Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дуже дивна поведінка служби підтримки Таскомбанку у проблемній ситуації

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AlejandroV 30 мая 2024, 0:31
Таскомбанк — є офіційним дистрибутором з продажу нумізматичної продукції НБУ!!! Більше того — визнаю безумовно чудово, що банк намагається цивілізовано торгувати цією самою нумізмтачною продукцією НБУ (а це монети, банкноти, пам’ятні медалі). Жоден з інших офіційних дистрибуторів (а їх трої — державні Приватбанка, Укргазбанк та комерційний Радабанк) досі не сподобився розробити такий прозорий спосіб замовлення монет як через сайт банку. А у Таскомбанку такий сайт є. Так він наприкінці 2023 року був запущений в тестовому режимі, потім на початку 2024 року припиняв свою роботу але вже в квітні відновився, щоправда дещо змінилася логіка роботи — замовити, а потім викупити монету у Таскомбанку наразі можуть лише клієнти цього банку. Втім маю визнати — це дійсно зручно, бо сам нумізматичний ринок України наразі дуже дикий (якщо не сказати криміналізований), але Таскомбанк демонструє свої намагання працювати цивілозовано і прозоро. За це йому честь і шана. Втім як кажуть і на сонці бувають плями. І це нормально — в нашому житті та в наших умовах немає нічого досконалого. Всі помиляються, навіть комп’ютерні програми. І на допомогу мали б приходити люди. Ті самі працівники служби підтримки, які б мали розрулювати усі проблемні ситуації. Втім на жаль довелося стикнутися з ситуацією, коли та сама служба підтримки Таскомбанку продемонструвала надзвичайний пофігізм та банальну неповагу до проблеми клієнта. А проблема виникла саме з виконання банком замовлення на придбання тих самих монет. Отже замовлення № 12264 від 9.04.2024 містило 2 нейзильберові монети НБУ «Кохання» і «Захисниці» — обидві в сувенірному пакованні НБУ. 14 квітні при намагані викупити це замовлення касир Запорізького відділення по вул. Піденноукраїнській повідомила, що в данному замовленні за її даними присутня лише 1 монета «Кохання», а монети «Захисниці» немає. Звичайно касир не може продати ту монету, якої, як видає їй система, у замовлені немає, а тому запропонувала звернутись на гарячу лінію для владнання проблемного питання з ними. Власне клієнт розуміє, що це нормальна ситуація — гаряча лінія для того і існує щоб допомагати клієнту з проблемними питаннями. Втім гаряча лінія теж не всесильна тому на звернення клієнта було оформлено заявку, яку мала розглянути відповідна служба банку. Наступного дня — тобто 15.04.2024 відповідна служба зателефонувала клієнту і попросила зробити скрін замовлення, де було б видно наявність у замовленні обох монет. Скрін попрохали направити в вайбер при цьому клієнт мав зазначити свої ПІБ — щоб скрін було приєднано до відповідної заявки. Власне кажучи в той же день клієнтом все було зроблено як просили — скрін надіслано у вайбер і оператора попросили приєднати його до заявки конкретного клієнта, що знаходиться на розгляді. І клієнт став чекати на розгляд своєї заявки по суті, сподіваючись на зворотній зв’язок. Час спливав але ніхто нічого не повідомляв. Розуміючи, що щось з підтримкою Таскомбанку не те — клієнт 2 травня 2024 телефонує підтримці з проханням повідомити стан розгляду його заявки і, о диво, виявляється, що підтримка вважає, що клієнт нічого їм не надіслав, а тому заявка так і висить як не виконана з вини клієнта. Прохання подивитись у вайбері та знайти там скрін від 15 квітня ні до чого не привели — відповіли: «Скріну нема!». Ну гаразд, але ж можна надіслати скрін знов — він то в наявності. Відповідь підтримки: «так, можна, надсилайте, попрохайте приєднати до заявки 2433457». На уточнююче питання — чи отримає клієнт якийсь зворотній зв’язок — відповідь: «Так, звичайно — вам зателефонують». У той же день скрін направлено повторно, прохання доєднати скрін до замовлення 2433457 озвучено і… знов чекання. Ну не вважає клієнт, що банк може його обманути і проігнорувати його заявку та обіцянку зателефонувати… Втім учора — тобтоо 29 травня 2024 року, терпець таки увірвався і клієнт знову телефонує в підтримку з проханням повідомити стан розгляду заявки. І… йому повідомляють, що його заявка була заявлена ще в той день коли він направив