Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

В тарифах банка указывается ,что перевод средств между своими картами не тарифицируется

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Евгений Kubakuba 9 февраля 2025, 19:21
Сделал перевод средств в мобильном приложении со своей карты таксобанкка на свою карту таксобанкка. При проведении данной операции банк меня уведомил что комиссия о. Как оказалось банк взял комиссию 0,5%. Написал в бот банка, на каком основании взяли комиссию, если у вас в тарифах указано что, «Переказ коштів між власними картками, що емітовані АТ «ТАСКОМБАНК». Не тарифікується На что получил ответ,
«Переказ з картки не тарифікується, вище є пункт про зарахування. Дану комісію нараховано саме за зарахування коштів на дану картку». Бред какой-то. Оказывается перевод между своим картами не тарифицируется это одно, а вот зачисление на свою же карту это другое, там уже берется комиссия. Перед проведением операции пишете комиссия 0. В квитанции пишете комиссия 0. Какая проблема перед проведением операции уведомить, что будет комиссия.
Таскомбанк
Ответ банка
10 февраля 2025, 16:59
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок.

Відповідно до пакетів послуг банку, є картки у яких переказ коштів між власними картками не тарифікується. Однак у тарифах також передбачена комісія за зарахування коштів на окремі типи карток, що і стало підставою для списання комісії у вашому випадку. Ми погоджуємося, що клієнт має отримувати максимально прозору інформацію щодо всіх можливих комісій до підтвердження операції, тому хочемо звернути Вашу увагу що під час здійснення операції в додатку відображається попередження, про можливе списання комісії по тарифам картки. В TAS2U відображається інформація про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку. Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта. Комісія, що стягнута відповідно до діючих тарифів карти не підлягає поверненню. Ваше звернення вже передано до відповідного підрозділу, і ми розглядаємо можливість оновлення відображення комісій у мобільному додатку, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Ми розуміємо вашу позицію та визнаємо, що відсутність комісії у квитанції могла викликати непорозуміння. Це питання також передано на розгляд для подальшого вдосконалення сервісу.

Комментарии - 8

+
0
Неправдивый Отзыв
Неправдивый Отзыв
9 февраля 2025, 21:42
#
Крутой банк
+
0
TAScombank
Ответ банка
TAScombank
12 февраля 2025, 13:52
#
Дякуємо за ваш відгук! Ми цінуємо кожного клієнта та працюємо над тим, щоб наш сервіс був ще зручнішим і якіснішим. Якщо у вас є побажання чи запитання, завжди раді допомогти!
+
+13
natashaGra
natashaGra
10 февраля 2025, 12:10
#
У них почти все с комиссией. Один из «клиентоориентированных» банков и такая же страховая с подобным названием
+
0
TAScombank
Ответ банка
TAScombank
12 февраля 2025, 13:52
#
Ми прагнемо забезпечити прозору тарифну політику, і вся інформація про комісії доступна у відкритих джерелах — на нашому сайті та в мобільному додатку. Якщо у вас є питання щодо тарифів, ми готові надати детальне роз’яснення та допомогти знайти оптимальні умови для ваших операцій.
+
+7
natashaGra
natashaGra
15 февраля 2025, 21:04
#
Вы серьезно? У вас в приложении куча недоработок — что закрытие карты, что тарифы на перевод их там нет года 3 минимум. Почитайте отзывы на свое же приложение и почти наверняка найдете там эти же проблемы
+
+22
MariiaTAS
MariiaTAS
13 февраля 2025, 21:05
#
Скритих комісій повно, кожен клієнт банку, особливо у застосунку, обпікся не один раз. Тому потрібно писати в чат-бот або КЦ, який ще не відразу відповідає, щоб надали інформацію стосовно конкретної операції. А іноді звертаєшся з одним питанням до різних операторів, в кожного своє бачення про розмір комісій.
+
0
natashaGra
natashaGra
15 февраля 2025, 21:07
#
Полностью согласна и при этом банк плодит свои же недоработки. В свою пользу конечно же. Работники отделений друг другу перекидывают закрытие карт. Один оператор не может закончить работу другого
+
+4
Vipclient07
Vipclient07
4 марта 2025, 17:44
#
Я можу сказати по своєму досвіду Найгірший банк України!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47.25 47.75
USD 41.42 41.95
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 47.25 47.75
USD 41.42 41.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝 / В тарифах банка указывается ,что перевод средств между своими картами не тарифицируется