неуважність до клієнта, відсутнє бажання допомогти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Ви б якусь конкретну ситуацію описали, приклади навели б.
Я обслуговуюсь у відділенні на «Шуварі» (відділення №111). Хоча і не часто доводиться там бувати,але поганого нічого не можу сказати - ввічливі працівники,нормальне обслуговування,на запитання відповідають компетентно,у всякому разі на мої.
Але згідний, що є у цьому банку працівники, яким на клієнта наплювати, можуть і похамити і т.д.Розкажу один випадок, який стався зі мною мабуть восени минулого року.Подзвонив мені один працівник їхнього київського головного банку (мій номер йому дав один наш спільний знайомий,який власне нас звів),запропонував співпрацю по одному напрямку.Ввічливо і коректно спілкувався, справив приємне враження.Потреба у запропонованих послугах з`явилась у мене приблизно через місяць, але видно за цей час чи інтерес до співпраці у банку пропав, чи у працівника щось змінилось - передзвонивши цій людині,я почув у відповідь зневажливо-байдуже "а, це ти...« (попередній раз формою звертання було »ви«, та й у цей раз я теж звернувся на »ви«,крім того, наскільки мені відомо,я старший від цієї людини мінімум років на 10).Подальший тон мого співрозмовника був як у »короля з вассалом« - зверхньо-поблажливий.Тому бажання спілкуватись пропало,розмова була короткою і безрезультатною.На прощання співрозмовник байдуже буркнув »успіхів..." і поклав слухавку.Хоч і не можна по одній людині судити про весь банк, але осад десь залишився...
Я обслуговуюсь у відділенні на «Шуварі» (відділення №111). Хоча і не часто доводиться там бувати,але поганого нічого не можу сказати - ввічливі працівники,нормальне обслуговування,на запитання відповідають компетентно,у всякому разі на мої.
Але згідний, що є у цьому банку працівники, яким на клієнта наплювати, можуть і похамити і т.д.Розкажу один випадок, який стався зі мною мабуть восени минулого року.Подзвонив мені один працівник їхнього київського головного банку (мій номер йому дав один наш спільний знайомий,який власне нас звів),запропонував співпрацю по одному напрямку.Ввічливо і коректно спілкувався, справив приємне враження.Потреба у запропонованих послугах з`явилась у мене приблизно через місяць, але видно за цей час чи інтерес до співпраці у банку пропав, чи у працівника щось змінилось - передзвонивши цій людині,я почув у відповідь зневажливо-байдуже "а, це ти...« (попередній раз формою звертання було »ви«, та й у цей раз я теж звернувся на »ви«,крім того, наскільки мені відомо,я старший від цієї людини мінімум років на 10).Подальший тон мого співрозмовника був як у »короля з вассалом« - зверхньо-поблажливий.Тому бажання спілкуватись пропало,розмова була короткою і безрезультатною.На прощання співрозмовник байдуже буркнув »успіхів..." і поклав слухавку.Хоч і не можна по одній людині судити про весь банк, але осад десь залишився...
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.7 |
Все курсы банка |
Працівники не хочуть вникати в потреби клієнта, не бажають надати квіліфіковану пораду, недбале ставлення до клієнта. Вважають, що клієнт має бути компетентний у всіх нюансах банківської справи. Кажуть: дзвоніть на гарячу лінію, якщо вам щось не зрозуміло.
Дякуємо за Ваше звернення, викладена інформація передана до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.