Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Nva 2 июня 2023, 12:48
Отделение по адресу: Запорожье, бул. Винтера, 40
Запорожье, бул. Винтера 40, обратился с целью разместить депозит в валюте, на что стали рассказывать что отдадут депозит старыми купюрами, вообщем порекомендовали обратиться к руководству. Пришёл начальник который не владеет достоверной информацией, рассказал что можно обменять ветхие и старые купюры в кассе оплатив комиссию, (новые купюры уже появились!!!)выждавши свою очередь в кассу, кассир (поговоривши предварительно по телефону с руководством) отказала сказав что и этой услуги у них нет и вообще у неё только старые купюры и она не поняла своего начальника и т. д. в общем потраченное время, нервы, ужасное обслуживание.
Проблема решена
Sydorovanatolii 27 мая 2023, 15:35
У квітні цього року мені було заблоковано картковий рахунок. Про це я дізнався лише в травні, коли намагався скористатися власною карткою. Після цього я зайшов у додаток, щоб вияснити причину та побачив повідомлення щодо необхідності роз’яснення суті фінансових операцій. Я одразу відправив лист з усією необхідною інформацією на пошту, що зазначалася в повідомленні. Хочу зазначити, що мене проінформували виключно в додатку, який працює настільки жахливо, що в нього не завжди можна зайти, деякі операції дублюються, сума списань в інших валютах не конвертується в гривнях (так, що не можна без особистих підрахунків визначити суму), а виписки не завжди відправляються на пошту. Через декілька днів мені відповили, що інформація була надана запізно та мені треба йти до відділення, у якому я відкривав рахунок. Я знаходжусь за кордоном та не можу прийти до відділення, до того ж картку я відкривав онлайн. Відділ віддаленої верифікації відповів мені про те, що картка заблокована відділенням, тому мені треба зконтактувати з відділенням, та запропонували заповнити заяву з наданням моєї інформації, щоб вони передали її до мого відділення, також попросили чекати відповіді. Після трьох тижнів очікування я намагався зателефонувати за номерами відділення. Там ніхто не піднімав слухавку, хоча я телефонував декілька днів у робочі години. Потім я знайшов телефон для клієнтів, що знаходяться за кордоном, зателефонував туди, мене намагалися з'єднати з необхідним відділенням. У них це так само не вийшло, і вони залишили заяву, щоб мені перетелефонували. Десь через годину надійшов дзвінок з цього відділу, запитали про мої дані та сказали, що вони не знають причини блокування моєї картки, це не їх рук справа та взагалі вони не мають інформації щодо мене, запропонували прийти до відділення з моїми документами дл вирішення питань. Я відповів, що не маю змоги приїхати, бо знаходжусь за кордоном. На це вони відповіли мені зачекати, щоб перевірити інформацію. Через декілька годин мені знову зателефонували та запропонували, щоб мама, яка переказували мені кошти, прийшла та надала підтвердження джерела їх походження. Хочу зазначити, що мама не є клієнтом банку та й сума була 22800 грн. Далі мені сказали, що все одно не розблокують мені картку, тому краще буде подати заяву на відеоверифікацію, написати від руки заяву, щоб кошти з мого рахунку переказали на будь-який мій рахунок іншого банк. Але спеціаліст мені до ладу не пояснила, як це зробити, проте сказала, як я можу це дізнатися в підтримки. Потім я написав у підтримку, щоб дізнатися, як це зробити. Але спеціаліст Вознюк Тетяна Юріївна десь 15 хвилин повторювала, що мені потрібно прийти самостійно до відділення з моїми документами, або ж комусь з моїх родичів з нотаріальною довіреністю. Тому я досі не знаю, як мені вирішити це питання. Мені дуже прикро, що в нашій прогресивній країні, де вже давно є більшість документів у смартфоні та всі ресурси для того, щоб мати змогу вирішувати всі питання онлайн, продовжують працювати такі банки, які заперечують технологічний розвиток та застрягли в епосі «совка».
Мої ПІБ на випадок уточнення даних: Сидоров А. А.
Якщо це можливо, то краще спілкуватися онлайн, бо розмови по телефону через роумінг дуже дорогі.
BankoCabanko 25 мая 2023, 12:56
Автопролонгація спрацювала.

