×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.45 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Все курсы банка |
Категорично не рекомендую Цей банк.
Комментарии (1)
Категорично не рекомендую даний банк
З мене досить, перевів виплату ЗП на інший банк.
Мені цей мазохізм не потрібен.
P. S. У відділені під час проходження ідентифікації вдруге за 2 місяці мені дуже агресивно продавали кредитну картку, страхування та інші послуги.
Написать комментарий
Обман при відкритті рахунку
Комментарии (3)
Відмова у онлайн онбордингу
Буду вдячна за вашу відповідь/роз'яснення.
Написать комментарий
Притомна служба підтримки, надійність
Відкрив картку «NEW CARD» коли по ній ще були кешбеки до 500 грн в місяць (зараз не знаю). Це був топ.
Картка закінчилась. Переоформив на «віртуальну». Для транзакцій мене банк повністю влаштовує. Перекази по iban без комісії, підтримка в чаті (зручно) достатньо корисна, обслуговування картки безкоштовне, банк дуже надійний.
Із мінусів: мала кількість банкоматів кеш-ін (але плюсик за зони самообслуговування); немає розгалуженої мережі терміналів, як у великих банків; низькі % по депозитам (+комісії), але це компенсується надійністю.
Авансом ставлю 5 бо надійність банку і підтримка для мене — суттєві аргументи.
Написать комментарий
Не умеют отменить автоконвертацию
Комментарии (1)
Неможливо замовити, зняти валюту
Написать комментарий
Проблеми із поверненням депозитів!
Написать комментарий
Укрсиббанк Н Е ПОВЕРТАЄ депозити!
Комментарии (1)
більше 10 дзвінкив зі спамом з різних номерів
Написать комментарий
Банк знущається з людей
В мене батько інвалід першої групи, який підписав на мене нотаріальну довіреність, щоб отримати пенсійну картку у якої закінчився строк дії, та керування всіми рахунками. Гроші за документ та виїзд на дім нотаріуса витрачено, а в цьому банку нотаріуси не діють, як виявилось.
Картку не дають (бо правила в них такі), гроші також (бо відділення не те) в онлайн банкінг зайти не можна (бо в довіреності нема слова інтернет банкінг)
На Хрещатику, взагалі одні пенсіонери працюють і між ними застрягли дві дівчини, яким би я порадила тікати з цього неадекватного банку.Тільки для дівчат поставила зірку, бо вони намагались допомогти
Так би ні однієї не було.
Зараз складаю офіційну скаргу в НБУ
Комментарии (2)
Не закривають рахунок
Написать комментарий
Самий тупий банк
Написать комментарий
Дискримінаційні лії
Школа, що працівники банку дозволяють собі принижувати честь і гідність клієнтів, порушуючи їх конституційні права. Обурена, що правила банківського обслуговування грубо порушені, внаслідок чого я була обмежена в користуванні послугою, на яку маю право, як клієнт.
Написать комментарий
Зняття валютного депозиту під 2 % комісії
Комментарии (4)
Обходите его 10 дорогой
Комментарии (1)
Підримка просто бреше на не намагається щось вирішити
Написать комментарий
Абсолютно неконкурентний банк
Все дуууже повільно та незручно для клієнта. Щоб відкрити, або закрити рахунки, треба фізично йти у відділення. Якщо ти в іншому місті, треба створювати запит на переведення обслуговування своїх рахунків у відділення того міста, в якому ти знаходишся та чекати до 3-х бізнес днів.
Я хочу закрити всі свої рахунки. В моно я можу це зробити менш ніж за хвилину безпосередньо із застосунку. В укрсибі моє флоу було таке, та воно ще не завершене:
1. Пішов у відділення закрити всі рахунки (ФОП та особисті).
2. Там дізнався, що так як, вони створені у Києві, а я звернувся у Франківське відділення, то тре або йти у конкретне відділення у Києві, або створити запит на переведення рахунків до цього відділення у Франківську. Ще є варіант, створити запит через систему business ukrsibbank
3. Запит я створив. Почекав добу. Ніякої відповіді.
4. Я сам телефоную на гарячу лінію, там мене знов переадресують на мого менеджера. Дякую.
5. Телефоную менеджеру. Менеджер мені розповідає те саме про переведення рахунків або створення листа. Я кажу, що вже створив листа добу тому і не отримав досі відповіді. Мій власний менеджер (а я начебто платінум клієнт) сказав, що тре чекати коли лист буде оброблено.
6. Ось я чекаю.
Чи звернусь я хоча б ще раз до цього банку? Ні.
Якщо цей мій комент читає client service банку, то я одразу допоможу вам відкорегувати ваш показник NPS. Вірогідність, що я пораджу Укрсиббанк друзям та знайомим (від 1 до 10) = 1.
Дякую за увагу)
Комментарии (5)
позитивний відгук
Бажаю Володимиру ХЛИНОВУ та в його особі Вашій компанії успіхів й процвітання, міцного здоров’я, оптимізму, благополуччя, цікавих задумів та їх успішних втілень!
З повагою, Алла Боровець
Написать комментарий
Найгірший банк
Написать комментарий