Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Галина Буряк 18 июня 2024, 23:19
Отделение по адресу: Львов, ул. Стрыйская, 98
Найгірший банк України. Менеджери некомпетентні.
Оформляли кредит на машину. Частину кредиту сплачено і вирішили закрити увесь кредит. Менеджер відправила знімати готівку в банкомат, в якому встановлено дуже малий ліміт. Безготівковий розрахунок менеджер не запропонувала. Коли ми звернулися до неї з проханням зробити безготівковий розрахунок, то вона байдуже подивилася на нас і продовжила писати смс в своєму телефоні. Було враження, що ми їй заважаємо.
Шановні українці, поважайте себе! Не користуйтеся послугами тих установ, де зневажливо ставляться до клієнтів.
Найгірший банк України. Не рекомендую.
bav53 10 июня 2024, 18:51
Отделение по адресу: Винница, ул. Ивана Бевза, 34
Сьогодні відвідав відділення банку у м. Вінниця, вул. Бевза 34. Зіткнувся з новим покращенням у роботі з клієнтами, а саме запровадженням електронної черги через QR-код.
На момент приходу в банк було три вільні оператори для фізичних осіб. Прибуло троє відвідувачів, яким сказали зареєструватися в черзі. Ми намагалися зробити це самостійно, але не виходило. Потім на допомогу прийшов один із операторів. Вона допомогла двом клієнтам, я ж продовжував спроби самостійно, але потім покинув і пішов до вільного оператора. Вона сама через комп’ютер зареєструвала мене у черзі. Після вирішення питання з оператором підійшов до однієї з трьох вільних кас і мене вже почали обслуговувати. В цей час до іншої вільної каси підійшла клієнтка, але їй сказали що згідно з чергою вона повинна йти до каси де обслуговували мене.
Такі покращення лише затягують час, змушують нервувати клієнтів. Не всі мають смартфони, які допоможуть зареєструватись у черзі, та й не зобов’язані відвідувати банк із телефоном. Такі нововведення не мають нічого спільного з покращенням роботи банку з клієнтами. Прошу відмінити ці нововведення
Людмила Кириленко 3 июня 2024, 12:32
При оформленні картки для отримання заробітної плати мені нахабно дали кредитну картку, пояснивши, що отримати зарплатну карту можна тільки разом з кредитною. При цьому її одразу активували. Одразу ж після отримання першої заробітної плати підняли кредитний ліміт на карті. Саме у цей час у мене захворіла дитина, тому була змушена нею скористатися. Потім мене звільнили з роботи, тому не було чим погасити заборгованість. Через кілька місяців я влаштувалась на роботу, де заробітна плата також виплачувалась у цьому ж банку. Оскільки у мене була прострочена заборгованість — банк одразу ж всю мою заробітну плату за півтора місяці забрав в оплату кредитної заборгованості. Нарешті я уже вийшла без прострченої заборгованості, очікуючи заробітну плату, оскільки у мене захворіла дитина — потрібні гроші на лікування. Але 03 чевня 2024 року отримала смс від банку про заборгованість у сумі 17.60 грн. (як виявилось — це нарахована пеня на мої штрафні санкції з прострочення заборгованості за квітень). Я одразу ж її погасила, щоб не було знову утримань із заробітної плати. АЛЕ, ОТРИМАВШИ ЗАРОБІТНУ ПЛАТУ 03.06.2024Р. БАНК ОДРАЗУ Ж СТЯГНУВ З МЕНЕ ЩОМІСЯЧНИЙ ПЛАТІЖ З КРЕДИТКОЮ, ЯКИЙ ПОВИНЕН БУВ БУТИ ЗРОБЛЕНИЙ 25.06.2024Р, ПОЯСНИВШИ ЦЕ ТИМ, ЩО У РАЗІ НАЯВНОСТІ ПРОТРОЧЕНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ (ЯКУ Я У ЖЕ ОПЛАТИЛА) ВОНИ СПИСУЮТЬІ ЩОМІСЯЧНИЙ ПЛАТІЖ. Тепер мені треба оплатити лікування дитини, а я не маю на це коштів, тому що банк у мене їх забрав. УКРАГАЗБАНК СПЕЦІАЛЬНО НАРАХОВУЄ ЯКУСЬ ХОЧА Б МАЛЕНЬКУ ЗАБОРГОВАНІСТЬ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ПОТІМ СПОКІЙНО РОЗПОРЯДЖАТИСЯ МОЄЮ ЗАРОБІТНОЮ ПЛАТОЮ. Нікому не рекомендую мати якісь справи з цими шахраями. Я тепер зрозуміла, що така картина буде щомісяця до моменту повного погашення заборгованості з моєю кредиткою. Якщо Ви маєте кредитну карту у цьому банку — будьте готові, що і Вашою заробітною платою також буде розпоряджатися банк, навіть, якщо вся прострочена заборгованість уже оплачена.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ірина Демченко 31 мая 2024, 21:44
В результаті шахрайських дій було здійснено переказ на картку банку, що вказана була у повідомленні.Картка відкрита співробітником банку.Банк несе відповідальність за здійснення операцій в межах компетенції.На гарячій лінії банку зареєстровано звернення, але відділ безпеки бездіє…державний банк безвідповідально не реагує на акції шахрайства, покриває його і не більше.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rial123 31 мая 2024, 21:27
Укргазбанк покриває шахраїв, та сприяє кримінальним злочинам по обкраданню населення України. Сім'ї військових, загиблих, переселенців, люде у яких війна забрала все теж можуть бути серед постраждали і Укргазбанк допомагає докрадати ті невеликі статки, які могли залишитись у постраждалих.
Саме Укргазбанк обрали шахраї, що б відкрити багаточисельні картки для отримання грошей від обманутих ними людей. Суми доходять до мільйонів. Всі знають, що щоб відкрити картковий рахунок в банку потрібно прийняти з документами, але, схоже, що Укргазбанк відкриває рахунки і без документів закриваючи на їх відсутність очі. Цікаво, який відсоток від вкрадених грошей отримує Укргазбанк, як «тіньовий» партнер афери — 50/50, чи менший.
Вітаю!
Банками-партнерами єОселі є багато банків, але було обрано саме Укргазбанк (відділення на Лук’яненка, 21, корп.4) через високий професійний рівень та особисті якості Шевчук Людмили. Окремо хочеться відзначити готовність Людмили знайти найкраще рішення для клієнта, її уважність до деталей, компетентність та доброзичливість. Угода відбулась швидко та комфортно. Щиро дякую Людмилі за позитивні емоції при вирішенні складних питань.
RebusNik 18 мая 2024, 14:01
Дистанційно закрити рахунок — це цілий квест для людей з купою вільного часу і стальними нервами. Так, не у всіх банках є така послуга. Але ж і мало таку послугу просто придумати, треба довести до толку її реалізацію.
Отже, було це отак: подав на сайті заявку про дистанційне закриття непотрібного мені рахунку. Дистанційно, бо служу, перебуваю у зоні бойових дій. І замість того, щоб зосередитись на задачах, то ще маю пам’ятати, що треба на картку закидати щомісячну плату за користування. Мені скинули на електронну пошту інструкцію. Наче все просто та легко: робиш по інструкції, відправляєш лист-відповідь і все. Ні! Не все! Не так: байдуже, що заява підписана електронним ключем, треба ще обов’язково з підписом фізичним (хоча в інструкції чітко вказано було, що не потрібно). Та й не кожен документ окремим файлом треба надсилати, а виключно одним архівом. Тому прислали УТОЧНЕННЯ до інструкції. Відпрашуюсь в командира, їду за 20 км до найближчого принтера, друкую, підписую, роблю знову все по інструкції (з уточненням), відправляю. Хух, все! НІ — не все! Не так. Треба окремо архів із заявою, і окремо архів з додатками. А ввечері був обстріл, потім виконання задачі — нерви вже не ті. Що робити? — Написав листа, а в ньому нахамив. Дивно, але вже не треба окремими архівами. Вже домовляємось про дату й час відеоверифікації. Знаходжу час, можливості. Зідзвонились по відео. Показав документи, на камеру сказав, що треба було. Ну, все. Все? — Нє, не все! «На відеозаписі були підвисання, тому треба все наново» — отакий лист мені надійшов. І, головне, відео тобі ніхто не покаже, щоб ти сам перевірив. Отак, вір на слово!
Коротше, дуже не раджу з цим «бАНКОМ» зв’язуватись. Коли банку щось треба (типу — поновити дані, заповнити якийсь запитальник, подати відомості про доходи), то ти хоч лопни, хоч все покинь, але дай. А от як тобі треба, то це твій клопіт. Бач, що надумав — рахунок закрити. Це ж нечувана нахабність! Пофіг, що ти там воюєш, когось-там захищаєш. Вони, бачте, бАНК. Не раджу мати будь-яких справ із ним.
Світлана SunnyFlower 15 мая 2024, 20:41
Закриття рахунку в Укргазбанку це ще той квест. Для закриття рахунку необхідно пройти верифікацію, та ще необхідно подати цілий пакет документів з накладеним елктронним підписом. Заява на закриття рахунку — ну це зрозуміло, але ще треба заповнити Опитувальник, в якому необхідно вказати дохід, джерела надходження доходу, фактичне місце проживання і т.д. (як на мене, то цей опитувальник заповнюють при відкритті рахунку). Так як моя прописка — це тимчасово окупована територія, мені ще необхідно додати довідку ВПО, теж завірену електронним підписом. А це тільки початок, бо номер мого мобільного телефону на данний час не обслуговується, і я так розумію це також може бути проблемою для верифікаціі. Цей рахунок був відкритий у рамках зарплатного проекту, і відкриття рахунку було в рази легше, ніж закриття. За життєвими обставинами, я фізично не в змозі з’явитися до відділення банку і закрити рахунок особисто, тому змушена закривати рахунок за допомогою он-лайн помічника. Мене обурює, що я хочу просто закрити рахунок, яким я не користуюсь, але кожного місяця сплачую комісію, і для його закриття мені необхідно витратити стільки часу.
YGhost 15 мая 2024, 16:17
Отделение по адресу: Киев, ул. Вышгородская, 21
Всех приветствую.
Делюсь своей историей о снятии наличной валюты через кассу банка.

