцінку, стоянку та евакуатор, оскільки авто перебуває в напіврозібраному стані та не може самостійно пересуватись містом.
На сьогоднішній день автомобіль залишається на території СТО під відкритим небом, з пошкодженим кузовом, під впливом дощу та снігу, без будь-якого рішення щодо ремонту або виплати.
Страхова компанія ARX щоденно повідомляє, що очікує підтвердження суми від страхової винуватця (ІНГО) і без цього не може здійснити виплату. Водночас ІНГО заперечує факт отримання документів від ARX. Письмових підтверджень з жодної сторони не надається.
Окремо хочу зазначити, що суму оцінки збитків мені не повідомляють, пояснюючи це тим, що я «не маю права її знати», а будь-яка інформація, яку мені надають, є нібито «доброю волею страхової». Таким чином, з 14.11 я змушена вести діалог фактично «всліпу», не розуміючи ані суми збитків, ані реального статусу справи, за виключенням того що бачу в додатку «відкрита».
Незважаючи на проведення оцінки та надання всіх необхідних документів, рішення по справі тривалий час відсутнє. Інформація від представників компанії суперечлива, відповідальність перекладається на іншу страхову, тоді як з боку ARX також немає чіткої позиції.
Комунікація непрозора, конкретних строків та зрозумілих пояснень клієнт не отримує. Складається враження, що клієнта просто «водять по колу».
Очікувала значно вищого рівня сервісу від компанії, яка позиціонує себе як надійна та пропонує пряме врегулювання. На жаль, на практиці ці очікування не виправдалися, ще чекаю.
Дві зірки ставлю за те що передзвонюють по проханню, за що вдячна.
14 листопада стався страховий випадок номер справи 1.102.25.0009810, у якому я є потерпілою стороною. ДТП було без участі третіх осіб, тому було оформлено європротокол і обрано пряме врегулювання зі своєю страховою компанією ARX. Такий варіант був рекомендований менеджерами страхової винуватця ІНГО як швидший — із заявленим строком вирішення близько одного місяця.
16.11 автомобіль був доставлений на СТО, визначене страховою ARX, для проведення оцінки. Оцінка тривала близько двох тижнів, після чого документи, зі слів ARX, були передані страховій винуватця. Власником авто одразу була підписана заява на виплату відшкодування безпосередньо на СТО, щоб не затягувати ремонт. Інших варіантів виплати страхова компанія мені не пропонувала.
При цьому на СТО повідомили, що у разі забору автомобіля я буду змушена оплатити всі послуги — оцінку, стоянку та евакуатор, оскільки авто перебуває в напіврозібраному стані та не може самостійно пересуватись містом.
На сьогоднішній день автомобіль залишається на території СТО під відкритим небом, з пошкодженим кузовом, під впливом дощу та снігу, без будь-якого рішення щодо ремонту або виплати.
Страхова компанія ARX щоденно повідомляє, що очікує підтвердження суми від страхової винуватця (ІНГО) і без цього не може здійснити виплату. Водночас ІНГО заперечує факт отримання документів від ARX. Письмових підтверджень з жодної сторони не надається.
Окремо хочу зазначити, що суму оцінки збитків мені не повідомляють, пояснюючи це тим, що я «не маю права її знати», а будь-яка інформація, яку мені надають, є нібито «доброю волею страхової». Таким чином, з 14.11 я змушена вести діалог фактично «всліпу», не розуміючи ані суми збитків, ані реального статусу справи, за виключенням того що бачу в додатку «відкрита».
Незважаючи на проведення оцінки та надання всіх необхідних документів, рішення по справі тривалий час відсутнє. Інформація від представників компанії суперечлива, відповідальність перекладається на іншу страхову, тоді як з боку ARX також немає чіткої позиції.
Комунікація непрозора, конкретних строків та зрозумілих пояснень клієнт не отримує. Складається враження, що клієнта просто «водять по колу».
Очікувала значно вищого рівня сервісу від компанії, яка позиціонує себе як надійна та пропонує пряме врегулювання. На жаль, на практиці ці очікування не виправдалися, ще чекаю.
Дві зірки ставлю за те що передзвонюють по проханню, за що вдячна.

26 декабря 2025, 17:34
Дякуємо за відгук. Результати перевірки показали, що 03.12.25 був надісланий відповідальним співробітником СК АРКС запит в СК Винуватця відповідно до умов прямого врегулювання. Наразі йде процес погодження суми страхового відшкодування. З Вами постійно ведеться комунікація з нашого боку, проте ми не можемо нести відповідальність за дії іншої СК. Ми розуміємо, що Ви хвилюєтесь і запевняємо Вас, що робимо все можливе з нашого боку для ефективного вирішення питань. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС

