Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Глючний й незручний переказ коштів або недоробка програмістів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
igorzyden 10 ноября 2023, 11:01
Вже не перший рік у банку існує технічний глюк або недоробка програмістів.

Якщо хочеш через сайт TAS2U або через мобільний додаток переказати кошти з карти Таскомбанк (на іншу картку або навіть на депозитний рахунок в самому Таскобанк), то не маєш можливості обрати спосіб і тобі спочатку пропонується підтвердити платіж через мобільний додаток.

Але у мобільному додатку це можливо зробити виключно через функцію відбитка пальця. Якщо ж ти не хочеш користуватись функцією відбитка пальця на смартфоні, у тебе немає іншого варіанту підтвердити платіж через додаток. Залишається натиснути лише «відхилити платіж» і кілька хвилин чекати поки вікно із текстом «обробка» дозволить тобі знову користуватись мобільним додатком.

Тому, якщо платіж здійснювати саме через мобільний додаток — операцію взагалі не вийде здійснити. Якщо через сайт, то поки додаток «думає» (довго відображається текст «обробка»), може для підтвердження надійти смс на номер мобільного телефону.

Хотілося б, щоб відділ банку, який займається питанням роботи програмного забезпечення, нарешті вирішив це питання, налагодивши нормальне функціонування в розрізі переказів коштів.
Таскомбанк
Ответ банка
10 ноября 2023, 13:56
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження при використанні TAS2U.

Дійсно, в ТАСКОМБАНКу реалізована можливість підтвердження операцій з використанням технології 3-D Secure 2.0 за допомогою біометричних даних в TAS2U.

При здійсненні операції спочатку система пропонує підтвердити платіж за допомогою додатку.

Якщо Ви не переходите в додаток для підтвердження операції – буде здійснено відправку коду-підтвердження 3DS в повідомленні.

Звертаємо увагу, що у Вас є можливість самостійно відключити функціонал підтвердження платежу за допомогою технології 3DS 2.0.
Для цього Вам необхідно в TAS2U:

• В розділі «Карти» — обрати карту — зайти в налаштування картки;
• обрати «Підтвердження оплати в додатку;
• деактивувати.

Після деактивації вказаного функціоналу при здійсненні операцій відразу буде відправлятись код-підтвердження в смс – повідомленні.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.3 45.7
USD 41.2 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.3 45.7
USD 41.2 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝 / Глючний й незручний переказ коштів або недоробка програмістів