×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.100 | 41.480 |
EUR | 45.800 | 46.280 |
PLN | 10.000 | 11.000 |
Все курсы банка |
Принуждение к покупке услуги при оформлении депозита
При обращении на горячую линию, отказались комментировать сей факт, сославшись на вольность принятия решения сотрудниками того или иного отделения. Очень показательный факт нарушения и безнаказанности работы данного банка. И все это с учётом того, что банк относится к государственному.
Укладання договору страхування життя не є обов’язковою умовою для оформлення депозиту. Послуга страхування є додатковою послугою, яку пропонує Банк для можливого придбання клієнтом в момент обслуговування або ж, у разі зацікавленості, оформлення її у майбутньому.
Також, повідомляємо, що наразі у мобільному додатку «Еко-Банк» є можливість оформити дистанційно валютний депозит у розділі «Послуги» (будь ласка, користуйтеся останньою версією додатку).
Комментарии (1)
Вимагають купувати страхову для оформлення дол. депозиту на 3 міс.(50 000грн)
Для оформлення депозиту, укладання договору страхування життя не є обов’язковою умовою. Під час обслуговування, працівник банку може запропонувати клієнтам скористатися додатковими послугами банку, зокрема послугами страхування.
Додатково повідомляємо, що наразі у мобільному додатку «Еко-Банк» є можливість оформити дистанційно валютний депозит у розділі «Послуги» (будь ласка, користуйтеся останньою версією додатку).
Комментарии (1)
Діячі з «Ощадбанку» перемістились в «Укргазбанк»?
Послуга страхування не є обов`язковою при оформленні депозиту, а є додатковою пропозицією, яку пропонує Банк своїм клієнтам. Додаткові послуги презентуються працівниками Банку виключно для добровільного придбання клієнтом в момент обслуговування або ж можливого придбання клієнтом у майбутньому у разі зацікавленості.
Комментарии (3)
Плюют на военных
На горячей линии мне предложили прийти в банк и заполнить бумажки.
Ещё раз — я военный, задействован в боевых действиях, живу в полевых условиях. Я, получается могу в любой момент погибнуть защищая этот самый банк, который с прибором на меня положил.
Банк з повагою ставиться до прав та гарантій соціального і правового захисту військовослужбовців та членів їх сімей, не обмежує таких прав, високо цінує внесок кожного у захисті Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України.
Написали Вам в особисті повідомлення шляхи врегулювання Вашого питання.
Комментарии (1)
Шахрайський банк
Я цю оплату не здійснювала.
І це не перший раз, що банк здійснює такі шахрайські дії.
В 2019 році в мене було викрадено 1500грн з карти.Але повернули, тому що я скаржилась в кібер поліцію та Нац.банк.
Чому таке відбувається?
Коли ви налагодите безпеку?
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Інформування клієнтів незадовільне
06.08.2022 було зафіксовано затримку у роботі деяких сервісів банку, про що було проінформовано клієнтів у офіційному телеграм-каналі банку @ekobank. Приносимо вибачення за завдані незручності. Додатково слід зазначити, що інформацію по Вашому рахунку можна оперативно отримати через чат-бот банку (@ecobank_bot) у TELEGRAM/VIBER зі свого номеру телефону, який було зазначено Вами при відкритті рахунку.
Написать комментарий
щодо незрозумілості перевірки особи
Закон України про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (№361-IX від 06.12.2019), зобов’язує банк при вивченні клієнта визначати, зокрема, його приналежність до політично значущих осіб (членів їх сім’ї та/або осіб, пов’язаних з політично значущими особами). Нажаль, така інформація, як реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), паспортні дані не зазначено у реєстрах політично значущих осіб. Тож, при співпадінні по ПІБ з політично значущою особою, банк був змушений звернутися до Вас для підтвердження або спростування даної інформації. Для продовження співпраці з банком, просимо Вас звернутися до представника відділення — Катерини, за номером телефону (05446) 6-17-01.