скрін. Ну так не зателефонували, хоча і обіцяли. Але саме цікаве — це навіть не результат розгляду заявки, а він такий «фахівці Таскомбанку, розглянувши заявку дійшли висновку що по замовленню клієнта відбувся „технічний збій“ внаслідок чого монета „Захисниці“ у сувенірному пакованні не потрапила до замовлення, хоча і з незрозумілою причини продовжила відображатись у замовленні клієнта у його персональному кабінеті (до речі вона відображається там і наразі)». Саме цікаве це те як підтримка Таскомбанку порекомендувала вдіяти клієнту — йому запропонували замовити вказану монету повторно… коли вона буде знову запропонована на продаж. А на заперечення клієнта що вказана монета навряд чи колись буде продатаватись Таскомбанком — відповіли, що то не наша проблема — ми заявку розглянули. І ось тут у мене виникають справедливі питання. По перше — що для того щоб зробити висновок, що стався «технічний» збій можна було одразу — для цього не треба було двічі просити скріни, де монета дійсно було. І що такий «збій» трапився розумів і сам клієнт і йому повідомила касир ще 14 квітня. Навіщо було тягнути кота за хвіст — імітуючи бурхливу діяльність. По друге, клієнт, якому вдалось замовити монету але не вдалось її викупити, мабуть чекав не висновок про технічний збій а пропозиції з боку банку як врегулювати таку ситуацію. Не рекомендацію замовити монетку повторно в умовах коли банк її на продаж запропонує наступного разу — НІКОЛИ!!! При цьому клієнт адекватна людина, розуміє, що данних монет може в банку банально не лишитись (хоча зазвичай дистрибутори залишають певну кількість монет — «про запас»), втім банк якому цікава лояльність клієнта ну як варіант міг запропонувати викупити клієнту якусь іншу монету. Тут слід зазначити що НБУ щомісячно випускає 1−3 нові монетки, а Таскомбанк частину своєї квоти реалізовує через замовлення клієнтів, а частину пускає у вільний продаж. Тобто без проблем клієнту можна було б запропонувати придбати іншу монетку, що вийшла пізніше, але ще в Запоріжжі Таскомбанком не продавались — наприклад «Чорний лелека» (у сувенірному паковані чи без нього), або якусь іншу. Тобто клієнт навіть не чекає якогось безкоштовного соррі-бонусу від банку в ситуації, яка виникла через недолуге програмне забезпечення саме банку — клієнт готовий за власні кошти викупити якусь іншу монету — по справедливій ціні банку. Втім в головах фахівців Таскомбанку, які розглядали заявку клієнта жодних ідей з цього приводу чомусь не виникло. Ну і третє — ну ось не можу зрозуміти що це за служба підтримки у банку така? Заявки створюють, обіцяють розглянути і навіть іноді розглядають — але чому клієнти не інформуються про результати розгляду — ну не можу я зрозуміти. На що сподівання? Що клієнт забуде? Так може і тех-збою не було, а просто його монетку забрала якась інша людина? (останнє питання риторичне). Хочу почути позицію банку з вказаного приводу, включаючи які заходи впливу планується застосувати до осіб що розглядали згадану заявку. Якщо представнику банку буде потрібна будь-яка додаткова інформація — надам без проблем — усі скріни в наявності.
Таскомбанк
Ответ банка
31 мая 2024, 12:04
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, відбувся технічний збій при створенні замовлення.
Звертаємо увагу, що зі сторони служби підтримки банку було здійснено дзвінок до Вас з метою інформування щодо розгляду запиту, але не було встановлено зв'язок.
Найближчим часом повторно з Вами зв’яжемось.

Комментарии - 2

+
0
AlejandroV
AlejandroV
30 мая 2024, 9:13
#
Достатньо дивно — адміністрація Мінфіну не підтвердила мій відгук. Тобто описана реальна ситуація. Надані усі дані клієнта банку — моєї рідної доньки, яка не зареєстрована на мінфіні і яка втрапила в описану ситуацію, втім відгук не підтверджено. Сміх та й годі. Бо виходить, що по суті відгука модератор Мінфіну або нічого не зрозумів, або навіть його не читав
+
0
Minfin
Minfin
30 мая 2024, 10:05
#
Вітаємо. Відповідь надана в приватні повідомлення.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.15
USD 41 41.4
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.15
USD 41 41.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝 / Дуже дивна поведінка служби підтримки Таскомбанку у проблемній ситуації