Робота клієнт банк.

Сергей Осм Сергей Осм
22 июня 2016, 16:56
1
Глибоко обурела вчорашня неможливість протягом всього дня до 17,00! доступу до рахунку 2600 причина смс приходили через 30 хв. На сайті інформації немає. Попереджень про збої небуло теж. Виглядає ніби як начало кінця банку? чи Вам так нездається. Подібне було з Дельтабанком. Ні тобі вимбачень ні попереджень маюяи кошти на рахунку необхідно брати готівку і йти в інший банк. Вибачте це не європейські стандарти це ощадбанк 70х років!
Ответ банка
Таскомбанк
22 июня 2016, 17:10
Доброго дня, Сергей Осм!
Уточніть, будь ласка, Ваші контактні дані на електронну адресу Банку: info@tascombank.ua
Ми перевіримо інформацію.

Комментарии (2)

+
+31
Qwerty1999
Qwerty1999
22 июня 2016, 20:54
Qwerty, Ольгино
#
Обычно при отсутствии реального доступа к счёту 2600 в течении час никто не ждёт вечера, чтобы написать отзыв на минфине, а сразу звонят в службу техподдержки и решают вопрос.

Стесняюсь спросить, а вы звонили в банк по этой проблеме, как только она возникла…
+
0
Сергей Осм
Сергей Осм
24 июня 2016, 15:24
#
Да в 16,30. бо думав що це проблема з моїм компютером.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться