Списання кешбеку без повідомлення
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Еще летом (конец или уже в начале осени) программу возобновили.
Ну, а то что каждый квартал тут обнуляют кешбек вроде бы все знают.
Ну и про бардак в своем личном кабинете — это уж личные половые проблемы…
Ну, а то что каждый квартал тут обнуляют кешбек вроде бы все знают.
Ну и про бардак в своем личном кабинете — это уж личные половые проблемы…
- +
- +30
- Оксана Копинец
- 3 января 2023, 21:54
- #
Можливо комусь подобається, коли списують кошти без попередження, при цьому беруть комісію за GSM banking, а ще комусь комфортно сидіти цілими днями в кабінеті TAS2U, але я вважаю, що Таскомбанк міг би і краще взаємодіяти з клієнтами.
Да не подобаеться — и потому тарифы внимательно читаю и самостоятельно по-отключал все ненужные списания по карте — да и внимательно слежу за тарифами. Не только через кабинет TAS2U.
Про возобновление кешбека узнал через ПУШ уведомление в мобильном приложении — а
До этого карта лежала на полке — пользовался монобаном — который первый вернул кешбеки!
А про то что каждый квартал обнуляют кешбек — написано в условиях — и это не новость, а известно давно — ну как минимум (лично для меня) уже 3 года — как пользуюсь пакетом Большая Пятерка.
Вам для крашей взаемодии — лучше перечитать тарифы + условия акции-кешбека.
Да уж не приятно — лучше бы банк автоматом проводил кешбек на счет — но такое свинство позволяет экономить на забывчивых клиентах… свинство — не спорю — но со стороны клиента как говориться ССЗБ…
Про возобновление кешбека узнал через ПУШ уведомление в мобильном приложении — а
До этого карта лежала на полке — пользовался монобаном — который первый вернул кешбеки!
А про то что каждый квартал обнуляют кешбек — написано в условиях — и это не новость, а известно давно — ну как минимум (лично для меня) уже 3 года — как пользуюсь пакетом Большая Пятерка.
Вам для крашей взаемодии — лучше перечитать тарифы + условия акции-кешбека.
Да уж не приятно — лучше бы банк автоматом проводил кешбек на счет — но такое свинство позволяет экономить на забывчивых клиентах… свинство — не спорю — но со стороны клиента как говориться ССЗБ…
- +
- 0
- Ігор Петров
- 23 июля 2023, 16:53
- #
Так я теж був обурений цією платою за gsm банкінг.
Вже думав взагалі розірвати відносини з банком, але полазив в налаштуваннях і знайшов як цю фігню відключити .
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.6785 | 42.1395 |
EUR | 43.0438 | 44.5252 |
PLN | 10.0159 | 10.6355 |
Все курсы банка |
У мене питання, невже не можна відправити повідомлення клієнту, що такого-то числа в нього буде списання коштів, як наприклад роблять мобільні оператори, та інші поважні компані, які дійсно хочуть заохотити клієнтів.
Не розумію, навіщо приховувати інформацію?
Таке враження, що Таскомбанк рекламуючи кешбек, насправді не зацікавлений його виплачувати.
При тому, що 23 грудня в мене було знято 20 грн. за GSM banking!!!
Дуже розчарована таким підходом. Вважаю це неповага до клієнтів.
P. S. (До відома Таскомбанку — повідомлення в Viber безкоштовні).
Інформуємо, що відповідно до тарифів передбачене автоматичне підключення послуги інформування при оформленні поточного карткового рахунку з використанням електронних платіжних засобів.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Дійсно, о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).
Звертаємо Вашу увагу, що ТАСКОМБАНКОМ було реалізовано відправку повідомлень щодо необхідності виплати нарахованих бонусів.
Інформуємо, що повідомлення про необхідність виплати кешбеку було відправлено Вам в Viber 28.12.2022 року.