В тарифах банка указывается ,что перевод средств между своими картами не тарифицируется
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- 0
-
- Неправдивый Отзыв
- 9 февраля 2025, 21:42
- #
Крутой банк
- +
- 0
-
- Ответ банка
- TAScombank
- 12 февраля 2025, 13:52
- #
Дякуємо за ваш відгук! Ми цінуємо кожного клієнта та працюємо над тим, щоб наш сервіс був ще зручнішим і якіснішим. Якщо у вас є побажання чи запитання, завжди раді допомогти!
- +
- +13
-
- natashaGra
- 10 февраля 2025, 12:10
- #
У них почти все с комиссией. Один из «клиентоориентированных» банков и такая же страховая с подобным названием
- +
- 0
-
- Ответ банка
- TAScombank
- 12 февраля 2025, 13:52
- #
Ми прагнемо забезпечити прозору тарифну політику, і вся інформація про комісії доступна у відкритих джерелах — на нашому сайті та в мобільному додатку. Якщо у вас є питання щодо тарифів, ми готові надати детальне роз’яснення та допомогти знайти оптимальні умови для ваших операцій.
- +
- +7
-
- natashaGra
- 15 февраля 2025, 21:04
- #
Вы серьезно? У вас в приложении куча недоработок — что закрытие карты, что тарифы на перевод их там нет года 3 минимум. Почитайте отзывы на свое же приложение и почти наверняка найдете там эти же проблемы
Скритих комісій повно, кожен клієнт банку, особливо у застосунку, обпікся не один раз.
Тому потрібно писати в чат-бот або КЦ, який ще не відразу відповідає, щоб надали інформацію стосовно конкретної операції.
А іноді звертаєшся з одним питанням до різних операторів, в кожного своє бачення про розмір комісій.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 15 февраля 2025, 21:07
- #
Полностью согласна и при этом банк плодит свои же недоработки. В свою пользу конечно же. Работники отделений друг другу перекидывают закрытие карт. Один оператор не может закончить работу другого
- +
- +4
-
- Vipclient07
- 4 марта 2025, 17:44
- #
Я можу сказати по своєму досвіду Найгірший банк України!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 47.25 | 47.75 |
USD | 41.42 | 41.95 |
Все курсы банка |
«Переказ з картки не тарифікується, вище є пункт про зарахування. Дану комісію нараховано саме за зарахування коштів на дану картку». Бред какой-то. Оказывается перевод между своим картами не тарифицируется это одно, а вот зачисление на свою же карту это другое, там уже берется комиссия. Перед проведением операции пишете комиссия 0. В квитанции пишете комиссия 0. Какая проблема перед проведением операции уведомить, что будет комиссия.
Відповідно до пакетів послуг банку, є картки у яких переказ коштів між власними картками не тарифікується. Однак у тарифах також передбачена комісія за зарахування коштів на окремі типи карток, що і стало підставою для списання комісії у вашому випадку. Ми погоджуємося, що клієнт має отримувати максимально прозору інформацію щодо всіх можливих комісій до підтвердження операції, тому хочемо звернути Вашу увагу що під час здійснення операції в додатку відображається попередження, про можливе списання комісії по тарифам картки. В TAS2U відображається інформація про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку. Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта. Комісія, що стягнута відповідно до діючих тарифів карти не підлягає поверненню. Ваше звернення вже передано до відповідного підрозділу, і ми розглядаємо можливість оновлення відображення комісій у мобільному додатку, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Ми розуміємо вашу позицію та визнаємо, що відсутність комісії у квитанції могла викликати непорозуміння. Це питання також передано на розгляд для подальшого вдосконалення сервісу.