КАСКО «Залізний купол».
3/5
Добрий день!
Я є клієнтом СК ARX вже багато років, і з кожним роком пакет оплачених мною послуг у вашій компанії зростає. На жаль, не можу сказати того ж про якість обслуговування.
Мій агент — Олег Романенко KYIV
У зв’язку з обставинами вирішив застрахувати своє авто. Проте, коли почав вивчати деталі договору, отримав не зовсім чіткі відповіді на ключове питання, яке безпосередньо стосується виплат.
27 лютого 2025 року я звернувся неофіційно до агента, а також офіційно до компанії ARX, підписавши заяву електронним підписом, з проханням надати конкретну відповідь: на що саме я можу розраховувати за договором ПОВНОГО КАСКО від ARX. Адже між тим, що зазначено в рекламних матеріалах, і тим, що прописано в договорі, є суттєві розбіжності.
Коли виникають запитання, хочеться отримати відповіді, а не почути згодом, що «це не страховий випадок, плати далі, якщо хочеш».
Мій офіційний запит — надати письмове роз’яснення терміну «опосередкований вплив» у контексті пункту 23.1.1 договору страхування «Залізний Купол».
Договір КАСКО № 38807Га4ф (Mitsubishi Outlander) я не продовжив, оскільки у моїй інвест-спільноті з понад тисячею учасників негативні відгуки про роботу ARX з клієнтами по авто — виплати навіть не буду згадувати.
Сьогодні повідомив своєму агенту, що буду залишати відгук, адже він повністю проігнорував мій запит.
Також сьогодні я повторно надіслав запит до відділу контролю якості сервісу СК «ARX» на електронну пошту info@arx…
Я є клієнтом СК ARX вже багато років, і з кожним роком пакет оплачених мною послуг у вашій компанії зростає. На жаль, не можу сказати того ж про якість обслуговування.
Мій агент — Олег Романенко KYIV
У зв’язку з обставинами вирішив застрахувати своє авто. Проте, коли почав вивчати деталі договору, отримав не зовсім чіткі відповіді на ключове питання, яке безпосередньо стосується виплат.
27 лютого 2025 року я звернувся неофіційно до агента, а також офіційно до компанії ARX, підписавши заяву електронним підписом, з проханням надати конкретну відповідь: на що саме я можу розраховувати за договором ПОВНОГО КАСКО від ARX. Адже між тим, що зазначено в рекламних матеріалах, і тим, що прописано в договорі, є суттєві розбіжності.
Коли виникають запитання, хочеться отримати відповіді, а не почути згодом, що «це не страховий випадок, плати далі, якщо хочеш».
Мій офіційний запит — надати письмове роз’яснення терміну «опосередкований вплив» у контексті пункту 23.1.1 договору страхування «Залізний Купол».
Договір КАСКО № 38807Га4ф (Mitsubishi Outlander) я не продовжив, оскільки у моїй інвест-спільноті з понад тисячею учасників негативні відгуки про роботу ARX з клієнтами по авто — виплати навіть не буду згадувати.
Сьогодні повідомив своєму агенту, що буду залишати відгук, адже він повністю проігнорував мій запит.
Також сьогодні я повторно надіслав запит до відділу контролю якості сервісу СК «ARX» на електронну пошту info@arx…

11 апреля 2025, 9:34
Вітаємо. На Ваший офіційний запит була надіслана офіційна відповідь вих. № 315/18 від 18 березня 2025р. Всі відповіді Вам були надані, про що свідчить зафіксовані листування. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»

