×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.200 | 41.700 |
EUR | 43.550 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Не клиенты?!
И да, не вздумайте звонить на горячую линию, специалисты этого отделения предупреждают, что после каких-либо обращений дорога в банк заказана.
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію, але для детального аналізу нам необхідно Вас ідентифікувати.
Просимо Вас зареєструвати звернення, зазначивши Ваші ідентифікаційні дані та дані про послугу, яку Ви хотіли отримати в Банку, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Комментарии (2)
Автолонгація депозиту без згоди
Щодо відміни автопролонгації за депозитним договором повідомляємо наступне. Вами не було повідомлено Банк про намір повернення депозиту до дня закінчення строку зберігання коштів (до 08.12.2022) за телефоном контакт-центру 0-800-309-00-0 або письмово у відділенні Банку, відповідно до пп. 4.5.4.4 Публічних правил (https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravyla_01122022.pdf), тому продовження строку зберігання коштів на наступний строк відбулося автоматично (до 11.03.2023). Водночас інформуємо, що, враховуючи отриману від Вас інформацію, що Ви відміняли автолонгацію в день оформлення депозиту в мобільному додатку, нами здійснюється детальна перевірка цього факту. Після отримання результатів даної перевірки, ми Вас проінформуємо додатково.
Щодо роботи стаціонарних телефонів у відділенні №369 Банку (м. Київ, просп. Голосіївський, 118) — перевіряємо дану інформацію та в найкоротші строки усунемо проблему.
Висловлюємо подяку за звернення.
Комментарии (1)
Професійне обслуговування
Дякую.
Написать комментарий
Чи
Чи може хтось порадити які засоби захисту потрібно брати з собою, щоб забрати свій депозит без ризику для власного здоров’я?
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
Валютний депозит
Але 07.12.22. я все ж таки вирішив піти безпосередньо до відділення. Перед цим мені зателефонував менеджер, яка сказал, що гроші є і мене чекають.
Прийшовши до відділення, я звернувся до свого менеджера — Миколенко Ольги Миколаївни. Вона була дуже доброзичливою та допомгла вирішити мені всі питання, які мене цікавили. Ніяких проблем у отриманні грошових коштів, після строку закінчення депозиту, не було.
Скоріше за все, людина, яка відповідала по телефону до цього — була не компетентною у вирішенні мого питання.
Врпховуючи це, я вирішив продовжити свою співпрацю із банком. Дякую за це Миколенко Ользі Миколаївні
Комментарии (1)
Жахливішого банку не існує
Комментарии (4)
Не повернули валютний депозит
Згідно виписки по рахунку, Банком зараховано 05.12.2022 грошові кошти на Ваш рахунок, у зв’язку із закінченням депозитного вкладу. На поточний момент Ви підтвердили заплановану зустріч у відділенні банку для вирішення Вашого питання по суті.
Комментарии (5)
Не повертають валютний депозит
На жаль, на поточний момент, робочий графік відділення коригується наявністю електроенергії. Проте, найближчим часом, це питання вирішиться шляхом встановлення генератора, для забезпечення безперебійного функціонування відділення.
Наразі, Ваше питання вирішено по суті — грошові кошти Вами отримано.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Комментарии (1)
Нумізматична продукція для своїх
Комментарии (2)
Додаток глючить, підтримки немає
Контакт-центр банку працює в умовах воєнного часу в режимі 24/7, але під час оголошення повітряної тривоги в регіоні, може бути тимчасово недоступним. У даному випадку пропонуємо звернутися через TELEGRAM у чат підтримки @ecobank_bot (зі свого фінансового номеру телефону). Повідомлення, які відправлені в чат, будуть опрацьовані в порядку черги. Також, на часті запитання можна отримати відповідь за допомогою віджета, який розміщений на офіційному сайті банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємося на Ваше розуміння.
Комментарии (3)
У відділенні хамське обслуговування у касі та видають пошкоджені (з плямами та різними печатками) доларові купюри.
