Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дуже довга очікуєш вільного менеджера

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Maksym Solomko 27 декабря 2022, 17:50
Отделение по адресу: Днепр, ул. Д. Яворницкого, 105
На це чергове відділення, № 77, замовив видачу валюти з депозиту izibank. Десь об 11:30 був на місці. Фізосіб обслуговували два менеджера, інші три менеджерів обслуговують ФОП/юросіб і вони були всі вільні. Своєї черги я чекав годину, щоб отримати меморіальний ордер на зняття замовлених депозитних коштів і сплату комісії. Протягом цієї години обслуговували ці два менеджери тільки двох клієнтів! Як виявилося у відділенні поганий Інтернет. Для чергового відділення це неприпустимо!

Я робив замовлення на отримання готівкової валюти 12 грудня, щоб 27−28 грудня її отримати. У касі мені видали долари, 2/3 частина з них 96−99 року випуску й мали візуальні елементи, що вони не в ідеальному стані. Якимось дивом мені вдалося одну з найзношених купюр замінити, оскільки в касі не було доступної готівкової валюти.
У касі іншого банку цю валюту прийняли без зайвих проблем. Але інші банки намагаються виплачувати грошові кошти з депозитів купюрами або новими, або в ідеальному стані.
Я також є клієнтом ТАСКОМБАНКу й чим більше я намагаюсь співпрацювати з банком по різним продуктам, тим більше в мене враження таке собі + дуже багато продуктів можна оформити тільки у відділенні.
Таскомбанк
Ответ банка
3 января 2023, 14:16
Добрий день.

Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.

Інформуємо, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.
Під час Вашого звернення у відділення Банку, два менеджера обслуговували Клієнтів фізичних – осіб.
Дійсно, інші менеджери обслуговують ФОП/Юр. осіб.

У Дніпровському відділенні №77 не спостерігається проблем з інтернетом, підключені два провайдери які надають послуги зв’язку.

Звертаємо увагу, що видача коштів в касі Банку здійснюється купюрами, які знаходяться в обігу і відповідають усім нормам.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Комментарии - 2

+
0
Maksym Solomko
Maksym Solomko
3 января 2023, 17:33
#
Я не можу перевірити наскільки банк вирішив проблему чи впровадив якійсь заходи щодо усунення зазначених вище проблем. Оскільки банк відмітив, що проблема вирішена, то я її теж закрию.

«Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.«
Якщо банк доклав би максимум зусиль, то цього інциденту не було б…
+
0
natashaGra
natashaGra
4 января 2023, 12:15
#
Та ни фига не поменяется , банк с тормозом. И немного неадекватный
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.1
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.1
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝 / Дуже довга очікуєш вільного менеджера