Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Невидача коштів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
ValentinaDv 25 апреля 2023, 12:49
Отделение по адресу: Полтава, ул. Шевченко, 52
Зняття коштів через банкомат Таскомбанку, банкомат зависав, довго щось думав і віддав картку, кошти так і не отримала. Написала заяву в своєму банку, через три місяці відповіли, що кошти отримані і надлишків не має. У відповіді були надіслані логи з банкомату, до яких виникає багато питань, по-перше, вони чомусь в текстовому редакторі, по-друге, існує шаблон при якому банкомат друкує інформацію, а там все різне, дата час картки покупюрка видачі коштів, у кожного клієнта своя? Це як. По-трете, видача с касет банкомату, тоб то покупюрка, які кошти видаються. Клієнт передо мною, покупюрка в нормі, а на моїй операції просто після першої касети, дописано 2 купюри по 500!!! По-трете, час видачі коштів, спочатку 13:58 видача, 13:59 запрос на операцію, тобто мені спочатку видали кошти, а я їх потім тільки запросила? По-четверте, я находилась біля банкомату ще хвилин 4−5 після невидачі коштів, людей не було, по логам банкомату йдуть інші клієнти, це вони були невидимі, чи як?
По суті, скільки таких ще клієнтів, і скільки співробітники цього банку вже встигли на цьому заробити? І я вимагаю розслідувати цю ситуацію, та надати мені відповідь.
Таскомбанк
Ответ банка
4 мая 2023, 11:42
Добрий день.

Інформуємо, що заяву на оскарження транзакції приймає Банк, картою якого Ви користувались.
Після чого направляє запит до ТАСКОМБАНКу.

Якщо ви не погоджуєтеся з наданою відповіддю – рекомендуємо звернутись для повторного оскарження до Банку-емітента, з карти якого відбулось списання.

Комментарии - 1

+
0
ValentinaDv
ValentinaDv
28 апреля 2023, 11:15
#
Ніякої реакції від банку, обслуговування на рівні нуль!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться