Маніпуляції з рахунками

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ярослав Владик 15 марта 2019, 21:10
Отделение по адресу: Львов, ул. Лычаковская, 130
У мене було на ощадному рахунку біля 1600 грн. Без моєї згоди й без повідомлення кошти з ощадного рахунку перевели на зарплатну картку. Потім без повідомлення (мене ніяким чином не проінформували) поміняли умови зберігання коштів на зарплатній картці, раніше було якщо пів-року не користуєшся карткою то штрафують, а тут поміняли пів-року на один місяць й штраф підняли з 50 грн. на 1000 грн. (підняли комісію у 20 разів без повідомлення). Й у такий спосіб зняли незаконно з мене тисячу гривень. Я являюсь клієнтом Альфа-банку й користувався його послугами тому на сайт Укрсоцбанку рідко заходив. Виходить за те що я не заходив на сайт Укрсоцбанку мене оштрафували на 1000 грн. Рахую що кошти в 1000 грн. з мене зняли незаконно й прошу повернути мені ці кошти на картку Альфа-банку 5168001008905064. У випадку неповернення буду звертатися у вищестоящі організації.
Укрсоцбанк
Ответ банка
18 марта 2019, 11:14
Доброго дня, Ярослав. Раніше вже надавалася відповідь з даного питання:
при відкритті карткового рахунку, клієнт отримує договір. Підписуючи його, підтверджує свою згоду на обслуговування за правилами та тарифами Банку.
Згідно Правил надання банківських послуг на умовах комплексного банківського обслуговування для клієнтів-фізичних осіб в ПАТ «Укрсоцбанк» (пункт 3.4.):
У разі необхідності внесення змін до Договору, Банк не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів повідомляє про зміну тарифів на офіційному сайті Банку.
Інформація про зміни в тарифах була опублікована на сайті 23/10/2018. Нові тарифи введені з 26/11/2018.
Написати офіційний лист Ви можете: або на адресу 03150 Київ вул. Ковпака, 29 АТ «Укрсоцбанк», або зареєструвати на Бориспільській, 2.
Минфин
Ответ администратора
19 марта 2019, 18:49
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 19.03.2019).
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.

Комментарии - 3

+
0
Ярослав Владик
Ярослав Владик
18 марта 2019, 22:36
#
Прошу написати на основі якого пункту договору кошти без моєї згоди були переведені з Ощадного рахунку на зарплатну картку? А також прошу написати повну цитату пункту 3.4, а не окрему фразу. Якщо у мене з певних обставин не було доступу до інтернету то як я міг прочитати умови зміни до Договору. Зміни до Договору повинні проводитись по тих самих правилах як і сам Договір, тобто з моїм підписом.
+
0
Ярослав Владик
Ярослав Владик
18 марта 2019, 22:41
#
Стаття 190. Шахрайство
1. Заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою (шахрайство) — карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років.
2. Шахрайство, вчинене повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або таке, що завдало значної шкоди потерпілому, — карається штрафом від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк від одного до двох років, або обмеженням волі на строк до п'яти років, або позбавленням волі на строк до трьох років.
+
0
Ярослав Владик
Ярослав Владик
19 марта 2019, 0:38
#
В п. 3.4 э наступне:
«Додатково до вищезазначеного Сторони домовилися, що здійснення Клієнтом будь-яких операцій згідно з Договором та/або Договорами про надання банківського продукту після вступу в силу змін до Правил/Умов/Тарифів, є підтвердженням згоди Клієнта із відповідними змінами».
Я не підтверджував згоду з відповідними змінами, тому я міг ці умови не виконувати. Крім того ви даєте посилання на правила які діють з 17.01.19 а я договір підписував набагато раніше в 2004 році.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Реклама