таскомбанк не рекомендую!!!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
2. Заступник директора виявився не компитентним, перепитував персонал як йому всежтаки знайти клієнта банку яким являється мій чоловік не за власною волею, ми брали споживчий кредит в новій лінії за підтримки „кредит маркет“, а опинились в „таскомбанку“ чому так трапилось він теж не зміг пояснити.
3. пройшло пів години і з моєю наполеглевістю сталось чудо, підлегла(наголошую) заступника директора знайшла мого чоловіка номер договору, який також виявився іншим, не таким який ми отримали в „новій лінії“
4. потім я почула від ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА таку фразу „ось ваш номер договору, будете мені тут розкаувати, ви такий отримали він у вас вдома, взагалі треба ходити з пакетом документів і оплачувати має ваш чоловік“
5. я не зможу зрозуміти ніколи, чому ця людина на посаді в цьому банку, але скоріш за все не компетентні співробітники, які можуть собі позволяти так спілкуватись з людьми які прийшли до них за кваліфікованою допомогою свідчать про саме відношення до клієнтів вцілому і рейтинг скоріш купленний.
6. бутьте обережні, не рекомендую за жодних обставин!!!
Приносимо вибачення за негативні враження, що склалися у Вас від спілкування зі співробітниками відділення нашого Банку.
Залиште, будь ласка, у особистих повідомленнях, дату та час, коли Ви зверталися у відділення. Ми з'ясуємо, що послугувало причиною некоректному обслуговуванню.
Дякую.