Причому я знаю про цю штуку і відміняла її відразу після оформлення у лютому. Але і раніше стикалася з тим, що потрібно перевіряти депозит ближче до дати зняття, бо автоподовження знову активується.

Але 24.05. закінчення і відразу подовження. Бачу смс про повернення немає. Пробую зайти у застосунок — не входить. Поки відновлювала вхідні данні, пройшло пів дня. Підтримка включає мороз і каже приходьте у серпні.

Попросив ініціювати дострокове розірвання у підтримці, бо це треш коли навіть одного дня не дають щоб забрати депозит, навіть приват і інші банки дає на це 4 дні.

Знімаю депозит, закриваю рахунки і більше з Укргазбанком не співпрацюю.

Коротше — Укргазбанк хитрозроблений.
OlehKyi 22 мая 2023, 17:00
Втрапив в історію «сам дурень». Оформив депозит. Все було зручно і комфортно. Коли настав час забирати (а цей день сьогодні 22.05.2023, день коли закінчується договір) — така опція вже відсутня, бо депозит автоматично продовжився на новий термін. Сьогодні він ще не закінчився, але він вже і продовжився, тому що я заздалегідь не додумався відмінити автолонгацію, яка передбачена пунктами договору і тд. Досвід надзвичайно негативний, у відділенні сказали звертатись на гарячу лінію, гаряча лінія відправила на відділення. Всі класифікують це як «дострокове розірвання нового вкладу, який вже сьогодні оформився». Виходить, так можна було? В один день і закінчити старий і оформити без моєї згоди новий? У жодному банку такого досвіду не було. Як правило або на кілька днів вклад стає «до запитання», або кошти автоматично повертались на рахунок. Жирний дізлайк. Не рекомендую тримати кошти там, де треба відслідковувати чи всі пункти ти вичитав і чи не пропустиш ти якийсь ритуал.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Світлана Панченко 20 мая 2023, 17:37
Будь обачні та обережні сидить шахрай на олх, 5355 0850 2753 8751 отримав кошти, товар не відправив.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MYkhailo777 18 мая 2023, 15:17
минув тиждень, як банк шахрай відмовився повернути валютний депозит. все ще мабуть перевіряє і аналізує) нормальний банк вирішує створену ним же проблему максимум за 30хв. банк шахрай заяняв позицію страуса і тиждень не тільки не повертає вклад, а і не дає жодної відповіді. клієнтоорієнтованість це в них називається)))
не бажаю нікому звязуватися з цими шахраями
Проблема решена
AndriiPL 15 мая 2023, 18:01
Другий місяць поспіль отримую блокування картки без сповіщення про це.
Дізнатись про те, що картка заблокована, можливо лише тоді, коли ви наважитесь дзвонити на гарячу лінію, тому що коли ви спробуєте переказати кошти з картки на картку — ви отримаєте дуже «розгорнуте» поясненя: «Помилка. Не достатньо коштів», хоча коштів на рахунку достатньо. Тож дзвонимо на гарячу лінію і отримуємо чудову відповідь — «У вас заблокований рахунок, але по якій причині Вам скажуть тільки у відділенні. (При цьому картка монобанку працює)
Приїхав до відділення, де працює 2 економісти (один з них не приймає клієнтів бо з дуже розумним обличчям була в моніторі, стілець пустий), прочекав 20 хв, черга з 4 чоловік так і рушила з місця.
Також буду консультуватись юридично, за що я сплачую кожного місяця 10 грн за сповіщення стану мого рахунку.
Проблема решена
MYkhailo777 12 мая 2023, 14:47
при відкритті депозиту не попереджали про лонгацію. сказали тільки попередити за декілька днів до завершення про наміри зняти. що я і зробив. зателефонував за декілька днів до відділення на фролівській і повідомив про бажання забрати кошти в день закінчення депозиту. спитали фамілію і сказали приходити. в день завершення, прийшов о 10 ранку до відділення, а мені кажуть, що він пролонгувався і я мав відмінити лонгацію в мобільному додатку!!! хоча відкривши мобільний додаток в банку з працівником, навіть там чітко написано, що можна відмінити і по телефону!!! сказали мабуть вас переключили на касу і просто замовили кошти, а депозит не розірвали! і тепер депозит пролонгувався ще на 3 місяці і причому з самого ранку і можливості розірвати не має. вважаю це шахрайством. написав заяву на голову правління і скаргу в нбу. побачимо, що з цього буде.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olivka1512 10 мая 2023, 0:26
15.04.23 замовила на олх товар, попередньо узгодивши умови з покупцем. Оплатила на карту Укргазбанк номер 4966804514264554 Цуркан Анастасія Павлівна. Та через добу особа видалила акаунт, відповідно заблокувавши можливість листування. Заява стосовно даного злочину написана в поліцію. Прохання до банку звернути увагу на цю особу та дати зворотній зв’язок щодо можливих додаткових даних цієї особи. А також прохання до служби безпеки банку ретельніше перевіряти клієнтів при видачі карт
Dostali123 9 мая 2023, 20:58
Доброго дня.07.05.2023 намагався здати доллари США у відділені Газбанку в м.Житомир вул.В.Бердичівська 16, але кассир мені повідомила, що може прийняти їх тільки за сумму мінус 20 % від реального курсу.Аргументуючи це тим, що є потертості, на мою думку вони незначні і ні на що не впливають-просто кассири перестраховуються так як з їх слів будуть нести матеріальну відповідальність за прийом зношених купюр.Прошу державний банк прийняти долларові купюри прийнятної якості без здирницького відсотка.
FrankoHolding 28 апреля 2023, 15:14
Вітання!
Декілька моментів щодо першого візиту в Укргазбанк в м. Івано-Франківськ.
При заході були 3 менеджера, щось переглядали в ПК, на моє привітання «Доброго дня», поглянули на мене і ні відповіді ні нічого. Хм, цікаво)

