Жахливо
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- +2
-
- natashaGra
- 31 января 2025, 19:39
- #
Не удивлена, в этом банке много проблем в особенности с отношением к клиентам. Похоже девиз банка стал — клиент всегда не прав
- +
- 0
-
- TAScombank
- 10 февраля 2025, 17:04
- #
Нам прикро, що у вас склалося таке враження про наш банк. Ми прагнемо забезпечувати якісне обслуговування та приділяємо велику увагу зворотному зв’язку від наших клієнтів.
Якщо у вас виникли труднощі або непорозуміння, ми готові розглянути вашу ситуацію та знайти найкраще рішення. Будь ласка, зв’яжіться з нами у зручний для вас спосіб — через цілодобову службу підтримки або чат-бот.
Якщо у вас виникли труднощі або непорозуміння, ми готові розглянути вашу ситуацію та знайти найкраще рішення. Будь ласка, зв’яжіться з нами у зручний для вас спосіб — через цілодобову службу підтримки або чат-бот.
Жахливий банк
Чоловік скинув 4500 тисячі і вони відразу заблокували їх, переказ був за IBAN
Онлайн підтримка розводить руками, нічого не знаю і не можуть зробити. Написала на пошту, відповідь була через енну кількість дні і те ж саме зверніться в банк!
В банк мені їхати більше як 400 км! Я поїхала тому що хотіла повернути кошти, написала заяву, до кінця дня як сказав співробітник банку поийдуть кошти на інший рахунок! Ніякими коштами і не пахло! При повторному звернені в підтримку повідомили що рахунок потрібно закривати і написати іншу заявку, потрібно це зробити у відділені банку, в який я нагадаю знаходить більше як за 400 км.
Пояснюючи що я не можу приїхати тому що дорога виходить дороще взагальному ніж кошти які в мене є на рахунку їм всерівно!
Чому банк робить онлайн карти, онлайн обслуговування в закрити рахунок через дію підпис вони не можуть?! Як це роблять всі інші банки!
Це провина банка що вони не надали інформацію про закриття рахунку і написання вірної заяви! То чому провині страждати від цього клієнти
Ненавиджу цей банк
- +
- 0
-
- TAScombank
- 10 февраля 2025, 17:05
- #
Ми розуміємо вашу ситуацію та щиро шкодуємо, що у вас виникли труднощі з доступом до коштів і комунікацією з підтримкою. Це неприпустима ситуація, і ми хочемо розібратися в ній детальніше.
Будь ласка, надішліть ваші контактні дані (ПІБ, ІПН в особисті повідомлення та номер телефону або e-mail) та деталі операції (коли проведена операція, коли зверталися у відділення та яке саме) нам у приватні повідомлення. Ми передамо ваше звернення до відповідного підрозділу для прискореного вирішення питання.
Також ми працюємо над удосконаленням дистанційного обслуговування, щоб у майбутньому клієнтам не доводилося долати сотні кілометрів для вирішення банківських питань.
Будь ласка, надішліть ваші контактні дані (ПІБ, ІПН в особисті повідомлення та номер телефону або e-mail) та деталі операції (коли проведена операція, коли зверталися у відділення та яке саме) нам у приватні повідомлення. Ми передамо ваше звернення до відповідного підрозділу для прискореного вирішення питання.
Також ми працюємо над удосконаленням дистанційного обслуговування, щоб у майбутньому клієнтам не доводилося долати сотні кілометрів для вирішення банківських питань.
Я так розумію, що ви не уважно прочитали про ситуацію. Питання не в тому, що є необхідність проходити фін моніторинг в рамках законодавства, а в тому, що працівники вашого банку не виконують свої обов’язки і не повідомляють клієнтам про необхідність надати документи. Просити на загал написати свої особисті дані включно з ІПН, теж в жодні рамки не входить. При формуванні заявки я надавала контакти і вам було їх передано, так що у вашого персоналу є можливість зв’язатись. Але враховуючи попередню ситуацію, вони цього робити не будуть.
Тому, заключне речення, якщо знову пропустили «РАХУНОК БУЛО ЗАБЛОКОВАНО, ТОМУ ЩО ПРАЦІВНИК НЕ ПОВІДОМИВ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ НАДАТИ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ ФІН КОНТРОЛЮ!!! САМЕ ЧЕРЕЗ ХАЛАТНЕ СТАВЛЕННЯ ПЕРСОНАЛУ БУЛО ЗАБЛОКОВАНО РАХУНОК!!!»
Тому, заключне речення, якщо знову пропустили «РАХУНОК БУЛО ЗАБЛОКОВАНО, ТОМУ ЩО ПРАЦІВНИК НЕ ПОВІДОМИВ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ НАДАТИ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ ФІН КОНТРОЛЮ!!! САМЕ ЧЕРЕЗ ХАЛАТНЕ СТАВЛЕННЯ ПЕРСОНАЛУ БУЛО ЗАБЛОКОВАНО РАХУНОК!!!»
- +
- 0
-
- TAScombank
- 10 февраля 2025, 17:05
- #
Дякуємо за ваш коментар. Ми розуміємо ваше обурення та визнаємо, що ситуація, яка склалася, є неприємною. Кожен відгук клієнта для нас є важливим тому ми намагаємося розглянути кожну ситуацію уважно та індивідуально, тому щоб перевірити більш детально всю описану ситуацію, прохання вказати саме в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 15 февраля 2025, 21:09
- #
Свежо предание , но таскомбанку не верится совсем
- +
- +3
-
- Vipclient07
- 5 марта 2025, 10:09
- #
Я цей банк по власному досвіду знаю що найгірший банк України!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.3 |
USD | 41.2 | 41.9 |
Все курсы банка |
Тому моя порада не відкривати рахунок в Таскомбанк. Виникає враження, що не ви їх клієнт, а вони ваш клієнт і ви маєте їх обслуговувати!
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій. Банк інформує клієнтів щодо необхідності надання документів різними каналами зв’язку. Також звертаємо вашу увагу що служба підтримки працює цілодобово, ви можете звернутись в будь який зручний для вас час, та наші спеціалісти допоможуть у вирішенні питання.
Щоб перевірити більш детальніше всі описані факти, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.