Жахлива служба підтримки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Є в мене картка таскомбанку, на якій було протермінування по сплаті відсотків. Вирішив я це питання вирішувати та поповнив картку. Всі комісії сплачено, відсотки сплачено, штрафи сплачено. Але вивести залишок з картки я не можу, телефоную в підтримку, мені кажуть що було блокування — завтра все будет окей. Ну думаю ладно, звучить логічно. На наступний ранок історія та сама — помилка при переказі. Дзвоню в підтримку і мені повідомляють що в мене є протермінування в ізі банку і через це в мене заблокований рахунок в таском банку. В приципі логічно, бо ізі банк працює під ліцензію таском банку. Я оплачую протермінування в ізі банку (це окрема історія як вони 370 грн знімали 4 дні, і на останок залишили — 16 грн на карті ще на добу) Після закриття протермінування в ізі банку знов помилка в таском банку, думаю ладно, можливо треба знов почекати наступного дня, як мені раніше казала підтримка. На сьогоднішній ранок, знов не працюють перекази, в підтримці мені повідомили що вчора був не банківський день і транзакції ще не були зараховані, проте найближчим часом все буде окей і рахунок розблокують. Минуло більше доби з закриття протермінування і рахунок все ще заблокований, як би підтримка одразу нормально комунікувала я б закрив протермінування в ізі банку в той самий день як і в таскомбанк, і ця історія не тягнулась би вже майже тиждень, просто цирк якийсь. Підтримка жахлива, так вони тепер ще й заблокували мій номер на підтримку, доводиться через вайбер телефонувати, при тому що я ввічливо спілкуюсь
Ответ банка
11 сентября 2025, 13:50
Щоб ми могли детально розібратись у ситуації та допомогти, будь ласка, надішліть ваші контактні дані (ПІБ та номер телефону) у приватні повідомлення Мінфіну або зверніться до контакт-центру за номерами 0 800 503 580 або 044 393 25 90.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- +11
-
- natashaGra
- 3 сентября 2025, 12:18
- #
Если есть скрины напишите жалобу в нбу, у банка большой непорядок творится
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.1 | 49.45 |
| USD | 42.05 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||