Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Клієнтів ніхто не чекає

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Юлия Комарова 12 октября 2018, 16:00
Отделение по адресу: Киев, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Прийшла у відділення о 15 годині 10 хв, обидві каси були зачинені. Звернулась до консультантів, які знаходились в банку, стосовно того, коли відкриються каси, так як інформація про обідню перерву була відсутня. Мені дали чітку відповідь, що на даний момент касир на обіді, через 40 хв пообідає і каса запрацює. Хочу відзначити, що була я не сама і цю інформацію чув і мій товариш. Після невдалого візиту, я вирішила зателефонувати в банк, щоб на майбутнє знати в який час не приходити, щоб уникнути закритих кас на обідню перерву. На телефонний дзвінок у відділення мені відповіла замісник директора. Вона повідомила, що обідня перерва у них по плаваючому графіку, так як працює один касир і на обід він виходить, коли в банку не має людей. Також вона повідомила, що мені в банку сказали зачекати 10 хв і каса відкриється, що було дуже дивним, так як в мій візит була чітка відповідь чекати 40 хв, поки касир пообідає. Звичайно, всі люди мають право на обідню перерву, але в даному випадку робота відділення не налагоджена. Клієнтів тут ніхто не чекає, про слово сервіс взагалі мовчу, тут його не знають. Ну і куди ж без брехні… сказали чекати 40 хв, а замісник директора мене переконувала, що в мою адресу було сказано зачекати 10 хв. На проблеми зі слухом я не скаржусь, обманювати когось сенсу не бачу. Сподіваюсь, що керівництво банку візьме на замітку моє звернення.
Таскомбанк
Ответ банка
12 октября 2018, 17:42
Доброго дня!
Дякуємо за відгук.
Приносимо вибачення за незручності, що склалися при обслуговуванні Вас у відділення Банку.
Обов'язково передамо інформацію у відповідальний підрозділ.
Сподіваємося, що ситуація буде вирішена, та якість обслуговування у відділенні буде покращена.

Комментарии - 2

+
0
DCLXVI
DCLXVI
12 октября 2018, 18:32
#
Пришла увидела и не победила.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
12 октября 2018, 18:49
#
Сегодня пятница, после обеда никто уже не желает работать…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.1
USD 41.75 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.1
USD 41.75 42.25
Все курсы банка