Была необходимость, снять Валюту в кассе банка. Заранее (за три дня), необходимо позвонить на гарячую линию и заказать необходимое количество денег в кассу (стандартная процедура во всех банках). За день до снятия мне перезвонили из отделения и предупредили что будут доллары на выдачу старого образца. Я этому не придал особого значения, но как позже оказалось зря … В назначенный день, получив на руки заказанную сумму, к нескольким банкнотам возникли сомнения (была видна легкая потертость) но на кассе, пропустив банкноты через проверочный аппарат (счетную машину, кстати она их пропустила на «УРА») меня заверили что банкноты нормальные и согласно распоряжению НБУ их должны были принимать. Далее уйдя из банка поехал в обменный пункт менять доллары на гривны (курс обычно выше чем в банке). Приехав в обменный пункт, у меня взяли не все купюры на обмен, как раз те самые потертые вовсе отказались принимать. Я начал ссылаться на то самое распоряжение НБУ о котором мне говорили в банке, мне в ответ мило улыбались и говорили, мы можем принять у Вас эти «потёртые купюры», а в конце смены выкупим их себе из своего кармана. Тут Я понял что попал не хило. В двух других обменниках мне также отказали в обмене. Еще в двух предложили обмен с дисконтом в 10% от номинала (естественно не в мою пользу). Романтический вечерний квест у меня был еще тот, бегал от обменника к обменнику со скоростью света. На счастье мне удалось найти обменники в которых приняли купюры, правда и сумму пришлось разделить чтобы не придрались.

