Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Повне Розчарування від КАСКО (Питання вирішене з боку СК, 28.10.2025)

1/5
KyryloS2025-09-20 14:14:09
КАСКО, Все Включено — чи справді це так?

На жаль, за яскравою обгорткою «все включено» криється не клієнтоорієнтований підхід, а цілеспрямований саботаж. Після 7 місяців співпраці з компанією ARX (пакет КАСКО за 100 тис грн) я стикнувся з ситуацією, яка викрила справжнє обличчя страхування.

На парковці біля офісу я помітив на своєму автомобілі незначне пошкодження на пасажирській двері. Характер пошкодження явно вказував, що якась легкова машина вперлась бампером. Не знайшовши винуватця на камерах, я зрозумів, шо це трапилось не в день (і не за день) до виявлення, тому повернувся до робочих дзвінків і вже наступного дня звернувся до компанії за консультацією.

Замість допомоги, я отримав моментальну відмову від менеджера: «Якщо ви не викликали поліцію, ми компенсуємо лише 10% від вартості ремонту.»

У мене є питання до керівництва компанії: чому менеджер не міг дати інструкцію, як діяти далі (наприклад, «викличте поліцію, зафіксуйте все, потім дзвоніть нам»)? Замість цього мені одразу повідомили про відмову, мовляв, в контракті все написано, що я вважаю ознакою недбалості або свідомого уникнення своїх зобов'язань.

Така ситуація підриває довіру до компанії, яка обіцяє «все включено», але на практиці створює перепони для клієнта. По тим суті, це і є той «contractual overload», коли важливі пункти замасковані у масиві тексту, щоб потім відмовити клієнту.

Я вимагаю, щоб представник компанії, який має повноваження для вирішення, зв’язався зі мною. Номер мого страхового поліса 2864Га5ж. Я публікую цей відгук на всіх доступних платформах, щоб інші люди знали про такий підхід.
Arx
23 сентября 2025, 9:08
Вітаємо! Результати перевірки показали, що Ви повідомили про подію 20.09.25, тож процес врегулювання тільки розпочато, тобто не зрозуміло про яку відмову Ви пишете. При придбанні поліса завжди акцентується увага на основних моментах (покритті), а також роз'яснюються питання, котрі надходять в процесі вивчення договору клієнтом. В договорі чітко передбачені права та обов'язки застрахованої особи та страхової компанії. Перед підписанням договір надсилається заздалегідь для ознайомлення та можливості отримати відповіді на питання, котрі виникли при вивченні. При реєстрації події співробітники КЦ фіксують надану Вами інформації та надають консультації з приводу покриття договору та/або умов у відповідності до заявленої події, наприклад, про обмеження в розмірі ліміту 10% від страхової суми у разі не виклику компетентних органів. З досвіду роботи компанії можемо запевнити, що десятки тисяч клієнтів отримують відшкодування в такому форматі і лише одиниці виходять за межі ліміту. Повертаючись до питання з лімітом, спробуємо пояснити на прикладі: при страховій сумі в 2 млн грн, ліміт 10% складе 200 тис грн. Якщо у Вас залишилися запитання — ми завжди готові надати консультацію. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС

Комментарии к отзыву - 0

Отзыв успешно отредактирован