Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Днищенська страхова компанія

1/5
AnageN2025-11-20 21:07:00
Добре поки все добре. Як стається страховий випадок — чекайте проблем.
Занижені розрахунки, неякісний ремонт, намахування з вартістю, встановлення пошкоджених запчастин — все присутнє.
Страхова справа 1.003.23.0014160
Ремонтували авто після ДТП по страховій Arx в кінці 2023р. Міняли задню дверку та фарбували крило. Одним словом — жах жахезний і повна некомпетентність. Авто робили і переробляли два місяці, дверка б/у коцнута, на «свіжопомальованій» дверці прямо «з камери» були царапини і коцки. Пилюка під фарбою на усіх елементах звичайно присутня. Перехід не «заполіровується» зі слів СТО. Ущільнювач на дверці постійно вилазить, про що я казав неодноразово — всім *** . Тепер дверка взагалі відкрутилась і протерла фарбу на стійці. Нюанси про ставлення малярного цеху — бикування і розказування що це малюють тут як на заводі — окрема тема. Підробка актів огляду!!! (для зменшення обсягу робіт) також присутня.
Страхова компанія в змові з СТО — з метою намахати вас і зробити ремонт з гімна і палок.

Тепер свіжа страхова справа 1.102.25.0006929
Я потерпілий, страхова зумисне знижує вартість запчастин, відмовляється таку вартість обгрунтовувати, листи ігнорує.

Одним словом — дно, обходьте десятою дорогою!
Arx
21 ноября 2025, 15:27
Дякуємо за відгук. В першу чергу хочемо зазначити, що нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження. Результати перевірки показали, що Ви мали в нас договір КАСКО (за 2 роки було зареєстровано 4 події, по всіх подіям були проведені виплати майже 100 тис грн в рамках передбаченого покриття). Стосовно справи за 2023 рік: в Вашого буку надійшло звернення щодо проведеного ремонту авто, на яке страхова компанія оперативно відреагувала (була проведена трьохстороння зустріч на СТО з Вами, керівнцтвом СТО та представниками страхової компанії), виявлені недоліки були усунені, страховою компанією було проведено доплату по відшкодуванню та проведено відповідну роботу з партнерами (представниками СТО). Після цього з Вашого боку до якості ремонта претензій не було. Відшкодування проведене вчасно. Незважаючи на викладену Вами інформацію у відгуку, Ви звернулися до нас в рамках прямого врегулювання, де є потерпілою стороною, при цьому відмовилися від ремонту на запропанованих СТО, тим не менш, компанія виконала свої зобов’язання: автомобіль був оглянутий, сума збитку розрахована. Результати перевірки листування показали, що Вам була надана відповідь на заяву з обгрунтованням суми страхового відшкодування, а також надані для ознайомлення необхідні документи. Звертаємо Вашу увагу, що компанія завжди готова обговорювати та вирішувати непорозуміння, котрі можуть виникнуть в будь-яких ситуаціях, ми завжди на зв’язку. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС

Комментарии к отзыву - 3

AnageNAnageN2025-11-21 16:33:06
Ой ну перестаньте. Я разів 200 звертався — з питання ПОШКОДЖЕНИХ!!! запчастин, неякісного ремонту, зламаних запчастин (ущільнювач вікна) і т.д. Нуль на масу.
Чого ж ви не зазначаєте, що «ремонт» у вашому партнерському сто тривав всього лиш три місяці??? Так говоріть це. 3 місяці ви разом з вашим СТО «виправляли» помилки, а в кінці вийшла лажа. Ось відгук з фото.

https://maps.app.goo.gl/VjyiXAjgWPRJqS2n9

По справі 1.102.25.0006929 вам написана заява від 21.10.2025р щодо обгрунтування вартості автозапчастин, на яку ви відповіді не даєте.
Ваші примітивні відмазки нікому не цікаві.
Нехай люди знають правду
СКСК2025-11-24 16:55:01
Ми поважаємо будь-яку Вашу суб'єктивну думку. Звертаємо Вашу увагу, що компетентність та правомірність дій визначається відповідними органами. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС
natashaGranatashaGra2025-11-22 21:21:33
Вооьщето вы можете написать заявление в полицию и жалобу в нбу, а также найти себе юриста. Все страховые кампании так или иначе подчиняются нбу и моторно-транспортному бюро
Отзыв успешно отредактирован