Далі на касі, — мене обслуговувала людина, яка взагалі не зацікавлена в подальшій співпраці, елементарних слів «будь ласка», «дякую», «допобачення» — від неї не почуєш, тобто ввічливість на 0.
Це ніби не основне, але увагу на себе звертає цей треш) Бо таке відчуття, що я прийшов не в приватний банк, а в державну комунальну службу, і всі працівники вчаться в один одного відношення. Як кажеться, «риба гниє з голови», значить все починається з керівника.

Невже у банка немає коштів для залучення таємних покупців, щоб таке відслідковувати?

Сам додаток, може виграти рейтинг найгірших в Україні.
Невже ТОП-менеджера не бачать різницю з додатками інших банків?
Він у вас глючить та не зручний.

І так, це мій перший відгук на цьому сайті. Я спеціально не полінувався, зайти і описати цей треш, з надією, що в Україні зміни почнуться, бо до такого повороту подій я не зустрічав ані Моно, ані Приват, ані Ідея, ані Абанк — взагалі ніде))
Одна фраза: «Укргазбанк» по вул. Шашкевича — Очманіти!
Проблема решена
liderprice 20 апреля 2023, 18:47
Купівля ОВДП. Зателефонував до Укргазбанку на гарячу лінію, мовляв з'єднаєте з брокером. Відразу намагаються надати міський номер (044).мовляв, дзвони сам. Я кажу, мені не зручно дзвонити по міській і чекати відповіді. Спробували з'єднати-у них нічого не вийшло. Чекав 5 хвилин на трубці. Далі перепросили, що зв’язку з брокером немає. Дзвонити вам брокер не буде! Ось такий сервіс.
Последний раз пользовался услугами данного банка, им повезло что рядом нет банкоматов, а данный под рукой и в центре:

1. Комиссия проверить баланс счета 10 грн. Не зная этого потерял 30 грн сегодня, для кого-то это час или пол часа рабочих в день. Они специально не высвечивают баланс на экран монитора, а возможно только распечаткой чека, на чем и живут.

2. Максимальная сумма снятия 200 грн за раз, не возможно ввести сумму. Стоишь снимаешь 1500 грн пол часа, а тебе в спину уже дышит грозно очередь.

Мне не нужны ваши приняли на рассмотрение разберемся, кормить по шаблону будете остальную толпу, а я пойду еще на пару сайтов отзыв оставлю. С утра было же хорошее настроение, пока не всунул карточку в ваш банкомат…
Проблема решена
Sandro10 9 апреля 2023, 15:35
«Знімав в банкоматі кошти 10000, банкомат не видав грошей. Сказали розслідування 180 днів. А як жити, в країні війна, можна і не дожити. Як так можна відноситися до своїх клієнтів. На гарячій лінії сидять взагалі некомпетентні особи. Це перший банк як не може провести інкасацію вчасно, та не віддає моїх особистих грошей!»
Проблема решена
LiubovBio 7 апреля 2023, 20:04
Заблокували рахунки, не пояснюючи причини. Щоб розблокувати або хоч дізнатися причину треба у відділення з паспортом прибути. Я за кордоном з дітьми! В країні війна! Це знущання просто!
myhresh 6 апреля 2023, 17:21
Вже тривалий час обслуговуюсь у 45 відділенні. За цей період в мене склалось приємне враження про колектив, яким керує завідувач Катерина Миколаївна. Особливо вдячний менеджеру пані Наталії Леонідівній за діловий, доброзичливий стиль роботи. Операції здійснюються чітко, оперативно, з належними поясненнями та порадами. Бажаю колективу відділення сприятливих умов роботи і удачі.

!!!

Проблема решена
sashkazh 5 апреля 2023, 5:28
Мене мобілізували до зсу, через сайт подав докумеети на программу «патріот», розглядали неділю, (в приваті 4 год), на електронку пришло шо не хватає фото 5 стр военіка (данні на ціх стр ні на що не вліяють), вже сутки пробую їх загрузити на сайт, ошибка, і як далі, проценти то набігають. І ще, коли перший раз подавав заявку, то в колцентрі не змогли даже сказати чи вона прийнята до розгляду, типа чекайте 10 днів і вам повідомлять на почту, про ошибку загрузки на сайт я взагалі мовчу. І шо виходить, як проценти, пені і т.д. затягувати, то все гаразд.вовремя, а як решить питання про скасування їх, то тут сразу куча проблем, ну що сказати, молодці, так тримати!!!
Проблема решена
Дарья Ляшенко 3 апреля 2023, 9:15
Банк потребує письмове роз’яснення щодо останніх операцій з карткою. Потрібно відвідати відділення в якому обслуговується мій рахунок і подати це роз’яснення. Ніхто із співробітників колл-центру не може пояснити з чим це зв’язано.
Віктор Лозовський 17 марта 2023, 10:05
Отделение по адресу: Львов, ул. Стрыйская, 98
Хочу подякувати працівнику вашого відділення Проць Марті. Була в мене процедура повернення грошей після адміністрації одного банку. Працівник оформила документи максимально швидко і професійно незважаючи на молодий вік.
Укргазбанк
Ответ банка
17 марта 2023, 11:49
Доброго дня! Вдячні Вам за відгук. Сподіваємося на подальшу співпрацю.
Інна Конар 11 марта 2023, 8:57
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Швабская, 70
Хочу залишити подяку за відмінний сервіс, увагу, допомогу у вирішенні будь-яких питань, грамотні консультації працівниці ужгородського відділення Німець Олені. Я користувалась кредитною програмою на купівлю автівки Шкода протягом трьох років. За весь цей час не переставала дивуватись, як чітко організована робота на цьому відділенні, який вишколений, грамотний, вічливий і уважний персонал. Тому ще раз ВЕЛИЧЕЗНЕ і щире дякую працівникам ужгородського відділення укргазбанку, а особливо кредитному менеджеру Німець Олені.
Укргазбанк
Ответ банка
13 марта 2023, 13:05
Доброго дня! Дякуємо за позитивний відгук. Сподіваємося на подальшу співпрацю з Вами.

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 41.200 41.600
EUR 43.400 44.000
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 41.200 41.600
EUR 43.400 44.000
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укргазбанк 💰 / Отзывы о Укргазбанке 📝