Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить

О компании

9 декабря в 2005 году родилась компания «Арсенал Днепр», которой впоследствии стало тесно в Днепре и она превратилась в топовую национальную компанию, одну из крупнейших страховых компаний страны со 100% украинским капиталом — «Арсенал Страхование».

Главный офис:03056, г. Киев, ул. Борщаговская, 154 (Пн-Пт: 9:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходные)
График работы:
socialsocialsocialsocial
googlePlayapple

Выплаты на 31 декабря 2024

Тип страховки
Премии, тыс. грн
Выплаты, тыс. грн
Уровень выплат, %
1995517 ₴
940712 ₴
47.14 %
366020 ₴
166774 ₴
45.6 %
26444 ₴
7218 ₴
27.3 %

Отзывы о компании — 187

5/5
Mdidyciak2025-03-27 17:52:42
Потрапив у ДТП не зі своєї вини. Арсенал Страхування все вирішила дуже швидко. Оформив заявку, надіслав фото пошкоджень, і через кілька днів отримав гроші на ремонт. Дуже приємно, коли компанія дотримується своїх зобов’язань!
Арсенал Страхование
28 марта 2025, 9:15
Дякуємо за відгук!
3/5
hatab772025-03-11 10:37:22
При выборе страховой стоит задуматься. Бывают моменты, незнаю от чего это зависит, что просто мне кажется забивают на клиентов. Раз было, что сказали что на сегодня врачей нет, все заняты. Я звоню в ближайшую клинику, там говорят пожалуйста, есть места на запись. Второй случай позвонили сказали что лекарства есть только за 15км от вашего дома, в итоге вообще забирал в другом городе. Решил просмотреть ближайшие аптеки и что вы думаете, все есть рядом возле дома! Есть моменты, что лекарства прописывают на шесть дней, а они заказывают на три дня.Так что думайте при выборе страховой компании!!!
Арсенал Страхование
11 марта 2025, 10:47
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення номер вашого полісу або ПІБ, обовʼязково все перевіримо та надамо вам зворотній звʼязок.
4/5
Федер2025-02-17 20:49:36
Боліло у грудях два дні. Звернувся до страхової, направили до терапевта. Там направили на узд серця. Я все зробив. Але сам оплатив та подав на відшкодування. Подав весь пакет, написали додатково що потрібна приписка, я надав і в результаті відмовили тому що у мене приписка інша ніж адреса клініки де робив узд, я в шоці. До цього завжди все було ок, а це дуже не приємно
Арсенал Страхование
18 февраля 2025, 9:44
Шановний клієнте! Прописка ні в якому разі не може бути підставою для відмови. Просимо надати контактні дані (номер полісу, контактного мобільного, ПІБ ) для можливості уточнити інформацію та надати Вам зворотній зв'язок по випадку. Напишіть в приватні повідомлення або на пошту box@arsenal-strahovanie.com
1/5
Іван2024-12-30 12:44:46
Дуже незадоволені роботою СК Арсенал. Договір КАСКО 195/24-Тз/Дп/10 від 22.01.2024. Починаючи від реєстрації ДТП, оператори кажуть що не бачать деталей вашого договору під час реєстрації страхового випадку, не можуть правильно зорієнтувати щодо подальших ваших дій що призвело до відмови (просто питання чи викликали ви поліцію не дорівнює рекомендації її викликати) та закінчуючи повною відсутністю зворотнього звʼязку що засмучує більш всього.

Менеджер з врегулювання ігнорував наші повідомлення, а коли ми подзвонили спитати що з нашою справою, нам у зверхньому тоні було сказано що нам відмовлено і типу чого ми дзвонимо бо нам все розписали у письмі яке ми не отримували. От так ми і дізналися у відмові яка вже була понад два тижні тому і нам ніхто не подзвонив повідомити про це та не надіслав листа.