По итогу этой истории хочу предостеречь:

— не берите в кассе банка доллары старого образца, с ними нужно очень трепетно возится. Даже если они на вид как новые. Трение купюры об купюру сбивает слои краски — это уже ветхие деньги.

Не понятно, почему банки не списуют такого рода деньги из обихода, а далее пускают в оборот?

— прежде чем принимать доллары старого образца — очень хорошо думайте! Это мои 2-е «грабли» на которые Я наступил. Для себя вывод уже сделал. Всем добра!
Lyagomina 11 мая 2024, 0:15
Чому Березнівський відділ Укргазбанку заблокував мою картку банку Pekao? Чому я карткою розраховуюсь в усіх магазинах які не співпрацюють з Укргазбанком? Я один на все місто питаю у продавців з яким банком вони співпрацюють. Я виконав всі умови звонившої мені жінки по моєму питанню, а віз і надалі там. Головний офіс цього банку в Березному? Не рекомендуватиму цей колгосп друзям.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lyagomina 29 апреля 2024, 22:59
Завжди знімав гроші з польського банку Pekao гривнями, а вже третій день пише відмову. В магазинах де є співпраця з Укргазбанком не можу купити продукцію розрахувавшись карткою. П’ять років не було питань, а зараз питаю на кассі з яким банком вони працюють. Це нова послуга Березнівського місцевого банку?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
annet24 24 апреля 2024, 19:06
Шахраї використовують карту вашого банку 5355 0860 2496 9171

