Гірше вже немає куди
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- ukrmegaleon
- 21 декабря 2022, 21:41
- #
Хочу додати, що проблема не вирішена, і вона в цьому недобанку ніколи не вирішується. Я є клієнтом, А Банку, Райффайзен банку Аваль і є з чим порівнювати. Це не банк, а просто жах. Так мені телефонували з кол центру з вибаченнями, але причому тут кол центр? В мене претензія була до співробітників конкретного відділення, а не до працівників кол центру. Я не рекомендую цей банк, тим паче, що на ринку є більш клієнтоорієнтовані банки з більш лояльним відношенням, класними додатками, миттєвими переказами, а також з приємними співробітниками, які зацікавлені, що б клієнт повернувся до банку і був задоволений. Читаючи коментарі про ТАСКомбанк в мене відчуття, що ніхто нічого не робить, відчув на власному досвіді. Прості відписки банку, ні про що.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.35 |
Все курсы банка |
Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Якщо сума видачі з рахунку перевищує 50 000 грн. — необхідно зробити видатковий документ у менеджера відділення Банку, касир має право видати суму до 50 000 грн.
Звертаємо увагу, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.
Під час Вашого звернення у відділення Банку, до менеджера була черга. Після того, як менеджер звільнився, Вам була надана консультація по Вашому питанню.
Інформуємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів, відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.