Комментарии (2)
в колл центре карту АКТИВИРОВАТЬ НЕ МОГУТ
Теперь вопросы —
Почему не работают отделения в выходные дни, если в колл центре решить проблему не могут?
Почему мне оформили карточку без кодового слова, а страдать должна я?
Почему для активации карточки не хватило моих личных данных (ФИО, дата рождения, прописка, серия и номер паспорта)?
Кто возместит мне ущерб из-за того, что банк решил просто не работать?
Почему я не могу воспользоваться своими деньгами, когда захочу?
Лично я считаю, что вся эта ситуация напоминает мошенничество и просто так оставлять это я не буду. Точно пойду и напишу в отделении банка жалобную книгу все что думаю. В соц сетях тоже напишу. Правду о вашем банке должны знать.
Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, банк зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому банком впроваджено зміни в процес надання консультації/послуг працівником контакт-центру. Деякі послуги/інформація надається працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю. Наразі, слово-пароль додано до Вашої анкети та картка активна. Що ж до режиму роботи відділень у вихідні дні, то відділення Банку працюють відповідно до поточної ситуації в регіоні. Додатково зазначаємо, що перелік відкритих відділень публікується щодня на сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Комментарии (3)
Отвратительное обслуживание в г. Полтава и некомпетентный персонал
Наразі, Ваше питання вирішено – депозитний рахунок на Ваше ім’я відкрито.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Комментарии (3)
Получить здесь выплату от ФГВ это целый квэст или «ложка дегтя портит бочку меда»
Сотрудница, Добровольская Наталья, посмотрела быстренько в монитор, сказала в списке нет. Ну думаю может действительно нет пока в списке и поехал домой. Дома решил позвонить в ФГВ и оказывается что есть в списках. Сажусь в машину и возвращаюсь обратно. И опять попадаю к этой же сотруднице, Добровольская Наталья, и опять она минуту поискала и тоже самое нет в списках, отдает документы и мол пересядьте у меня клиенты. Позвонил опять в ФГВ, сотрудница фонда хотела помочь и предложила подсказать Добровольской Наталье как нужно искать, Добровольская отказалась разговаривать ведь как она считает она сама все знает (но только ничего у нее почему-то не находится).
Решить проблему и не накалять обстановку это не про нее, она наоборот склонна усугублять ситуацию. Не раз был свидетелем ее неумением общаться с посетителями отделения, т.к. лет 15 я клиент данного банка и она в этом отделении работает лет 5 примерно. Такое ощущение что ей все должны.
Про таких как Добровольская говорят :«в тихом омуте черти водятся".
Пришлось устроить мини скандальчик и тогда подключилась начальник отделения, которая сама решила проверить списки и через 4 минуты нашла меня в списках.
Все как при бывшем СССР- пока не поскандалишь результата не будет.
Я попросил чтобы часть, которую можно получить, выдали через кассу, а остаток на карту перевели, так эта же сотрудница все перевела на карту! …
Я не понимаю ведь столько людей нормальных ищут работу зачем держать такого сотрудника которая не хочет или не умеет работать или она чья то родственница…
По времени получение выплаты на карту с самого начала заняло почти 4 часа.
Я мог конечно получить выплату и в другом банке и даже не выходя из дому, просто я планировал деньги оставить в укргазбанке, т.к. это отделение возле моего дома и у меня уже была карта.
Вот так и бывает что один сотрудник, а в данном случае сотрудница, портит репутацию всего отделения.
Они даже не считают нужным извинится перед клиентом за свои же ошибки, а зачем, ведь клиент всегда не прав.
Комментарии (3)
Не проходит регистрация в онлайн версии
Поддержка работает только в рабочее время — что это за поддержка…
Приложение на эмуляторе не работает — выдает кучу ошибок.
Понятно, что это гос банк, но все же как-то не серьезно…
Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Написать комментарий
Войти в он лайн версию невозможно
Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Комментарии (1)
Лайфхак как потерять свои деньги
После того как закинул деньги и нужно было провести операцию обнаружил что не дает банк это сделать, были попытки на разные карты вывести деньги, но все безуспешно, кнопка поддержки это обычные боты которые ничем не помогут, кроме того кнопка отправить сообщение тупо не жмется, я даже написать не могу.
