×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.200 | 41.600 |
EUR | 43.400 | 44.000 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Не закрывать открытые отзывы
Если бы после подвтерждения, что отзыв написал реальный клиент, отзыв не закрывался как решенный через 30 дней,
а закрывался как не решенный через 30 дней.
Т. е. чтобы только автор мог выставить оценку, и закрыть отзыв.
Банки, если решают проблему, пусть просят автора — закрыть отзыв на сайте.
Иначе это искажает отзывы о банках.
Если автор отзыва размещает его с заявкой, то ему доступны опции — зеленая кнопка «Проблема решена» для подтверждения решения и красная «Проблема не решена». Он может воспользоваться любой из них, пока заявка не закрыта, как решенная. Когда банк со своей стороны подтверждает решение вопроса, заявка не закрывается сразу, автору отзыва отправляется сообщение, информирующее о подтверждении банка, с предложением воспользоваться одной из опций и либо подтвердить решение проблемы, либо отклонить.
Ранее значительная часть заявок по решенным банками проблемам не закрывалась именно из-за отсутствия какой-либо реакции со стороны авторов отзывов, что искажало реальную ситуацию по решенным отзывам. Поэтому было доработано автоматическое закрытие заявок, но только по тем отзывам, где получено подтверждение банка и нет реакции со стороны пользователя в течение 30 дней.
Написать комментарий
Нет возможности дистанционно закрыть счет
1. Чат підтримки/особистий кабінет. У разі виникнення труднощів у користуванні чату підтримки у мобільному додатку, рекомендуємо звертатися у чат-бот банку (@ecobank_bot) у TELEGRAM/VIBER (зі свого фінансового номеру телефону).
Скріни з описом технічних недоліків просимо надсилати через «Форму зворотнього зв’язку» (https://www.ukrgasbank.com/contacts/).
2. Закриття рахунку. Рахунок закривається у відділенні банку на підставі відповідної заяви, за умови відсутності залишку на ньому та заборгованості зі сплати комісії. У разі неможливості особистого звернення, до банку може звернутися Ваша довірена особа з належним чином оформленими документами, що підтверджують її право на представництво Ваших інтересів.
3. Комісія за розрахункове обслуговування неактивного рахунку. Комісія утримується договірним списанням починаючи з:
— 37-го місяця відсутності активності по рахунку (ТП «Pro-Запас+», ТП «Кредитна картка»).
— 13-го місяця відсутності активності по рахункам, відкритих на умовах інших тарифних планів. Комісія не застосовується до рахунків, відкритих для зарахування депозиту та процентів за діючим депозитним договором та до рахунків, які обслуговуються за умовами ТП «Пенсійна/Соціальна картка».
Якщо залишок на рахунку менше встановленого розміру комісії, комісія встановлюється в розмірі залишку на даному рахунку.
Комментарии (2)
Почти месяц не могу решить вопрос о разблокировке моего счета и возврата мне депозита
Ваш рахунок заблоковано з метою забезпечення вимог пункту 15 Постанови НБУ №18.
Відповідно до отриманої від Вас згоди на запит інформації та розкриття персональних даних, банком було сформовано запит до Служби безпеки України щодо можливості здійснення видаткових операцій по рахункам клієнта.
Згідно із пунктом 153 Постанови НБУ №18 Національний банк України надсилає обслуговуючим банкам Переліки щодо можливості здійснення банками видаткових операцій, отримані від Служби безпеки України та/або державних органів України, для врахування та подальшого використання в роботі.
У разі отримання банком від Національного банку України вищезазначеного Переліку, Банк здійснить поновлення можливості здійснення видаткових операцій за Вашими рахунками.
Комментарии (8)
Проблема відкриття депозиту
Проблеми почалися 15.08 ще з моменту намагання перерахувати кошти зі своєї карти в іншому банку на рахунок в Укргазбанку. Операція постійно скасовувалася. Відповідно спочатку звернувся до банку відправника, проте там відповіли що в них все нормально, а гроші завертає Укргаз. Далі зателефонував в Укргаз і там підтвердили що є технічна проблема з картками. Через пару години кошти таки вдалося відправити.
