Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
sofiiahud 1 июня 2025, 11:16
Жахливий банк, була ЗМУШЕНА відкрити тут рахунок для отримання стипендії, кожен місяць здирають кошти, оператори збирають статистичні дані про Вас навіть не попереджаючи і не питаючи згоди. Закрити рахунок МАЙЖЕ НЕМОЖЛИВО. Будьте готові шукати єдине відділення, яке працює 4 години в день, і в результаті Вам там не закртють рахунок, а кошти і далі будуть знімати.
Не уявляю людину, яка б свідомо погодилася відкрити рахунок в цьому «банку», тільки під примусом…
Якщо не хочете проблем НІКОЛИ НЕ ВІДКРИВАЙТЕ РАХУНОК В УКРГАЗБАНК!!!
Андрій Pa 31 мая 2025, 9:45
Вітаю. Я — військовослужбовець. «Працюю» на Лиманському напрямку. Вночі мені надходить повідомлення, що моя картка заблокована. Вранці подзвонив на гарячу лінію і поцікавився у чому справа. Оператор Катерина відмовилась назвати причину блокування та повідомила, що єдиний варіант розблокувати кошти — відвідати відділення банку. На мої зауваження, що за вищевказаними причинами, відвідування банку неможливо + я надав усю необхідну інформацію та кодове слово, мене просто почали ігнорувати та кинули слухавку. Тепер я сиджу із заблокованою карткою у зоні ведення бойових дій без коштів. Дуже дякую!
Побратими, не повторюйте моїх помилок, банк може у будь який момент без пояснення заблокувати ваші кошти і відмовитись коментувати причину, а просто запропонує відвідати відділення банку. Шахраї!
Aqwesdaxz 18 мая 2025, 13:54
Я військовослужбовець який не має можливості кататися по Україні й шукати відділення цього недобанку. Завод на якому я працювала без мого відома відкрив на моє ім'я рахунок у цьому банку, тепер я не можу його закрити. Оператор мені каже що тільки треба їхати у відділення. Вже більше року там просто знімають по 12 гривень. Як пояснює оператор що коли буде заборгованість за 2 місяці заблокують картку, але рахунок й надалі буде відкритий й буде йти заборгованість по 12 гривень за користування. Картки в мене не має й не було, ніяких дій я не проводжу з цим банком та тих рахунках. Чому банк відкрити рахунок без мого відому може, а закрити ні?
Доброго дня.Хочу написати відгук, бо дуже не задоволенна вчинком банку.До моєї мами приїздили в село консультанти та запропонували карту, вона її оформила, так як сестра за кордоном, а я в іншому місті і періодично ми допомагаємо та скидаємо кошти.Батько захворів і ми то на операцію то на нужди скидали.Потім 30 квітня ввечері написали в онлайн банкінг що у них фінансовий моніторинг і потрібно до 5 травня надати документи для пояснення о переходах.А 1 квітня рахунок вже заблокували з коштами які знаходились на рахунку.Коли ми набрали на гарячу лінію і поцікавились які саме документи потрібні, мені сказали договора та рахунки.Які можуть бути договора та рахунки якщо це звичайна людина, а не підприємець, сестра передає кошти з закордону і мамі кидають вже в Україні їх на карту, або ж я так же перекидаю.Плате вона просто то за те щоб обробили поле, то за сільське господарство наприклад купити птицю чи ще щось.Але їм потрібні якісь документи.Коли я спитала як розібратися в цій ситуації мені сказали їхати відділення, яке знаходиться за 200 км від них.Тобто я так розумію їй що забрати кошти з рахунку що ми скинули на лікування батька і які їй потрібні зараз, потрібно все кинути хворого батька та домашні справи і їхати за 200 км щоб дізнатися як вирішити це питання? Чому не можна було перед цим попередити хоть за тиждень, а ввечері написали в кабінет, а зранку заблокували.Так не робиться, якщо ви відправляєте своїх працівників щоб пропонували карти пенсіонерам, то потрібно враховувати що вони не зможуть до вас приїхати тоді коли вам потрібно буде це.Тим паче ще дали термін 5 днів.Але коли я дізналась щоб повернути кошти які вже на рахунку знаходяться, то розгляд від 30 до 120 днів.Якось не справедливо, тим паче ніхто нічого не законного не робив.