Проблема навіть не у відмові (хоча і тут є питання), а у відсутності нормальної комунікації з клієнтами які купили КАСКО за немаленькі гроші. Але дякуємо вам за такий досвід, подовжувати з вами договір більше не будемо і нікому вас радити не будемо. По другій машині у сімї страхуємо машину по КАСКО у іншій страховій, там все геть по іншому у кращу сторону по всім пунктам, до них і перейдемо.
1/5
yushum2024-12-19 12:02:54
Телефоні дзвінки від 18.12.2024 о 18:58 та 19:42, координатори відмовили у гарантуванні медикаментів необґрунтовано. Координатор Нечепорук безпідставно відмовила у надані гарантій, а також не змогла пояснити чому не відкрили новий страховий випадок. Старший координатор асистансу Савченко у другій телефонній розмові не зміг також пояснити причини відмови та почав переконувати, що абсолютно 2 різних діагнози, на які мало бути відкрито 2 страхових випадки є однаковими, що породжує сумніви щодо його компетентності. Жоден з координаторі не відповів на поставлені йому запитання. Прошу прокоментувати дану ситуацію та вжити заходів.
1/5
Дмитрий2024-12-15 14:35:56
На балансі нашого товариства перебуває автомобіль «Porsche 911», який ми застрахували за договором «Повне каско» (№596/23-Т/Х/01) у ПрАТ «Страхова компанія «Арсенал страхування». Страховий платіж склав 326 406 грн.

10.04.2024 року стався страховий випадок. Ми своєчасно повідомили страхову компанію, надали всі необхідні документи, включно з судовими рішеннями, експертними висновками та заявами. Однак протягом понад півроку ми не отримали чіткої відповіді щодо виплати чи відмови у виплаті. Натомість нам постійно висувають нові вимоги про додаткові документи.

У своєму останньому листі страхова повідомила, що очікує завершення досудового розслідування, яке може тривати роками, що суперечить заявленим строкам виплат за договором — від 3 до 7 днів.