Далі в додатку вибрав депозит у рамках ліміту (додаток показує усю комісю, і більше ліміта фізично не дає оформити), поставив цифрові підписи, пошту куди надіслати договір і т.д. Відрапортувало що все ок і депозит оформлено. Проте кошти з грн.карти не списало, і у списку депозитів нічого не відображало. Подумав що необхідний певний час на завершення транзакції, хоча дія відбувалася ще в операційний час (до 16:45). На наступний день також нічого не відбулося, кошти так і залишился на картці. Зателефонував сьогодні, 17.08 у колл центр. У результаті довгої розмови і прояснення поточної ситуації, мені повідомили що депозит не було відкрито, можливо через те що я перевершив ліміт (як? якщо в додатку є обмеження на сумму і там навіть було підписання). Спроба повторити відкриття нового депозиту натикається на повідомлення про первищення ліміт у цьому місяці (яким чином, якщо депозит не відкрито з технічної проблеми банку?). Оператор колл центру повідомив, що оскільки я вже намагався відкрити депозит (невдало, і не з моєї провини), тому у цьому місяці більше немає можливості, і в додатку більше немає можливості відкривати депозит (для всіх, чи тільки для мене?). Ще повідомили що можу відвідати відділення, відкрити карту ПроЗапас, зняти кошти з поточної картки (з комісією звичайно), і розмістити депозит безпосередньо готівкою. Тобто через технічну помилку самого банку, я маю витрачати додаткові кошти і час.
P. S. Повністю аналогічна ситуація виникла ще в одного родича в той самий день, так що це не проблема окремо взятого телефона, як частково намагалися переконати у колл центрі.
Наразі, Ваше питання вирішено по суті — 18.08.2022 Вами розміщено на депозитному рахунку кошти в іноземній валюті.
Комментарии (5)
Монеты
(044) 594−11−54 (Джаббарова-Гучок В.В.), 066−470−06−99
Да и отношение мягко говоря — «Типа отстаньте «вторая линия звонит. Немудрено откуда сразу в интернет магазинах от одного продавца появляются в наличии десятки монет. Отдел занимающийся монетами явно в сговоре и идёт слив монет.
Никому не порекомендую иметь любое дело с этим банком. Пусть содержат себя на перекупе монет.
Комментарии (1)
Покупка доларів під депозит
1. Банк всупереч законодвству, наполегливо навязує страховку життя під депозит.
У відповідях, банку це звучить, як пропонують, проте відгуки користувачів стверджують що без страховки відмовляються відкривать депозит, або відкривають, після скандалів через деякий час.
Як діяти в такій ситуації?
Купляти страховку та скаржитись до НБУ?
2. Після закінчення валютних депозитів, не повертають кошти у валюті.
Дають відписку, що видають в межах коштів в касі банку.
Банк знає коли закінчується депозит, та має змогу заздалегіть заказати, або акумулуювати кошти для поверення валюти, проте цього не робить.
Як банк збираеться повертати кошти, якщо покупати безготівковий долар за гривні під депозит?
1. Послуга страхування не є обов`язковою, а є додатковою пропозицією, яку пропонує Банк своїм клієнтам. Додаткові послуги презентуються працівниками Банку виключно для добровільного придбання клієнтом в момент обслуговування або ж можливого придбання клієнтом у майбутньому у разі зацікавленості.
2. Після закінчення терміну дії депозитного вкладу, кошти повертаюся Банком у валюті депозиту.
Комментарии (8)
Нет детских выплат
Наразі Ваше питання вирішено по суті — зарахування коштів на Ваш рахунок для соціальних виплат відбулося 15.08.2022.
Комментарии (6)
Принуждение к покупке услуги при оформлении депозита
При обращении на горячую линию, отказались комментировать сей факт, сославшись на вольность принятия решения сотрудниками того или иного отделения. Очень показательный факт нарушения и безнаказанности работы данного банка. И все это с учётом того, что банк относится к государственному.
Укладання договору страхування життя не є обов’язковою умовою для оформлення депозиту. Послуга страхування є додатковою послугою, яку пропонує Банк для можливого придбання клієнтом в момент обслуговування або ж, у разі зацікавленості, оформлення її у майбутньому.
Також, повідомляємо, що наразі у мобільному додатку «Еко-Банк» є можливість оформити дистанційно валютний депозит у розділі «Послуги» (будь ласка, користуйтеся останньою версією додатку).