Юлія В 25 апреля 2025, 17:25
Отделение по адресу: Киев, ул. Крещатик, 7/11
Являюся клієнтом банку багато років. Раніше отримувала заробітну платню через цей банк і була дуже задоволена тим, що щомісяця отримувала відсотки за зберігання коштів на заробітній картці (3−3,5% річних, точно не пам’ятаю). Тому хотіла залишитись клієнтом цього банку навіть після того, коли перестала отримувати заробітну платню через цей банк. Але коли звернулася до сервісної служби у мобільному додатку, була страшенно розчарована сервісом!!! Повна відсутність зацікавленості у покращенні банку!!! Не хочуть фіксувати мої звернення, які стосуюттся покращення сервісу банку, що позитивно сприяло би на кількість їхніх клієнтів! Сподіваюся, після мого відгуку на цьому сайті, моя пропозиція буде почута! Прошу зробити банкомат з депозитним модулем у відділенні банку, яке знаходиться за адресою вул. Хрещатик 7/11. Це дозволить поповнювати рахунок без сплати відсотків ЦІЛОДОБОВО і збільшить кількість надходжень до банку!
dimazah30 4 апреля 2025, 19:41
Отделение по адресу: Киев, бул. Гавела Вацлава, 16
Вже писав відгук про поганий додаток. Стало тільки гірше. Тепер заборгованість 26 центів, при чому в додатку її не видно, лише в повідомленнях від банку.
-Нарахували її як відсотки на овердрафт, про котрий глючний додаток вчасно не попередив.
-І це при тому що я вже був у відділенні щоб сплатити овердрафт і мені нічого не сказали про цю заборгованість, хоча я питав прямо чи будуть відсотки на овердрафт нарахововані.
-Спіробітник що телефонував і повідомляв про овердрафт, також не сказав що будуть нараховані відсотки.
-Повідомлення в додатку (після дзвінка співробітника) казало що сплатити треба до 11го числа, я сплатив 10го — в той же день.
-Знову ж таки, заплатити 26 центів в додатку неможливо.
-Некомпетентний чат підтримки скерував у колл центр.
Adammada16 1 апреля 2025, 15:43
Хочу залишити негативний відгук стосовно даного банку. Коли ти обговорюєш з банком суму кредиту який тобі потрібно для купівлі житла, вони погоджують. Потім людина дає завдаток та робить оцінку і через деякий час банк погоджує тільки 50% від суми, яку потрібно для купівлі житла. Також вимагають купу незрозумілих довідок, кожен місяць обновлюй їм кредитну історію, яка також не безкоштовна. Не рекомендую даний банк і застерігаю вас не звертатись туди стосовно питань єОселя!
Njkbr3663 18 марта 2025, 16:18
Я подав заявку № 1575433 на оформлення є-оселі у АБ «УКРГАЗБАНК» у відділенні в м.Київ, вул. Миколайчука 1А, ми подали всі документи і 31.01.2025 було рішення про підтвердження видачі. Термін дії заявки до 02.03.2025, але дату оформлення так і не призначили. 03.03.2025 знову подав заявку № 1698806 в Дії і і знову ж таки було прийнято рішення про підтвердження видачі, але до 18.03 дату оформлення так і не призначено. Ми підписали з власником попередній договір і якщо не закриємо угоду, то ми втратимо кошти які були внесені в якості завдатку. Не зрозуміло по якому принципу формується черга і як приймається рішення кому видавати кредити, а кому ні, ось така робота банку…
OlgaOlga18 3 марта 2025, 19:23
Здравствуйте! Мне на карту пришли деньги, немного меньше 50 тыс грн, банку показалось это подозрительным, заблокировали счет, пришла в отделение написала объяснение откуда деньги, также отправила им на почту подтверждающие документы. Сказали ждать, но не говорят сколько, прошло уже достаточно времени, на все мои вопросы отвечают — мы не знаем сколько ждать. Будте добры скажите о сроках рассмотрения этого, всё-таки военное время и деньги не маленькие. Буду благодарна за обратную связь
Stanislav133 25 февраля 2025, 18:55
Заблокували банк з проханням пояснити надходження. Через тупий додаток, який скидує всі повідомлення із оператором кожного разу як виходиш із нього навіть у межах банку не зміг цього зробити. Відмовили в обслуговуванні по причині «відмивання коштів та фінансування тероризму», напряму сказали, що навіть якщо і перекинуть кошти на інший банк, то я їх вивести не зможу, бо інший банк теж заблокують, і так «по ланцюговій реакції» заблокують усі банки. У відділенні кажуть для переведення грошей писати на пошту, на пошті просять надіслати їм документи, і кожного разу щось не те, то назву банку не так вказав, то ім'я своє вказав не повністю, то підпис зайвий, бо є електронний, і так десять разів. Нарешті вийшло зробити все, як хочуть, і тут приходить відповідь «Інформуємо про те, що на даний час Банком зупинено надання послуг через відеоверифікацію. Про поновлення роботи сервісу буде повідомлено на офіційному сайті Банку, слідкуйте за новинами. Скористатися послугою Ви можете у відділенні Банку.»
