Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Ігнорування Компанією договору.

1/5
Arxius2025-08-14 18:38:18
​01 травня 2025 року з моїм застрахованим автомобілем Volvo XC90 сталася страхова подія. Моїй справі було присвоєно номер 1.003.25.0005923.
​Станом на 14 серпня 2025 року, попри сплив понад трьох місяців, справа не врегульована. Страховик протермінував термін врегулювання справи ,ігнорує висновок про пошкодження від офіційного дилерського СТО та не проводить власний огляд, стверджує, що «не може ідентифікувати авто», але водночас відмовляється направити свого представника для проведення ідентифікації, не відповідає на мої офіційні звернення, що свідчить про повну бездіяльність.
Страховик офіційно наголосив, що без їхнього погодження я не маю права проводити ремонт та схвалювати рахунки від СТО. Водночас жодного рішення — ні позитивного, ні негативного — по справі не надає. Таким чином, я опинилася в пастці: я не можу відремонтувати автомобіль, оскільки це буде порушенням договору, і водночас не можу отримати відшкодування через бездіяльність Страховика.
​Я вважаю таку поведінку обдуманою і цілеспрямованою. Її мета — виснажити мене очікуванням і змусити або відмовитися від претензій, або відремонтувати авто самостійно, що дасть Страховику формальний привід відмовити у виплаті.
​Враховуючи багаторічний досвід роботи з компанією, я глибоко розчарована та вважаю, що така поведінка є неприпустимою для фінансової установи.
Обходьте цих *** 10 дорогою
Arx
15 августа 2025, 11:27
Вітаємо! Відповідно умов договору, п.28.2. Страхове відшкодування сплачується Страхувальнику тільки після того, як повністю будуть встановлені причини та розмір збитку. Для з’ясування причини події, були направлені запити, на які довгий час отримували відповіді. Щодо термінів: відповідно до п.25.3.3. Страхувальник має право з’ясовувати причини та обставини заявленої події. Застрахованій особі буде надіслано офіційний лист, в якому буде зазначена інформація, щодо розгляду справи. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС

Комментарии к отзыву - 2

natashaGranatashaGra2025-08-14 21:35:31
Консультируйтесь с юристом и подавайте в суд.Возможно надо будет написать жалобу в нбу и мтсбу
ArxiusArxius2025-08-15 20:16:06
​Щодо п. 28.2: Ви стверджуєте, що відшкодування виплачується лише після встановлення причин та розміру збитку. Проте, саме ваша компанія не виконує свої обов'язки, щоб це встановити. Згідно з п. 25.3.2, "як тільки йому стане відомо про настання страхового випадку, [Страховик має право] провести огляд пошкодженого ТЗ та скласти Акт огляду ТЗ". Я надав висновок від офіційного СТО ще два місяці тому, але ви проігнорували цей документ і не провели власний огляд, що є вашим правом і обов'язком. ​Щодо п. 25.3.3 та запитів: Ви посилаєтеся на ваше право "з’ясовувати причини та обставини заявленої події". Однак, п. 28.15 обмежує це право: "Страховик має право відстрочити складання Страхового акта (прийняття рішення за подією)... до того часу, поки не будуть представлені та/або отримані необхідні докази, але не більше ніж на 3 (три) місяці з дня отримання від Страхувальника Заяви про подію та на виплату та інших документів та/або інформації". Я надав усі необхідні документи 5 травня 2025 року, що означає, що 3-місячний термін сплив приблизно 5 серпня. Ваша бездіяльність є порушенням умов власного договору.
Отзыв успешно отредактирован