С утра решил зайти с пк версии, просит пин карты, но мне этот пин даже нигде не дали, запрашиваю смену пин, ввожу его — неверно, 5 раз не пускало, на 6 раз решило все-таки что верный пин. Опять же пробую вывести деньги — «На вас діє суточне обмеження та ліміт транзакцій вичерпано. Спробуйте будь ласка наступного дня». Какой лимит транзакций вы че? Я ни 1 не сделал потому что вы не даете. Кроме того в поддержке с пк какой то бот вначале написал ввести данные карты и пин что бы ее разблокировать, а потом начал писать что вы пишите в послеоперационное время, нужно с 9 до 18 (писал в 11:53).
Категорически не советую никому этот банк.
Не умеете делать нормальные приложения и поддержку, не лезьте в эту сферу.
Щодо невдалої спроби здійснити операцію переказу коштів з картки. Після першого входу в мобільний додаток існують обмеження на переказ коштів з карти — не більше 2 операцій до 1000 грн. кожна при здійсненні р2р-переказу, не більше не більше 2 операцій до 1000 грн. кожна при здійсненні платежу за реквізитами (на рахунок IBAN).
Щодо труднощів у використанні розділу «Чат» мобільного додатку інформуємо, що питання передано розробникам для опрацювання.
До усунення нашими розробниками наданої Вами проблематики рекомендуємо використовувати чат-боту у telegram/viber @ecobank_bot.
Написать комментарий
Шахрайські картки
Банком прийнято до відома надану Вами інформацію. Враховуючи текст Вашого звернення, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для Вашої зручності, можна оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
Написать комментарий
Банк навязав страховку в 315 грн!
Послуга купівлі страховки не є обов'язковою при відкритті карти, а є додатковою пропозицією, яку пропонує банк своїм клієнтам.
Для детального аналізу описаної Вами ситуації просимо Вас зареєструвати звернення, зазначивши Ваші ідентифікаційні дані, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Написать комментарий
отделение по ул. Саксаганського, 82
Дякую вам за єтузіазм і за повну самовіддачу. Бажаю вам успіхів, досягти небувалих висот і радувати всіх нас. Також хочу подякувати касиру Оксані. За оперативність та доброзичливість.
Написать комментарий
Заблокировали акаунт не могу войти
Написать комментарий
обслуговування на відділенні № 28
Написать комментарий
Кол центр, сервіс взагалі
А в іншому банк ще гірший, онлайн додаток мінімум один день на тиждень не працює, смс приходять з запізненням на декілька днів, банк жахливий.
У кого є можливість обов’язково змінюйте банк, на жаль до військового часу я не зробив це, тепер страждаю.
З форми — «хорошо" — відчутне, банк-лайно.
З «плохо» — всі пункти.
Банк це гарна кишенькова контора одного з минулих природоохоронних міністрів.
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Написать комментарий
Не вернули депозит, заблокировали карточку!
налогоплательщиком Украины. С 1996 г постоянно проживаю и работаю в Запорожье. Во время войны НИКУДА НЕ ВЫЕЗЖАЛА. Продолжаю работать и платить налоги. После окончания срока депозита мне заблокировали карточку до особого распоряжения СБУ и НБУ! Другие банки разобрались с такой проблемой. Гражданин России, являющийся РЕЗЕДЕНТОМ УКРАИНЫ, имеет право на получение своего депозита (изменения в Постановлении НБУ!). Или закон не одинаков для всех банков?
Прошу быстрее разобраться с моим вопросом и разблокировать мой счет. Деньги мне нужны на обследование и лечение. С уважением. Широбокова Н. А.
Відповідь Банку (лист від 18.07.2022 №124/13353/2022) надіслана Вам на електронну адресу вказану у зверненні.
Комментарии (2)