Банк, який працює проти клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- natashaGra
- 17 ноября 2024, 18:13
- #
Про сайт возможно и поверю, но в приложении указывается не все комиссии. Этой проблеме уже много лет и решать ее не заинтересованы
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.95 | 44.33 |
USD | 41.7 | 42.25 |
Все курсы банка |
По-перше, коли ви заходите в нього, то не можна побачити набраний пароль. І кожного разу вагаєшся вірно набрав чи ні.
По-друге, ліміти по поточному кредиту, банк, як хоче, так встановлює. Пів року морочили голову, дайте телефон родича-знайомого в Україні для підтвердження. А те, що кращого підтвердження, ніж наявність у банку депозиту, який перевищує кредит, про це банк працівники не знають. При зміні ліміта потрібно і у відділення йти, і на гар лінію телефонувати — це правда.
По-третє, коли ви проводите транзакцію, пише, що комісія =0, але не вірте. Бо на сайті банка (!) потрібно звірити тарифи (!), а те, що відображається у застосунку — це банк до уваги не бере. Хоча банк у прийнятий спосіб має повідомляти клієнта про комісії.
В-четверте, у застосунку пишеться, що танзакція через помилку не пройшла, тому повторіть. А потім зʼясовується, що подвійне списання. Але банк тут ні при чому, це некоретно відображається у застосунку. А суми вже пройшли по рахунку.
Так само з депозитами, на гар лінії проінформували невірно, підтвердження запис розмови, але вибачте, за помилку. Ніхто помилок не усуває. За все платить клієнт. Програмісти взагалі працюють в банку?
Ви хочете погасити завчасно кредит, добре, але за це комісія без попередження, бо більше 10 транзакцій за місяць робити не можна. Читайте на сайті банка тарифи дрібненьким шрифтом, порушення держстандарту з оформлення друкованих документів.
У відділенні все просто — не подобається, звертайтеся до інших банків, чому ви отримуєте банкпослуги у нашому банку, банків багато?
Керівництво, а особливо пан Тигипко, в курсі цього «новаторського» обслуговування?
Чи це його вказівка — вводити в оману клієнтів?
Інформуємо, що пароль прихований в цілях безпеки, щоб захистити ваші дані. Код не відображається на екрані, щоб уникнути можливості його перехоплення сторонніми особами.
Звертаємо Вашу увагу, що при відкритті карти з кредитним лімітом чи при зверненні на підвищення ліміту, спеціаліст має заповнити спеціальну анкету, згідно вимог якої потрібно вказати контактну особу.
Дійсно наразі в застосунку відображається лише комісія самого застосунку.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано:
«Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Всі актуальні тарифи розміщені на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Якщо під час проведення операцій по картці у Вас виникає помилка рекомендовано звернутись до контакт-центру банку для оперативного вирішення питання. Оператор перевірити інформацію і допоможе у вирішенні питання,
Також звертаємо Вашу увагу, що всі документи з тарифами, що розміщені на сайті мають однакове наповнення. Для зручного перегляду радимо збільшити маштаб сторінки.