Комментарии (1)
Вимагають купувати страхову для оформлення дол. депозиту на 3 міс.(50 000грн)
Для оформлення депозиту, укладання договору страхування життя не є обов’язковою умовою. Під час обслуговування, працівник банку може запропонувати клієнтам скористатися додатковими послугами банку, зокрема послугами страхування.
Додатково повідомляємо, що наразі у мобільному додатку «Еко-Банк» є можливість оформити дистанційно валютний депозит у розділі «Послуги» (будь ласка, користуйтеся останньою версією додатку).
Комментарии (1)
Діячі з «Ощадбанку» перемістились в «Укргазбанк»?
Послуга страхування не є обов`язковою при оформленні депозиту, а є додатковою пропозицією, яку пропонує Банк своїм клієнтам. Додаткові послуги презентуються працівниками Банку виключно для добровільного придбання клієнтом в момент обслуговування або ж можливого придбання клієнтом у майбутньому у разі зацікавленості.
Комментарии (3)
Плюют на военных
На горячей линии мне предложили прийти в банк и заполнить бумажки.
Ещё раз — я военный, задействован в боевых действиях, живу в полевых условиях. Я, получается могу в любой момент погибнуть защищая этот самый банк, который с прибором на меня положил.
Банк з повагою ставиться до прав та гарантій соціального і правового захисту військовослужбовців та членів їх сімей, не обмежує таких прав, високо цінує внесок кожного у захисті Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України.
Написали Вам в особисті повідомлення шляхи врегулювання Вашого питання.
Комментарии (1)
Шахрайський банк
Я цю оплату не здійснювала.
І це не перший раз, що банк здійснює такі шахрайські дії.
В 2019 році в мене було викрадено 1500грн з карти.Але повернули, тому що я скаржилась в кібер поліцію та Нац.банк.
Чому таке відбувається?
Коли ви налагодите безпеку?
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Інформування клієнтів незадовільне
06.08.2022 було зафіксовано затримку у роботі деяких сервісів банку, про що було проінформовано клієнтів у офіційному телеграм-каналі банку @ekobank. Приносимо вибачення за завдані незручності. Додатково слід зазначити, що інформацію по Вашому рахунку можна оперативно отримати через чат-бот банку (@ecobank_bot) у TELEGRAM/VIBER зі свого номеру телефону, який було зазначено Вами при відкритті рахунку.
Написать комментарий
щодо незрозумілості перевірки особи
Закон України про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (№361-IX від 06.12.2019), зобов’язує банк при вивченні клієнта визначати, зокрема, його приналежність до політично значущих осіб (членів їх сім’ї та/або осіб, пов’язаних з політично значущими особами). Нажаль, така інформація, як реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), паспортні дані не зазначено у реєстрах політично значущих осіб. Тож, при співпадінні по ПІБ з політично значущою особою, банк був змушений звернутися до Вас для підтвердження або спростування даної інформації. Для продовження співпраці з банком, просимо Вас звернутися до представника відділення — Катерини, за номером телефону (05446) 6-17-01.
Комментарии (2)
в колл центре карту АКТИВИРОВАТЬ НЕ МОГУТ
Теперь вопросы —
Почему не работают отделения в выходные дни, если в колл центре решить проблему не могут?
Почему мне оформили карточку без кодового слова, а страдать должна я?
Почему для активации карточки не хватило моих личных данных (ФИО, дата рождения, прописка, серия и номер паспорта)?
Кто возместит мне ущерб из-за того, что банк решил просто не работать?
Почему я не могу воспользоваться своими деньгами, когда захочу?
Лично я считаю, что вся эта ситуация напоминает мошенничество и просто так оставлять это я не буду. Точно пойду и напишу в отделении банка жалобную книгу все что думаю. В соц сетях тоже напишу. Правду о вашем банке должны знать.
Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, банк зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому банком впроваджено зміни в процес надання консультації/послуг працівником контакт-центру. Деякі послуги/інформація надається працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю. Наразі, слово-пароль додано до Вашої анкети та картка активна. Що ж до режиму роботи відділень у вихідні дні, то відділення Банку працюють відповідно до поточної ситуації в регіоні. Додатково зазначаємо, що перелік відкритих відділень публікується щодня на сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Комментарии (3)
Отвратительное обслуживание в г. Полтава и некомпетентный персонал
Наразі, Ваше питання вирішено – депозитний рахунок на Ваше ім’я відкрито.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Комментарии (3)
Получить здесь выплату от ФГВ это целый квэст или «ложка дегтя портит бочку меда»
Сотрудница, Добровольская Наталья, посмотрела быстренько в монитор, сказала в списке нет. Ну думаю может действительно нет пока в списке и поехал домой. Дома решил позвонить в ФГВ и оказывается что есть в списках. Сажусь в машину и возвращаюсь обратно. И опять попадаю к этой же сотруднице, Добровольская Наталья, и опять она минуту поискала и тоже самое нет в списках, отдает документы и мол пересядьте у меня клиенты. Позвонил опять в ФГВ, сотрудница фонда хотела помочь и предложила подсказать Добровольской Наталье как нужно искать, Добровольская отказалась разговаривать ведь как она считает она сама все знает (но только ничего у нее почему-то не находится).
Решить проблему и не накалять обстановку это не про нее, она наоборот склонна усугублять ситуацию. Не раз был свидетелем ее неумением общаться с посетителями отделения, т.к. лет 15 я клиент данного банка и она в этом отделении работает лет 5 примерно. Такое ощущение что ей все должны.
Про таких как Добровольская говорят :«в тихом омуте черти водятся".
Пришлось устроить мини скандальчик и тогда подключилась начальник отделения, которая сама решила проверить списки и через 4 минуты нашла меня в списках.
Все как при бывшем СССР- пока не поскандалишь результата не будет.
Я попросил чтобы часть, которую можно получить, выдали через кассу, а остаток на карту перевели, так эта же сотрудница все перевела на карту! …
Я не понимаю ведь столько людей нормальных ищут работу зачем держать такого сотрудника которая не хочет или не умеет работать или она чья то родственница…
По времени получение выплаты на карту с самого начала заняло почти 4 часа.
Я мог конечно получить выплату и в другом банке и даже не выходя из дому, просто я планировал деньги оставить в укргазбанке, т.к. это отделение возле моего дома и у меня уже была карта.
Вот так и бывает что один сотрудник, а в данном случае сотрудница, портит репутацию всего отделения.
Они даже не считают нужным извинится перед клиентом за свои же ошибки, а зачем, ведь клиент всегда не прав.
Комментарии (3)
Не проходит регистрация в онлайн версии
Поддержка работает только в рабочее время — что это за поддержка…
Приложение на эмуляторе не работает — выдает кучу ошибок.
Понятно, что это гос банк, но все же как-то не серьезно…
Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Написать комментарий
Войти в он лайн версию невозможно
Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Комментарии (1)
Лайфхак как потерять свои деньги
После того как закинул деньги и нужно было провести операцию обнаружил что не дает банк это сделать, были попытки на разные карты вывести деньги, но все безуспешно, кнопка поддержки это обычные боты которые ничем не помогут, кроме того кнопка отправить сообщение тупо не жмется, я даже написать не могу.
С утра решил зайти с пк версии, просит пин карты, но мне этот пин даже нигде не дали, запрашиваю смену пин, ввожу его — неверно, 5 раз не пускало, на 6 раз решило все-таки что верный пин. Опять же пробую вывести деньги — «На вас діє суточне обмеження та ліміт транзакцій вичерпано. Спробуйте будь ласка наступного дня». Какой лимит транзакций вы че? Я ни 1 не сделал потому что вы не даете. Кроме того в поддержке с пк какой то бот вначале написал ввести данные карты и пин что бы ее разблокировать, а потом начал писать что вы пишите в послеоперационное время, нужно с 9 до 18 (писал в 11:53).
Категорически не советую никому этот банк.
Не умеете делать нормальные приложения и поддержку, не лезьте в эту сферу.
Щодо невдалої спроби здійснити операцію переказу коштів з картки. Після першого входу в мобільний додаток існують обмеження на переказ коштів з карти — не більше 2 операцій до 1000 грн. кожна при здійсненні р2р-переказу, не більше не більше 2 операцій до 1000 грн. кожна при здійсненні платежу за реквізитами (на рахунок IBAN).
Щодо труднощів у використанні розділу «Чат» мобільного додатку інформуємо, що питання передано розробникам для опрацювання.
До усунення нашими розробниками наданої Вами проблематики рекомендуємо використовувати чат-боту у telegram/viber @ecobank_bot.
Написать комментарий