Складається враження, що страхова компанія свідомо уникає виконання своїх зобов’язань за договорами «каско», особливо коли мова йде про значні суми. Просимо негайно вирішити питання виплати страхового відшкодування, адже всі вимоги з нашого боку виконано.
1/5
lutsk20242024-11-12 11:31:27
Звернувся в страхову компанію по причині страхового випадку. Зателефонував в свою страхову компанію, проконсультувався з спеціалістом, які мої наступні дії. Оформив європротокол, де я був винуватець ДТП. На третій день постраждалий з європротоколом поїхав в мою страхову писати заяву на відшкодування збитків, вони йому все оформили. Рівно через 14 днів після настання ДТП мені зателефонував представник моєї страхової компанії «НАЙКРАЩОЇ» в місті!!! Повідомили, що я не написав заяви в страховій компанії, вони кошти постраждалому повернули, але ту суму коштів будуть в подальшому стягувати з мене. Працівниця моєї страхової компанії АРСЕНАЛ говорила до мене зневажливим голосом та повідомила:«Що не знання законів не звільняє Вас від відповідальності»!!! На що я їй відповів, що дійсно випустив це з голови, що потрібно мені звернутися в страхову, хоча попередньо з ними декілька разів говорив протягом 3 днів, ніхто мені нічого не казав, таке враження як свідомо це було зроблено, щоб не платити відшкодування. Я повідомив працівницю страхової компанії, що в нене закінчується термін автоцивілки в кінці місяця Цивілку я роблю саму дорогу з додатковим страхуванням, але напевно більше страхувати свої автомобілі в Вас не буду! На що вона мені відповіла: Я передзвоню всім страховим компаніям Луцька, щоб вас ніхто більше не страхував так як ви не виконуєте свої зобов'язання!!! ЯКІ??? Я сказав що виплачу вам кошти, якщо буде від вас претензія!!! Я лише запитав чому ви мені не наголосили на тому, що мені особисто потрібно приїхати до Вас, з поваги до свого клієнта, як представник та лицце компанії Арсенал. Неадекватна жінка, в якої офіс знаходиться в м. Луцьк пр.Перемоги номера не памятаю. Але вважаю, що такі люди, як вона не мають ганьбити лицце гарної страхової компанії та знайдуть їй хорошу заміну!!! На даний момент поки буде працювати така людина в страховій компанії, страхувати свої автомобілі більше не буду та обов'язково повідомлю своїх друзів, щоб теж не зв'язувались з страховою компанією АРСЕНАЛ, що знаходиться на пр.Перемоги в м. Луцьк!!! Дана жіночка, яка працює в страховій компанії АРСЕНАЛ це ГАНЬБА та ПОЗОР керівнику!!!
5/5
oValeronS0tnik2024-11-11 18:54:18
Порадила сестра цей сервіс. Зателефонувала на гл, мене швидко направили на менеджера, який прийняв та оформив мене. Чудові умови, головна перевага це честність, швидкість та розважливе ставлення. Поки всім задоволена
Арсенал Страхование
12 ноября 2024, 9:41
Дякуємо за відгук та за довіру!
2/5
Сашка2024-10-31 20:43:47
Отримала поранення ноги, впала гілка на ногу під час сильного вітру. Страхова визнала це не страховим випадком. Це дуже дивно, спорилися тиждень, неприємний осад, напевно буду прощатися і переходити у іншу страхову.
7 ноября 2024, 10:00
Відгук не зарахований (на 07.11.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
3/5
Kiro4ka2024-10-31 08:56:03
Страхую в арсеналі с своє авто третій рік і вирішила застрахувати авто мами. Тут почався цирк. Я запитала по телефону в Києві свого менеджера чи можна ще один договір зробити в місті Хмельницький: каже так, але тільки онлайн і коли я запитала чи можна заключити договір приїхавши в офіс як я робила коли страхувала свій автомобіль і мені відповіли що це не можливо і тільки онлайн всі зараз роблять. В автомобільному салоні в Хмельницькому сказали що договір можливо підписати фізично і сам менеджер з Арсенала в місті Хмельницький приїде в автосалон. Тоді я подзвонила в Київ і кажу своєму менеджеру що мені її онлайн послуги не потрібні так як в Хмельницьку можливий варіант який вона казала що не можливо, а мені відповіли інше. Менеджер з Києва мене довго вмовляла різними способами страхувати через неї, але я відмовилась і домовились на наступний день страхувати авто у місті Хмельницькому з хмельницьким директором філії Арсенал. Ввечері перед договором мені звонять з Арсеналу і кажуть що менеджер з Києва подзвонила особисто ( її впізнати легко бо тільки вона там говорить на російській ) в Хмельницький почала кричати що я її клієнт і щоб їй віддали договір моєї мами. Я подзвонила на гарячу лінію і ще раз відмовилась від цього менеджера з Києва. Але в кінці кінців за моєю спиною їй віддали договір страхування моєї мами, я це дізналась коли підписала договір ( там було дуже багато помилок, так як я особисто їй дані мами не передавала, вона їх витрусила з інших працівників і два рази переробляли договір). В Хмельницьку вибачились за те що дали дані цій жінці з Києва, але суті це не міняє. Виходить якщо завтра куплю машину папі і захочу другого менеджера не маю можливості так як ця менеджер подзвонить будь-куди і вибʼє погорозами що я її клієнт данні мого батька і скаже що це керівництво їй сказало так діяти ( так вона відповіла коли я скандалила за те що вона вкрала особисті данні моєї мами )
Я пожалілась на гарячу лінію і зі пізі і мені передзвонив Директор Арсенала, я йому розповіла цю історію і те що якась істеричка менеджер якій відмовили позволила в Хмельницький і забрала данні моєї мами. Я переживаю за таке відношення до особистої інформації клієнтів що інформація гуляє бо хтось з менеджерів звонить її вибиває з третіх осіб. Виходить менеджер готовий на все щоб перетягнути на себе договір який з ним не хотіли заключати через погане пояснення пакетів послуг.
Директор мене уважно вислухав, пообіцяв розібратись і дати відповідь. Але вже довго чекаю і ніякої відповіді немає.
Фсі фото переписок з менеджером яка не законно вибила з третіх осіб данні моєї мами і скарги на гарячу лінію є