Минфин - Курсы валют Украины

Установить

таскомбанк не рекомендую!!!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юля Подольчак 21 июня 2018, 13:07
Отделение по адресу: Львов, ул. Лыпневая, 4
1. Обслуговував заступник директора- не міг знайти клієнта за номером договору, перенаправив в касу, в касінабирали прізвище та ім«я 10хв, сказали не можуть знайти даних.
2. Заступник директора виявився не компитентним, перепитував персонал як йому всежтаки знайти клієнта банку яким являється мій чоловік не за власною волею, ми брали споживчий кредит в новій лінії за підтримки „кредит маркет“, а опинились в „таскомбанку“ чому так трапилось він теж не зміг пояснити.
3. пройшло пів години і з моєю наполеглевістю сталось чудо, підлегла(наголошую) заступника директора знайшла мого чоловіка номер договору, який також виявився іншим, не таким який ми отримали в „новій лінії“
4. потім я почула від ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА таку фразу „ось ваш номер договору, будете мені тут розкаувати, ви такий отримали він у вас вдома, взагалі треба ходити з пакетом документів і оплачувати має ваш чоловік“
5. я не зможу зрозуміти ніколи, чому ця людина на посаді в цьому банку, але скоріш за все не компетентні співробітники, які можуть собі позволяти так спілкуватись з людьми які прийшли до них за кваліфікованою допомогою свідчать про саме відношення до клієнтів вцілому і рейтинг скоріш купленний.
6. бутьте обережні, не рекомендую за жодних обставин!!!
Таскомбанк
Ответ банка
21 июня 2018, 16:58
Доброго дня, Юля Подольчак.
Приносимо вибачення за негативні враження, що склалися у Вас від спілкування зі співробітниками відділення нашого Банку.
Залиште, будь ласка, у особистих повідомленнях, дату та час, коли Ви зверталися у відділення. Ми з'ясуємо, що послугувало причиною некоректному обслуговуванню.
Дякую.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться