Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Не отдают деньги с личного счета , и не говорят сроки выдачи денег
Написать комментарий
Найгірший банк зі всіх можливих
У відділенні ж кажуть, що таким не займаються, потрібно писати на пошту. П’ятий місяць не можу забрати свої кошти. Якщо хочете отримати проблем на свою голову — укргазбанк буде просто знахідкою для цього.
Написать комментарий
1000 від держави
и в разделе пополнение указываете реквизиты карты нац.кешбек
и сумму — уверен, что платёж будет проведен, если на карте
нац.кешбек будет открыта оплата в интернете.
Аналогично, сможете оплатить и услуги ЖКХ,
если посетите сайты поставщиков услуг ЖКХ.
Комментарии (3)
Незаконні операції з рахунком клієнта
Написать комментарий
Деньги списали с карты, а банкомат не выдал
Комментарии (3)
Погана робота банку
Комментарии (6)
Повідомлення
Написать комментарий
Проблеми з 3 D sеcure не вирішують
Писав звернення на сайті банку, його прийняли, але поки що не відповіли. Сьогодні особисто підійшов до відділення. Менеджер сказала, що відключити цю примусову 3D secure не можна (ну звичайно, треба ж перевірити, що комунальний платіж за адресою власника картки хоче здійснити не шахрай — розробникам цього «корисного» сервісу не завадило б полікуватися від параної) і підключила мені сервіс смс-повідомлень (при тому, що раніше коди нормально приходили і без цього) і запевнила, що все буде працювати.
Але після чергової спроби оплати код знову не прийшов. Це вже не турбота про безпеку, а цифровий концтабір, коли людина не може скористатися своїми грошима через технічні проблеми.
Написать комментарий
новий мобільний додадок
З.І. Змінював номер телефону у Сенс-банку по відео зв’язку — усе заняло 5−7 хвилин, все змінилося, все працює.
Написать комментарий
Укргазбанк провалился как брокер для Військових облігацій
Наутро пришло уведомление о провале операции. «У укргазбанка нет необходимого количества больше». Деньги уже 11 дней как не вернулись.
На горячей линии уже приняли три моих заявки на возврат и призывают а)ждать 3 дня, б)ждать пока они сами со мной свяжутся, в)подать заявку через сайт в «Форма зворотнього зв’язку», который не принимает заявки и ждать рассмотрения 25 дней (!). Каждый раз новый оператор дает мне разный ответ. Само собой, со мной никто даже не попытался созвониться или написать в электронную почту.
Что еще с ними делать, кроме как писать жалобы сюда ума не приложу.
Минфин, помогите пожалуйста.
Пока что я думаю про этот банк очень и очень плохо.
Комментарии (3)
В додатку не працює зміна пін коду
Написать комментарий
При купівлі долара мені нарахували мінус в євро!
Комментарии (1)
послуги не надаються, «менеджери» відділення не викнують свої обов’язки вчасно і не вміють спілкуватися з клієнтами
Раджу банку ввести обов’язковий запис розмов ваших працівників з клієнтами, бо менеджери вважають, що вони найрозумніші і можуть хитрувати як хочуть. Особисто тепер записую кожну розмову з ними, бо це єдиний доказ, що «я все почула, що мені сказали». Хоча, таких працівників банку вартувало б тримати подалі від роботи з клієнтами, якщо банк зацікавлений мати адекватний імідж в очах людей.
Коли вдається додзвонитися на відділення, дозволяють собі скинути дзвінок не вислухавши людину до кінця і не надавши відповіді на всі питання.
Коли просиш зв’язати з начальником відділення — кажуть, що такого в них нема, хоча у контакт-центрі запевняють, що у кожному відділенні він є. Як виявляється згодом, той же працівник, який кидає слухавку серед розмови і є головним менеджером👍.
Люди, які читають тут відгуки і вагаються звертатися в цей банк чи ні — ОДНОЗНАЧНЕ НІ! Шукайте інший банк. Не витрачайте свої час та гроші на цю установу.
P. s.: коли пишеш відгук на гугл-картах, впровж 1−2 днів поверх нього з’явиться кілька позитивних відгуків, написаних на прохання працівників банку, які так красиво «підчищають» свої невиконані робочі обов’язки і реальні відгуки користувачів.
Розчарована, що в нашій країні все ще є такі банки.
Написать комментарий
Списание средств
Написать комментарий
«Клієнтоорієнтований» банк
Комментарии (3)
Проста жах
Написать комментарий
Просто жах!!!
Прийшли о 9:00 до керівниці відділу, керівниця прийшла о 9:11, зі словами:«За ніч нічого не змінилось", і пішла відкривати касу, як нам було повідомлено, а ви далі чекайте.
Співробітниця Ольга, неввічливо спілкується, постійно тяжко вздихає. Найулюбленіша фраза Ольги: «Я вам все вже сказала! Допобачення», і кинути слухавку. Почалось це все з самого початку співпраці, але ми мовчали. Назбиралось вже дуже багато випадків, тому вирішили написати відгук. Рекомендую звертатись до інших відділень, так як в цьому працюють некваліфіковані співробітники!
[ 6 ноября 2024 г. 13:38 ] Mama: Фотосообщение
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Написать комментарий
Бездіяльність! Суцільний ігнор! Тех підтримка не знає нічого, у відділенні не знають нічого! Тільки сам Бог знає мабуть
Комментарии (4)
Гроші з картки зняли, а банкомат не видав.
Неможливо з додатку банка оплатити комунальні платежі, блокування оплати замість підтверження. Доводиться для оплати комунальних послуг переводити гроші на карту іншого банку.
Написать комментарий
Заблокували ФОП рахунок, утримують тривалий час заблокованими особисті кошти на рахунку
Поки заблокований рахунок не хочуть повертати кошти і не розблоковують і не дають ніякої відповіді. Я не розумію, навіщо відкривати ФОП сплачувати такі великі податки, коли банк може в будь який момент заблокувати ФОП рахунок, утримувати особисто мої кошти такий тривалий час і недавати змогу нормально працювати. Вже не знаю куди ще звертатись, один вихід це звертатись мабуть до суду, щоб забрати свої кошти. А інакше можна так чекати і пів року і більше. Жоден банк по закону не має права тривалий час тримати без рішення суду, якщо не було арешту карти, заблокованими тривалий час особисті гроші. Але укр газ банк розповідає всіляки байки і обіцяє кожен раз що поверне кошти, але ви тільки чекайте невідомо чого. Дуже шкодую що звязалась з цим банком.
Комментарии (1)