Перший депозит — дружині видали п’ять стодоларових купюр з різноманітними печатками та плямами, на моє прохання поміняти на інші купюри, касир відповіла, що такі їй привезли і вона інших немає, правда все ж з великим незадоволенням проміняла одну купюру.
Після дружини прийшла моя черга забирати депозит, після попереднього скандалу у касі уже появились безпроблемні купюри…
Банком здійснено детальну перевірку викладених Вами фактів, в тому числі шляхом перегляду записів з камер відеонагляду.
За результатами здійсненого Банком аналізу порушень зі сторони касира не встановлено — Вам було видано купюри, які приймаються банками та небанківськими установами у відповідності до п.32 Положення про структуру валютного ринку України, умови та порядок торгівлі іноземною валютою та банківськими металами на валютному ринку України, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 02.01.2019 №1 (Додатком до зазначеного Положення визначені ознаки зношення банкнот іноземної валюти).
Комментарии (7)
Банк абсолютно не заботится о своих клиентах.
29.11.2022 в 8.05 — 8.10 утра я снимал деньги со своей карты УкрГазбанка в г. Кременчуг в банкомате Приватбанка № CAPL1449, который висит на стене отделения Приватбанка на ул. Первомайская,40. Делал 3 транзакции на 8000, 2000 и снова 8000грн. На 3-й транзакции (8000грн) выключили свет, банкомат отдал карту и прислал смс что сняты деньги, но самих денег (8000грн) не выдал. Я также являюсь клиентом Приват банка. Ответ Приватбанка:
Вітаємо.
Якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь. 01.12.22 в 16.20 я подал заявление в своём УкрГазбанке о спорной операции. 02.12.22 я звоню в УкрГазбанк на горячую линию и спрашиваю о «деталях запиту». Девушка мне отвечает, что никаких деталей нет, заявку подали, просто ждите (до 180дней !!!) Далее Приватбанк просит указать номер карты с которой было произведено списание. Даю им номер своей карты. И вот что мне ответил Приватбанк:
3 декабря 2022 в 15:58 Перепрошуємо.
Наразі заявок за вказаною карткою не надходило.!!!
После этого я снова звоню в УкрГазбанк, пытаюсь добиться что с моей заявкой. На что мне девушка «талдычит» одно и тоже «заявка у роботі, чекайте (до 180 днів)». Так я вот здесь чего-то не пойму, Приватбанк идёт мне навстречу, а УкрГазбанк — владелец карты, получается специально всё тормозит и ставит мне палки в колеса!!! Вы, УкрГазбанк вообще заботитесь о своих клиентах, или наоборот???
Комментарии (3)
Не рекомендую
Будучи лояльним до своїх клієнтів та враховуючи підстави введення воєнного стану в країні, Банком з 27.02.2022 запроваджено кредитні канікули для позичальників (оголошення за посиланням https://www.ukrgasbank.com/press_center/news/13042-kreditn_kankuli_dlya_ukrantcv_ta_vdmna_plati_za_obslugovuvannya_karto). З метою підтримки клієнтів, армії та економіки України Банком прийняте рішення про відновлення нарахування процентів по кредитам з 01.05.2022 (оголошення за посиланням https://www.ukrgasbank.com/press_center/announcement/13137-).
Тож, Баком у лютому 2022 році по Вашому кредитному договору було надано відстрочку до кінця року на сплату 468,48 грн. — нарахованих відсотків за користування кредитними коштами (лютий 2022 рік). Додатково Вам було надіслані СМС та PUSH повідомлення, щодо наближення часу сплати вищезазначеної суми.
Щодо дистанційного закриття рахунків інформуємо, що реалізація такої можливості є однією із пріоритетних задач Банку — слідкуйте за новинами Банку.
