Погане обслуговування на касі
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.1 |
USD | 41.75 | 42.25 |
Все курсы банка |
Вважаю за необхідне залишити відгук щодо обслуговування Таскомбанком своїх клієнтів. З весни цього року я клієнт даного банку. В мене там є кредит і кредитна карта. Я працюю в сфері торгівлі. В мене в касі назбирались гроші, які потрібно було поміняти: клеєні, надірвані, пошарпані і так дальше. Я звернулася в нацбанк з питанням там мені відповіли «Це можна зробити в будь-якому банкові України, як платеж або як обмін» Так як в мене є кредитна карта даного банку і на нею потрібно положити кошти, я вирішила цим скористатись. Прихожу у відділення Хмельницький, вул Камянецька 52, кажу на касі що хочу поповнити карту, цими коштами. Касир взяла кошти, перехувала все добре і тут починається: «Доставайте телефон, бо мій компютер не баче вашу карту, я відішлю вам смс». Смс не приходить, касир каже: ви добре дивіться вона має вам прийти« В мене склалася така думка, що я мала вийти на вулицю і там передибати ту смс і привести її в банк. Кажу дєвушка не має вашої смс, відправляйте ще раз. Відповідь мене вразила: «вибачте, я забула в нас проблеми з цими смс ще з вчорашнього дня, чомусь програма їх не відправляє» Після цієї фрази в мене слів вже більше не було. На моє питання, а чому проблема до сьогодні не виправлена, бо вже друга година дня? Касир мені спокійно відповіла » Ми вам карту не видавали, йдіть в те відділення яке вам видавало карту і там спокійно ложіть собі кошти на карту" Виникає питання, а як би я карту оформляла в іншому місті, то кожного разу щоб положити кошти мені потрібно їхати в інше місто?
Я жінка не горда, вийшла і поїхала в відділення на Шевченка 11. Прихожу на касу, кажу касирові що я хочу зробити, вона бере ложить ті гроші на щотну машинку і починає: цю копюру я не буду брати, цю копюру я не буду брати і так дальше, бо їх не рахує машинка.
Я її кажу: дєвушка на них є водяний знак, серія і номер, вони мають розмір не менше 55% від стандартної копюри, ви повині їх взяти і поміняти, а якщо виникають якісь підозри, ви повині їх взяти на експертизу і дати мені відповідь, так мені пояснили в Нацбанку. На що касир відповідає: я їх все одно брати не буду, йдіть в Нацбанк і там міняйте.
Ви мене вибачте на слові, в нас в Національному банку сидять одні — ідіоти, які не знають правил обміну грошей, чи це з мене консультант вирішила, зробити ідіотку, коли мені розказували умови обміну? Чи це в Таскомбанку касири пишуть свої правила? Справа не в тих 30 грн, які мені касир не обміняла, а справа в принципі, ми йдемо в Європу, щоб жити як правова держава, то давайте жити по правилах, які написані для всіх банків одні і ті самі.
В мене в даному банку є кредит і кредитна карта, карту я постараюсь закрити до кінця цього місяця, кредит найблищими місяцями і не хочу більше чути і знати про Таскомбанк.
Благодарим Вас за отзыв.
Изложенная Вами информация принята во внимание и передана в работу ответственным подразаделениям.
Приносим извинения за неудобства и надеемся, что действия, направленные на улучшение качества обслуживания, будут оценены Вами в ближайшем будущем.