Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Вигода, яку ви не отримаєте

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
ValidBet 9 апреля 2020, 17:06
Хочу доповнити відгук попереднього користувача про умови кешбеку по картці pudra. Зіткнулась з аналогічною ситуацією. Оформила картку, умови здавались дуже вигідними: тимчасовий підвищений кешбек 8%. Протягом 2-ох місяців накопичувала цей кешбек, потім захотіла його зняти і тут чекав сюрприз — кешбек списаний. Звісно ж представники банку і оператори вам скажуть, що де-юре банк правий, так як це прописано в якомусь там документі десь там на сайті. Але виникає питання: а чому про це ніхто ніяким чином не попереджує? Чому не даєте ознайомитись з повними умовами у відділені або як мінімум не скажете, що умови кешбеку та строки можна глянути на сайті за таким-то посиланням? Чому не надсилайте повідомлення про квартальне списання кешбеку? Звісно ж, банк спеціально не буде про це попереджувати, тому що він хоче заробити на клієнтах. По логіці банку ви маєте самі якимсь чином здогадатись про списання кешбеку і знайти це у якомусь 18 пункті. Про такі речі потрібно обов‘язково попереджати, а така політика банку є хибною, так він тільки втратить своїх клієнтів. Багато з них зіштовхнулись з цією неприємною ситуацією, не думаю, що вони захочуть мати і далі справу з послугами даного банку, а перейдуть до інших банків, де ваш кешбек ніхто не забере.
Таскомбанк
Ответ банка
10 апреля 2020, 15:25
Добрий день!

Згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».

Згідно з пунктом 24 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор не несе відповідальності за неознайомлення Учасників з інформацією щодо належних до нарахування Бонусів та виплати Винагороди, а також за невиконання (несвоєчасне виконання) Учасниками своїх зобов’язань, передбачених цими Офіційними умовами».

З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».

Також інформуємо, що Ваше звернення зафіксовано, як побажання до роботи Банку, для реалізації відправки повідомлень про квартальне списання Сashback.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.1
USD 41.15 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.1
USD 41.15 41.7
Все курсы банка