Банк оголосив тарифну війну клієнтам з метою поховати себе
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- Fantomas2020
- 28 мая 2025, 14:49
- #
Проект Sportbank убили внешние факторы (уголовные расследования), а не банк. Рюкзак остался, правда ставка теперь не 10% годовых, а 4%. Можно положить деньги на депозит на неделю по ставке 6%. Это те плюсы, которые остались. Тарифы банка построены таким образом, чтобы физлица деньги держали на депозитах, а не выводили на другие банки (для этого установили комиссию на вывод). В целом тарифную политику банка можно оценить на 3+ по пяти бальной системе. У некоторых банков (Абанк, Банк Восток) есть более грабительские тарифы (30% при расторжении договора по инициативе банка).
У ТАСа тепер теж 20% при розірванні, так що власні кошти тут тримати теж не варто.
- +
- +6
-
- Vipclient07
- 30 мая 2025, 11:39
- #
ТАС Банк та Ізі давно вже не банки. Верхівка ще намагається щось з людей стягнути, а потім просто закриють.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Для досягнення цих цілей вони спочатку поховали проєкт, який мав популярність серед клієнтів — Спортбанк, поховали його застосунок, залишивши незручний і недолугий TAS2U.
Наступна мета — зменшення клієнтської бази через введення обов’язкової абонентської плати 150 грн для кожного клієнта.
Третій крок, я думаю, професіонали візьмуться за проєкт Ізі банк, аби люди покинули і його.
Сьогодні закрив картку Вері у Таскомбанку.
Своїми тарифами і діями банк робить крок за кроком назад, ускладнюючи та обтяжуючі його стосунки з клієнтами.
Про вашу непрофесійність також говорить 3 рази змінювання змінених тарифів протягом місяця.
PS. Не забув і ніколи вам не забуду, як 24−25 лютого 2022 р. я не зміг розрахуватися на касі продуктового магазину, бо як виявилось, Таскомбанк без попередження обнулив мій кредитний ліміт по карті «Велика 5». Банк, який підставив клієнтів у найважчий час.
Так тримати!
Щодо змін у тарифах — банк дійсно переглядає умови обслуговування відповідно до ринкових реалій, внутрішніх процесів і нормативних вимог. При цьому передбачені винятки, коли щомісячна комісія не застосовується, і ми готові надавати клієнтам індивідуальні роз’яснення.
Ми також усвідомлюємо важливість стабільності сервісів і досвід клієнтів, особливо у складні періоди. Ваша згадка про події лютого 2022 року є надзвичайно болісною, і ми щиро перепрошуємо за ситуацію, яка мала місце. В умовах тодішніх викликів банківська система, включно з нашим банком, зазнавала значного тиску, але ми цінуємо кожного клієнта, який залишався з нами у той період.
Ще раз дякуємо за Вашу відвертість. Подібні звернення — важливе джерело для вдосконалення нашої роботи.