Жахлива робота банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Досі відповіді від банку не отримав. Пройшло 30 днів з моменту реєстрації звернення, але, в результаті, зі мною ніхто не зв’язався для вирішення проблеми. При особистому зверненні на гарячу лінію, лише з другого разу дізнався, що по моєму зверненню потрібний додатковий час для розгляду. На запитання, скільки, орієнтовно, має тривати цей додатковий час, відповідь не отримав. І, все б нічого, але у зв’язку з тим, що кошти зняті з кредитної картки, то банк буде знімати 3,5% щомісячно від загальної суми? Бо ж оператором було озвучено, що поки йде розгляд моєї заяви, то сплачувати борг (кошти, зняті шахраями) не потрібно. Цікаво, якщо все ж відхилять моє звернення, то мені ще прийдеться сплачувати додатково кошти за користування карткою?! В такому випадку, можна вважати банк співзлочинцем?!
Банк сам дал твои данные мошенникам,
Уже не раз такое случалось
+ Постоянно дурит своих клиентов на деньги, приписываю несуществующие долги
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
З власного досвіду хочу залишити відгук про співпрацю з Таскомбанком. Свій відгук хочу розбити одразу на декілька пунктів: безпека банку, компетентність співробітників, додаток Tas2U.
У зв’язку з переходом компанії, в якій я працюю, на обслуговування банком — ТАСКОМБАНК, було оформлено дві картки: Платівка та кредитка. При оформленні, від кредитки не можна було відмовитись, так як це йшло пакетом. Впринципі, баланс кредитки на момент оформлення не був великий, тому особливої уваги на наявність картки не звернув. Користувався ж нею за весь час 2 рази і то, випадково. Після останнього випадку, коли в додатку Tas2U було в списку 2 карти для оплати, по замовчуванню, системою встановлено для оплати кредитку, я її заморозив і планував в майбутньому закрити повністю, так як чомусь без моєї згоди, ліміт підвищили в декілька разів.
На жаль, закрити картку я не встиг. Шахраї перевідкрили мій мобільний номер телефону та зняли всю суму кредитного ліміту. Що найбільше вражає, що після перевідкриття картки, шахраї відразу увійшли в додаток Tas2U, та почали робити переводи коштів з уже замороженої картки, а також з залишків, які були на платівці. Ніяких банківських даних шахраям не надавалось, вони націлено знали, що я являюсь клієнтом Таскомбанку. Чому? По-перше, зі всього списку банків, вони за короткий час обрали саме Таскомбанк. По-друге, крім Таскомбанку, я ще користувався послугами іншого банку, де була значно більше сума і яку шахраї не змогли зняти. По- третє, як пізніше вияснилось, що мій випадок був не поодинокий для Таском, адже іншим користувачам банку надходили такі ж дзвінки, СМС і, як результат, втрата коштів.
Що стосується безпеки банку, склалось враження, що вона відсутня повністю. Після втрати номеру, шахраї з легкістю зуміли змінити пароль від мого додатку. Для цього, як я зрозумів, достатньо лише мобільного номеру телефону. В банках, з якими доводилось співпрацювати, як мінімум, потрібно було надати додаткові дані: відсканувати картку, паспорт, відеодзвінок тощо. Після входу в мій обліковий запис, шахраї без жодних проблем змогли розморозити мою картку та здійснити переказ коштів на велику суму протягом 15-ти хв. В безпеці банку, при цьому, не виникло жодних питань. Ні дзвінка для уточнення даних, ні відтермінування по оплаті з відразу розмороженої картки… Загубиш сім-карту — загубиш відразу і всі свої кошти.
Що стосується співробітників компанії. Після того, як мою сім-карту заблокувало, моя дружина протягом 10-ти хвилин, після списання коштів, звернулась на гарячу лінію Таскомбанку з запитом на відміну транзакції та блокування карти банку (особисто не зміг звернутись на гарячу лінію через блокування номеру). Я протягом 40 хвилин звернувся до регіонального відділення банку особисто та подав таку ж заяву. Як пізніше виявилось, звернення моєї дружини кудись зникло. Пізніше, при моєму зверненні на гарячу лінію, та проханні надати інформацію відносно заяви, що подавала моя дружина, оператором було озвучено: «запит подавала дружина, тому і всю інформацію можемо надати лише їй особисто». При зверненні моєї дружини, інший оператор повідомив, що звернення стосується мене, тому я маю звернутись для уточнення даних. І, коли ми разом зателефонували, щоб вияснити все ж інформацію по заяві дружини, то вияснилось, що вона взагалі не зафіксована.
Також у консультантів фішка, щоразу, при зверненні, надавати різні відповіді на одні і ті ж питання. Можливо, це політика банку?! Спочатку мені повідомили, що для переказу коштів на велику суму, потрібно уточнювати всі паспортні дані; наступний оператор повідомив, що для зняття такої суми необхідне СМС-підтвердження, а також вказувати CVV-код; третій оператор взагалі повідомив, що достатньо лише СМС-коду. Також вказують невірні дані по сумі заборгованості. І, як виявилось, для того, щоб все ж таки твоя заявка була зафіксована, необхідно наполягти на тому, аби оператор повідомив номер уже зафіксованої заявки (інакше, вони її просто не реєстрували — перевірено на власному досвіді). Та й це не все. Після реєстрації скарги чи заявки на те, щоб з тобою зв’язався представник певного відділу, через декілька днів телефонує співробітник КЦ та повідомляє, що такої можливості, нажаль, немає. Роз’ясніть, чому одразу, при фіксуванні запиту, не повідомити цю інформацію клієнту?! «Смішно», що для того, аби отримати зразок свого договору, необхідно доплатити 300 гривень.
Що стосується TAC2U, це взагалі повний жах. При першому вході в додаток, потрібно погодитись із застарілими умовами договору. Роз’ясню: в договорі зазначено, що одноразова сума однієї транзакції складає 14 999 гривень, а на гарячій лінії мені повідомили: «суму збільшено в районі 29 000 гривень, тому будьте обачні». Після цього я вкотре звернувся на гарячу лінію та наполягав оновити договір, аби банк не вводив в оману інших користувачів. Результату «0». Також цікавий момент — якщо у Вас немає доступу до додатку, але Ви вже були в ньому зареєстровані, то всі дані до транзакцій будуть відображатись. Тобто, навіть якщо Ви зміните пароль для входу в додаток, шахраї і надалі зможуть бачити ваші нарахування та списання з картки. Звідки я це знаю?! В мене до цих пір не відновився вхід до додатку, але всі транзакції мені відображаються і відображались навіть тоді, коли мобільний номер був повністю заблокований та не було доступу до додатку. Також оператори впевнено повідомляють, що доступ в додаток уже має бути відкритий, але я до цих пір не можу в нього зайти. Найкраща відповідь: «перезавантажте ваш телефон і після цього у вас відкриється вхід». Проблема з входом спостерігається протягом 2 тижнів.
Дану проблему можна було вирішити простим налаштуванням додатку. Для переводу транзакцій на велику суму, запрошувати хоча б CVV-код, але оскільки цей код можна чомусь скопіювати в додатку (не зрозуміло, для чого), то для вашого банку це взагалі не показник. Відновлення паролю додатку можна зробити хоча б через гарячу лінію, або регіональне представництво, хоча…, оскільки оператори плутаються навіть в простих консультаціях, це теж не показник. Все ще очікую на вирішення мого запиту. До чого ми дійдемо, відпишу пізніше. На даному етапі рекомендувати банк не можу.
Для того, щоб перевірити дану інформацію надайте, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 в особисті повідомлення.