У відділенні ж кажуть, що таким не займаються, потрібно писати на пошту. П’ятий місяць не можу забрати свої кошти. Якщо хочете отримати проблем на свою голову — укргазбанк буде просто знахідкою для цього.
irinkarr 22 февраля 2025, 11:58
Відкрила в банку картку для отримання 1000 Від Зе. собі і близьким. В результаті гроші поступили на рахунок, але можливість ними скористатись банк якось не передбачив. Тобто прийняти участь у програмі передбачили, а використання коштів не передбачили і навіть не знають, коли зʼявиться така можливість. Тобто, гроші на рахунках людей і банк ними користується…
Полезный комментарий
Qwerty1999 22 февраля 2025, 14:54
Как вариант, заходите на сайт своего мобильного оператора,
и в разделе пополнение указываете реквизиты карты нац.кешбек
и сумму — уверен, что платёж будет проведен, если на карте
нац.кешбек будет открыта оплата в интернете.

Аналогично, сможете оплатить и услуги ЖКХ,
если посетите сайты поставщиков услуг ЖКХ.
Nedd 20 февраля 2025, 15:29
В банку відкрито два рахунки. Один з них для отримання пенсії. Також є постанова суду і виконавче провадження щодо стягнення заборгованості за комунальні послуги. Згідно виконавчого провадження стягнення відбувається лише з пенсії і арешт на рахунки не накладений. Тим не менше банк регулярно робить перекази з пенсійної карти на зарплатну і обнуляє залишки на обох рахунках залишаючи пенсіонера без засобів до існування. При зверненні до банку через чат мобільного додатку клієнту кожен раз пояснюють що це дії працівників відділення банку в м. Бровари.
11.12.24 снимала 11200(свою зарплату) в банкомате ПриватБанка, деньги списали, а банкомат не выдал и на карте осталось 47 грн. Позвонила на горячую линию в отделение ПриватБанка, сказали обращаться в свой банк, то есть Укргазбанк, поехала, написала заявление, на что через час мне звонят с отделения и говорят, мол звоните на горячую линию и оставьте заявку там, так как мы не видим транзакции по вашему счету, на вопрос как это так, деньги сняли, а транзакции не видно, работники банка сказали что они видят только через 48 часов. Обратилась снова в ПриватБанк с заявлением о помощи рассмотреть мое заявление как можно быстрее, так как-то были все мои деньги и мне не за что жить, ПриватБанк принял заявление и пошел на встречу, рассмотрел заявление и дал ответ, что мой банк Укргазбанк не подал заявление о том что деньги списали с карты и банкомат не выдал. ПриватБанк сказал обратиться снова к своему банку. Поехала я снова в Укргазбанк, вызвала руководителя, на что эта руководительница вообще не решает вопросы. А сотрудники данного отделения, при клиентах сидят обсуждают кто и сколько будет покупать доллары, а не занимаются клиентами и решением их проблем. На мой вопрос руководительнице, как мне жить без копейки денег, она мне ответила, это не наши проблемы и есть регламент по возвращении денег до 180 дней. Я ей задаю следущий вопрос, мол мне что умереть, а через пол года воскреснуть или как мне жить? Она ответила, Ваше право. У меня вопрос, зачем вообще такой банк нужен и такие сотрудники, которые вытирают ноги о своих клиентов и сегодня уже 29.01.25 и мой вопрос до сих пор ещё не решён. Значит банк просто украл мои деньги!!! И за эти деньги сотрудники покупают себе валюту!!!
Яна Холод 29 января 2025, 12:03
31.12.2024 року я хотіла зняти готівку з карти Укргазбанк у банкоматі самообслуговування ПриватБанк. Банкомат не видав мені кошти у сумі 10 тисяч гривень. Працівники ПриватБанку сказали звернутися в Укргазбанк і оформити заявку, я так і зробила. Минув місяць часу, як я лишилася без грошей. Що це за відношення до клієнта? Це така проблема, що я як військова, маю лишилися без грошей через банки і їх проблеми? Таке враження, що моя заявка висить в повітрі і ніхто не поспішає нею займатися. Яка проблема була сповістити у межах декілька робочих днів ПриватБанк для повернення коштів, щоб працівники провели інкасацію? Я не розумію, я на нервах, адже сума не маленька. Просто суцільне розчарування, немає слів, вкрали гроші.
igdial 29 января 2025, 9:25
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Независимости, 68
Доброго ранку! Дуже не зручно, що не приходять повідомлення про рух коштів. У нас в вашому банку зарплатний проект і люди отримавши зарплату не знають про це. Ми в Херсоні і лишній раз не хочеться бігти під обстрілами — перевіряти, чи надійшли кошти.
Alexxx333 27 января 2025, 18:30
П’ять днів не можу сплатити на комп’ютері комунальний рахунок за своєю адресою через те, що на телефон не надходить код 3D secure.
Писав звернення на сайті банку, його прийняли, але поки що не відповіли. Сьогодні особисто підійшов до відділення. Менеджер сказала, що відключити цю примусову 3D secure не можна (ну звичайно, треба ж перевірити, що комунальний платіж за адресою власника картки хоче здійснити не шахрай — розробникам цього «корисного» сервісу не завадило б полікуватися від параної) і підключила мені сервіс смс-повідомлень (при тому, що раніше коди нормально приходили і без цього) і запевнила, що все буде працювати.
Але після чергової спроби оплати код знову не прийшов. Це вже не турбота про безпеку, а цифровий концтабір, коли людина не може скористатися своїми грошима через технічні проблеми.
Алексей Бобраков 15 января 2025, 10:48
Укргазбанк був, мабуть, єдиним банком в Україні в 2024 році без мобільного додатка. Десь попалось у вічі, що він врешті-решт з’явився. Завантажив, заходжу — пише, що ваш аккаунт заблоковано. Щоб разблокувати потрібна картка, а її нема. В чаті запропонували пройти відео веріфікацию та замовити віртульну картку. Погодився, зайшов через лінк, створив заявку. Прийшло пісьмо с 5 додатками як і що потрібно робити. Відкрив один — там с десяток аркушів інструкції. А ще якісь заяви, опитувальники… Капец (((Нема ні змоги ні бажання усім цим займатися. Як був один з найпаганішиїх банків, таким і залишився.

З.І. Змінював номер телефону у Сенс-банку по відео зв’язку — усе заняло 5−7 хвилин, все змінилося, все працює.
Chaos2003 13 января 2025, 22:35
Купил через дию военные облигации, используя как брокера Укргазбанк. Оплатил.
Наутро пришло уведомление о провале операции. «У укргазбанка нет необходимого количества больше». Деньги уже 11 дней как не вернулись.
На горячей линии уже приняли три моих заявки на возврат и призывают а)ждать 3 дня, б)ждать пока они сами со мной свяжутся, в)подать заявку через сайт в «Форма зворотнього зв’язку», который не принимает заявки и ждать рассмотрения 25 дней (!). Каждый раз новый оператор дает мне разный ответ. Само собой, со мной никто даже не попытался созвониться или написать в электронную почту.
Что еще с ними делать, кроме как писать жалобы сюда ума не приложу.
Минфин, помогите пожалуйста.

Пока что я думаю про этот банк очень и очень плохо.
Сергій Матвієнко 15 декабря 2024, 22:25
Вже двічі змінював пін код в додатку, а коли роблю покупки, то новий пін код не працю і карта блокується.
dovbyus 13 декабря 2024, 16:46
Отделение по адресу: Винница, ул. Ивана Бевза, 34
Я захотів купити долар через їх банк, купив думав щас вони в мене полежать на картці а потом продам. Через деякий час до мене дзвонить представник банку і каже що у вас на картці євровій є мінус, я такий ще мінус, кажу, я у вас купував тільки долари і то до чого тут євро виявилось. Далі він мені каже що, у нас в правилах написано, щоб купити долар система автоматично переводить гривні в євро, а уже потом в доллар. Я їм говорю що це якась діч, а не правила, вони мені, зайдіть у правила і почитайте. Ця ситуація була три місяця назад і ці мудаки з банку злили мій номер кудась і дзвонять мені то казино то мікро займ то поверніть кошти. Банк лайно, нікому не раджу користуватися ним
Главная / Банки Украины 🏦 / Укргазбанк 💰 / Отзывы о Укргазбанке 📝