×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
НАЙГІРШИЙ БАНК
Не уявляю людину, яка б свідомо погодилася відкрити рахунок в цьому «банку», тільки під примусом…
Якщо не хочете проблем НІКОЛИ НЕ ВІДКРИВАЙТЕ РАХУНОК В УКРГАЗБАНК!!!
Комментарии (1)
Просто вкрали кошти
Побратими, не повторюйте моїх помилок, банк може у будь який момент без пояснення заблокувати ваші кошти і відмовитись коментувати причину, а просто запропонує відвідати відділення банку. Шахраї!
Написать комментарий
Найгірший банк
Комментарии (1)
Заблокували рахунок без попередження
Комментарии (2)
Жахлива сервісна служба у мобільному додатку!
Комментарии (5)
Некомпетентні співробітники, глючний додаток.
-Нарахували її як відсотки на овердрафт, про котрий глючний додаток вчасно не попередив.
-І це при тому що я вже був у відділенні щоб сплатити овердрафт і мені нічого не сказали про цю заборгованість, хоча я питав прямо чи будуть відсотки на овердрафт нарахововані.
-Спіробітник що телефонував і повідомляв про овердрафт, також не сказав що будуть нараховані відсотки.
-Повідомлення в додатку (після дзвінка співробітника) казало що сплатити треба до 11го числа, я сплатив 10го — в той же день.
-Знову ж таки, заплатити 26 центів в додатку неможливо.
-Некомпетентний чат підтримки скерував у колл центр.
Комментарии (2)
Відгук єОселя
Написать комментарий
Є-оселя в цьому банку не працює !!!
Написать комментарий
Не отдают деньги с личного счета , и не говорят сроки выдачи денег
Комментарии (1)
Найгірший банк зі всіх можливих
У відділенні ж кажуть, що таким не займаються, потрібно писати на пошту. П’ятий місяць не можу забрати свої кошти. Якщо хочете отримати проблем на свою голову — укргазбанк буде просто знахідкою для цього.
Комментарии (1)
1000 від держави
и в разделе пополнение указываете реквизиты карты нац.кешбек
и сумму — уверен, что платёж будет проведен, если на карте
нац.кешбек будет открыта оплата в интернете.
Аналогично, сможете оплатить и услуги ЖКХ,
если посетите сайты поставщиков услуг ЖКХ.
Комментарии (3)
Незаконні операції з рахунком клієнта
Написать комментарий
Деньги списали с карты, а банкомат не выдал
Комментарии (3)
Погана робота банку
Комментарии (6)
Повідомлення
Написать комментарий
Проблеми з 3 D sеcure не вирішують
Писав звернення на сайті банку, його прийняли, але поки що не відповіли. Сьогодні особисто підійшов до відділення. Менеджер сказала, що відключити цю примусову 3D secure не можна (ну звичайно, треба ж перевірити, що комунальний платіж за адресою власника картки хоче здійснити не шахрай — розробникам цього «корисного» сервісу не завадило б полікуватися від параної) і підключила мені сервіс смс-повідомлень (при тому, що раніше коди нормально приходили і без цього) і запевнила, що все буде працювати.
Але після чергової спроби оплати код знову не прийшов. Це вже не турбота про безпеку, а цифровий концтабір, коли людина не може скористатися своїми грошима через технічні проблеми.
Написать комментарий
новий мобільний додадок
З.І. Змінював номер телефону у Сенс-банку по відео зв’язку — усе заняло 5−7 хвилин, все змінилося, все працює.
Написать комментарий
Укргазбанк провалился как брокер для Військових облігацій
Наутро пришло уведомление о провале операции. «У укргазбанка нет необходимого количества больше». Деньги уже 11 дней как не вернулись.
На горячей линии уже приняли три моих заявки на возврат и призывают а)ждать 3 дня, б)ждать пока они сами со мной свяжутся, в)подать заявку через сайт в «Форма зворотнього зв’язку», который не принимает заявки и ждать рассмотрения 25 дней (!). Каждый раз новый оператор дает мне разный ответ. Само собой, со мной никто даже не попытался созвониться или написать в электронную почту.
Что еще с ними делать, кроме как писать жалобы сюда ума не приложу.
Минфин, помогите пожалуйста.
Пока что я думаю про этот банк очень и очень плохо.
Комментарии (3)
В додатку не працює зміна пін коду
Написать комментарий
При купівлі долара мені нарахували мінус в євро!
Комментарии (1)