Написать комментарий
Немає договору після купівля валютних ОВДП
Написать комментарий
не відкривається депозит в застосунку, підтримка —
На наступний день мені передзвонили і повідомили, що запитів на відкриття депозиту немає. Тобто в службі підтримки до сих пір не змогли зрозуміти, що якщо вискакує помилка при оформленні, то запиту у них на відкриття депозиту звісно немає. кажуть що в мене погане зєднання інтернету, хоча воно чудове і перевірене з декількох місць.
Я не знаю, що за спеціалісти там працюють, що за тригодине пояснення суті проблеми, надання скрінів де саме помилка, вони невзмозі вирішити проблему в їх застосунку, а здатні тільки стрілки на клієнтів переводити. І так, дякую що я не встиг в поточний місяц відкрити валютний депозит.
Банком проаналізовано надану Вами інформацію та встановлено, що з технічних причин відкриття депозиту через мобільний додаток «ЕКО-Банк» 30.11.2022 не відбулося. Наразі, помилку усунуто, система функціонує в штатному режимі.
Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємося на Ваше розуміння.
Написать комментарий
Так работать нельзя!
Висловлюємо свою вдячність за інформацію та Вашу небайдужість щодо якості обслуговування в нашому Банку. Додатково повідомляємо, що для купівлі нумізматичної продукції необхідно надати документ, що посвідчує особу (відповідно до чинного законодавства України). Наразі, Ваше питання вирішено по суті – Вами придбано монети 01.12.2022.
Написать комментарий
Жахлива гаряча лінія
Перший раз запитали кучу даних, щоб перевірити автопрологацію. Хоча я цього і не просив, а звернувся з іншим питанням.
Другий раз, на питання по загальній процедурі взагалі відправили за кораблем. ЖАХ!!!
Будь ласка, розгоніть їх подалі, хоча б негативу менше стане.
Комментарии (1)
Мошеники !
Очень неприятно.
При виконанні зазначеної у Вашому зверненні операції відбувся наступний розрахунок.
Польські злоті конвертувалися у долари США за курсом Міжнародної Платіжної Системи (Mastercard) для подальшого розрахунку з Міжнародною Платіжною Системою. Враховуючи, що Ви використовували гривневу картку, банком за комерційним курсом переведено вищезазначені долари США у гривні для подальшого їх списання з гривневого рахунку. Також, згідно Вашого тарифного плану за проведену операцію було утримано комісію у розмірі 5 євро по курсу НБУ (п.3.4. тарифного плану).
Більш детально щодо проведення операцій за кордоном або при розрахунку в мережі Інтернет на закордонних сайтах за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/currency_conv/.
Комментарии (1)
Зняли комісію за операцію якої не було
Через два дні, після того як банк розблокував гроші (які блокуються на 2 дні при знятті за кордоном) я побачив що залишок на рахунку менший на 188 грн. Тобто Укргазбанк взяв два рази комісію за зняття готівки за кордоном. Комісія в Укргазбанку становить 1.5% або мін. 5 євро. В моєму випадку це було 5 євро.
Виявляється мені ще зняло комісію за невдалу операцію зняття готвіки, тобто за те що мені банкомат по невідомих причинах не видав гроші!!!
У виписці невдала операція стоїть у статусі «списання», а потім «зарахування» і баланс знову повернувся на попередній показник)))
На гарячій лінії один менеджер довго намагався мені пояснити що це коміся за зняття готівки по одній операції. На питання чому замість 5 євро зняли 10 — внятної відповіді так і не зміг надати. Інший оператор відправив у відділення виясняти ситуацію.
Не маю жодного бажання бігати по відділення заради 188 грн., але сам факт що таку дрібницю не можна вирішити в телефонному режимі бісить!
Банком проведено аналіз зазначеної у Вашому зверненні інформації, за результатами якого, наразі, повернуто на Ваш рахунок курсову різницю у розмірі 185,77 грн.
Дякуємо за Ваше звернення.
Комментарии (2)
Не повертають депозит.
Комментарии (2)