Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк вкрав в мене 7150 грн.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Алексей Соловьев 31 июля 2019, 1:19
Я є клієнтом Укрсоцбанку (Unicredit Bank) з 2012 року. Мав безстроковий ДЕПОЗИТНИЙ рахунок «Ощадний+» на якому було близько 7500 грн., а також мав картковий рахунок з суммой десь 1600 грн. З осені 2018 року не було можливості дивитися за станом рахунку через інтернет банкінг — він не працював, а також не надходили СМС щодо зміни стану рахунку. Був впевнений у надійності збереження грошей у цьому банку. Вчора звернуся до відділення в якому раніше обслуговувався, яке теперь є відділенням Альфа-банку і з великим здивуванням дізнався, що в мене мій Ощадний депозит з незрозумілих причин був закритий ще у січні, про що мене ні яким чином не повідомили, а гроші перерахували на картковий рахунок і кожного місяця почали знімати по 1000 грн. за не активність рахунку. І замість суми десь 9150 грн., залишилось близько 2000 грн, тобто банк зняв з моїх депозитних грошей 7150 грн. у власну користь, прикриваючись неймовірними тарифами, про які я не знав і не міг знати. Коли дізнався це — ледве свідомість не втратив і зі сльозами на очах спитав що робити, працівники банку развели руками, а меня дуже потрібні ці гроши, я на них розраховував. Виявилось, що банк ввів грабіжні тарифи ще з листопада, жодним чином мене не повідомив про такі зміни і кажуть, що інформація розташована була на сайті Банку, а те що у мене не було можливості за цим слідкувати — банк не цікавить. Дуже прошу допомогти мені повернути ці кошти. Такі обставини остаточно вбивають віру у національну банківську систему: гроші які зберігаються в банку, який не є проблемним, вважався надійним і в якому не введена тимчасова адміністрація не може гарантувати повноцінне збереження моїх коштів і просто їх вкрав. 7150 грн. — це дуже для меня значна сумма, яку я зберігав на депозиті і я просто не знаю що робити. Будь ласка, прошу допомоги.
Укрсоцбанк
Ответ банка
31 июля 2019, 16:26
Доброго дня, Алексей Соловьев‎.
На жаль, в даній ситуації підстав для повернення суми немає.
Згідно правил надання банківських послуг на умовах комплексного банківського обслуговування для клієнтів — фізичних осіб в АТ «Укрсоцбанк» (Пункт 3.4.):
в разі необхідності внесення змін до Договору, Банк не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів повідомляє про зміну тарифів на офіційному сайті Банку.
Закриття депозиту було здійснено відповідно до діючих тарифів. 15/11/2018 на сайті УСБ була розміщена інформація про зміну в тарифах за картковими депозитами. Згідно зміни, в разі відсутності операцій за депозитами до запитання (поповнення / зняття) на протязі 3-х місяців поспіль починаючи з 17/12/2019, Банк має право припинити дію договору і перерахувати кошти на рахунок клієнта.
Нові тарифи в частині комісії за неактивній рахунок за картками вступили в силу з 26/11/2018. Інформація про зміни в тарифах була опублікована на сайті 23/10/2018.

Комментарии - 3

+
0
Toxa David
Toxa David
31 июля 2019, 10:17
#
« і кожного місяця почали знімати по 1000 грн. за не активність рахунку» — интересный тариф за обслуживание не активного банковского счета. Может кто в тарифах банка мне такой тариф покажет. Поинтересуйтесь каким документом прописан такой тариф или на основании чего происходило такое снятие денег с вашего счета. «З суми десь 9150 грн., залишилось близько 2000 грн, тобто банк зняв з моїх депозитних грошей 7150 грн. у власну користь» — хороший апетит у банка. Вам нужна подробная распечатка с вашего счета за весь период для того что бы специалист разобрался со списаниями (когда, за что, какие проценты, по какому тарифу, за какой период времени итд.) и проверил законность этих списаний.
+
0
corsww
corsww
31 июля 2019, 10:33
#
Ну так это же не мелочь по карманам тырить. Воруют так по взрослому.
+
0
Алексей Соловьев
Алексей Соловьев
31 июля 2019, 18:29
#
Укрсоцбанк, вы противоречите сами себе: пишите, что в случае отсутствия движения средств в течение 3-х месяцев начиная 17/12/2018 года депозит закрывается. Но это значит что депозит должен быть закрыться лишь в марте, а никак не в январе. И что значит неактивный депозит? При заключении договора на открытие такого вклада не было указано о том, что данный вклад должен постоянно пополняться. На этом вкладе лежала определенная сумма средств и приносил доход и вам и мне, если вы собрались его закрыть то вы должны были меня лично уведомить об этом. Так как договор имеет индивидуальный характер то и уведомление должно быть индивидуальное. Считаю что закрытие депозитного счет было незаконно и списание необоснованное комиссии так же было незаконно. Требую возврата средств.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться