Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Купа витраченого часу

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Богдан Зінченко 29 ноября 2022, 14:12
Отделение по адресу: Киев, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Звернув увагу на новий продукт банку Very card. Вирішив оформити. 25.11.22 через колл-центр уточнив чи працює відділення по Курбаса, 5в. Сказали так, світло є, звертайтеся. Через годину (± в 15:30) приїхав, зачинено. Повторив візит 28.11.22 вранці. Два менеджери без клієнтів. Звернувся. З незадоволеним виглядом (суб'єктивна моя думка) отримав відповідь що така карта існує, але вони її не оформлюють, я маю це зробити сам через застосунок в смартфоні. Я знаю що це неможливо, пропоную мені в цьому допомогти, отримую пропозицію самостійно телефонувати в підтримку.
Підтримка повідомляє що карту оформлює саме відділення в віртуальному вигляді і прив’язує до мого застосунку менеджер банку. Оформив звернення з цього приводу.
Сьогодні, 29.11.22, отримав дзвінок з колл-центру. Вибачились. Повідомили що бачать в базі факт дзвінка мені з відділення (не було). І розказують що 25.11 нібито все працювало, тобто зробили з мене дурня.
ОК. Епопея триває…
Таскомбанк
Ответ банка
1 декабря 2022, 10:39
Добрий день.

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Нам прикро, що під час звернення в ТАСКОМБАНК склалась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Комментарии - 1

+
0
Богдан Зінченко
Богдан Зінченко
29 ноября 2022, 18:06
#
У другій половині дня зателефонували з відділення запросили. Цього разу без жодних нюансів оформив все що хотів. Вибачились. Вважаю непорозуміння вичерпаним. Дякую всім причетним за роботу!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться