Хитруни з ТАСКОМ банку…
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Борис Сват
- 22 октября 2022, 10:28
- #
Я зашёл в настройки карты, там по умолчанию стоит отключенный банкинг, Вам тоже нужно было попросту его не активировать, всегда можно зайти в приложение и посмотреть остаток.
- +
- 0
- natashaGra
- 22 октября 2022, 21:10
- #
Пункт 17 на который банк усердно ссылается нарушает постановление НБУ. О смене тарифов банк обязан предупреждать за 30 дней. Пишите в НБУ жалобу
Варто менеджерам Таскомбанку підтягнути знання законодавства:
Закон
Про платіжні системи та переказ коштів в Україні
…
14.10. Банк має право вносити зміни до правил користування електронним платіжним засобом або тарифів на обслуговування електронного платіжного засобу, повідомивши про відповідні зміни користувача у спосіб, передбачений договором.
Банк зобов’язаний надіслати користувачу не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться зміни правил користування електронним платіжним засобом або тарифів на обслуговування електронного платіжного засобу, повідомлення про такі зміни. Банк у повідомленні зобов’язаний зазначити, що користувач має право до дати, з якої застосовуватимуться зміни, розірвати договір без сплати додаткової комісійної винагороди за його розірвання.
Закон
Про платіжні системи та переказ коштів в Україні
…
14.10. Банк має право вносити зміни до правил користування електронним платіжним засобом або тарифів на обслуговування електронного платіжного засобу, повідомивши про відповідні зміни користувача у спосіб, передбачений договором.
Банк зобов’язаний надіслати користувачу не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться зміни правил користування електронним платіжним засобом або тарифів на обслуговування електронного платіжного засобу, повідомлення про такі зміни. Банк у повідомленні зобов’язаний зазначити, що користувач має право до дати, з якої застосовуватимуться зміни, розірвати договір без сплати додаткової комісійної винагороди за його розірвання.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.1 |
USD | 41.75 | 42.25 |
Все курсы банка |
Випадково побачив довідку УБКІ, де написано, що банк видав мені готівки на 50 000 гривень… А я про це і не знав… Слава богу, що не вимагає їх у мене… хоч я їх і не отримував… В якісь цікаві ігри грає банк… Без мене…
Багато проблем з програмою ТАС 24, я дві неділі чекав поки зміг її активувати на своєму телефоні… Що я тільки не робив. і на на гарячу лінію звонив, і в відділення сходив… А програма не хотіла мене бачити і активуватися…
Бажаю ТАСКОМ банку розбагатіти на тих 20 гривнях що він здирає з клієнтів…
Не рекомендую всім данний банк… Мабуть буду повертати картку…
Дійсно, з 22.04.2022 року було змінено тарифи.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або самостійно в інтернет-банкінгу TAS2U в розділі «Карти» — налаштування.
Звертаємо Вашу увагу, що зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про зміну тарифів.
Новина про зміну тарифів була розміщена на офіційному сайті Банку.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:
Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
Додатково Ваше звернення зафіксовано, як побажання до роботи Банку.
Щодо відображення інформації в УБКІ – уточніть, будь ласка, можливо маєте кредитний договір у Банків-партнерів: IziBank або СпортБанк?