Іншим користувачам, будьте обережні та не перераховуйте кошти на цю карту.
IraG25 22 апреля 2024, 17:45
Зранку робила оплату в додатку Екобанк, операція була не успішна, що висвітилось на екрані телефону, кошти з рахунку списані не були, після чого я здійснила оплату з карти іншого банку. Через деякий час захожу і додаток і бачу, що кошти списані. Не було ні сповіщення, ні повідомлення. Як таке розуміти? Ви пишете, що транзакція не успішна, а потім через деякий час списуєте кошти, як тепер їх повернути?
Сергій Лунін 29 марта 2024, 15:23
Отделение по адресу: Ровно, ул. Княгиницкого, 5-А
Це жах якийсь сидиш в черзі я дурень, то подруга поза чергою, то знайомий знайомого, якщо вам цей банк не нав’язали як зарплатна картка обходьте його стороною і хрестітьтся що то не ваш банк, це жесть якась…
Сиджу один і на думку спадає совок все по блату))))
Попри те, що воєнний стан і термін дії усіх карток подовжено, незалежно від кінцевої дати використання, в коштах мені було відмовлено, в зв’язку із закінченням терміну дії картки. Я змушена відпрошуватись з роботи, їхати вдруге в місто, щоб вирішити цю проблему: або поновити картку, або нехай хоч кошти віддадуть, бо в суботу вихідний. Нічого проти ваших вихідних днів не маю, але тоді хоча б налаштуйте банкомат, введіть певні його налаштування. Таке обслуговування створює дискомфорт для клієнтів Вашого банку.
Ещё в августе прошлого года на карту нельзя пополнить деньги с других банков. При обращении в кол-центр, отделение, или чат приложения, все гоняют по кругу. Говорят карта активна, но нихрена не работает, и нельзя пополнить карту. Всех не записывал кто мне давал ответы. Но вот оператор колл-центра Гоч Оксана 4марта2024 тоже отправляет дальше в отделение, из-за чего хочу что бы ей вынесли штраф и всем тем кто отправлял меня по кругу, словно девушку лёгкого поведения. Понабирали всех по объявления и никто не может ничего сказать, решить и разобраться в вопросе. Банк явно не заинтересован в клиенте, если какие нибудь проблемы, ты сам должен бегать и вызванивать месяцами! Всем плевать!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
crowinthesky 19 февраля 2024, 15:49
Звернувся до відділення банка для отримання коштів з мононбанку, монобанк попередньо замовив кошти на відділення 368/07 але фахівці відділення, а саме каноріна Надія Андріївна відмовила у обслуговуванні, обґрунтовуючи це тим що вони обслуговують лише клієнтів свого банку
Євгеній Білик 13 февраля 2024, 22:19
Отделение по адресу: Запорожье, бул. Винтера, 40
Запоріжжя у відділенні Укргазбанку бул.Вінтера не видавали пенсію по інвалідності у повному обсязі за місяць пояснюючи що війна! Документів обгрунтовуючих відмову надати не змогли. Охорона банку застосувала рукоприкладство до інваліда. У спину мені сказали: КАК ЭТИ ВОЕННЫЕ ***! Отак Укргазбанк допомагає ВСУ.
Egorl11n 2 февраля 2024, 21:48
Десь місяці 2 назад мені обмежили використання картки, на питання чому, сказали підтвердити дохід. Надав у банк всі документи та підтвердження операцій по рахунку. Після цього 2 тижні тиша. Вчора приходить сповіщення в телеграм що кошти списано. Сьогодні зранку пішов до відділення де мені сказали що рахунок закрито і треба підписати заяву на вивід коштів що я і зробив. Після цього мені зателефонувала співробітниця банку та сказала що кошти вивести поки не можна так як триває перевірка і поки рахунок заблокований їх вивести не має змоги. В мене питання, як можна списати кошти з рахунку на не зрозумілий транзитний рахунок і фактично грошей на моєму рахунку не має. Так яка проблема повернути кошти якщо вже закритий рахунок?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alexandraaa 1 февраля 2024, 17:31
Отделение по адресу: Винница, ул. Ботаническая, 24
Укргазбанк відчутно прогресує.
Але для ще більшого прогресу, і задля покращення роботи Укргазбанку кожен клієнт повинен за місяць обслуговування приносити по одній коробці цукерок менеджеру. Також для покращення роботи банку працівники мають кожному клієнту казати «Вітаємо в Укргазбанку», «До зустрічі в Укргазбанку», — тому що відсутність такої традиції погано виглядає на фоні деяких інших банків.

Також не надто зрозуміла «екологічна спрямованість» банку. Багатьом клієнтам може здатися, що банк просто економить на поліетиленових файликах, раз на рік віддаючи договори в фірмовій паперовій обгортці, а решту часу і без файликів, і без неї

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 41.200 41.700
EUR 43.550 44.200
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 41.200 41.700
EUR 43.550 44.200
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укргазбанк 💰 / Отзывы о Укргазбанке 📝