крадуть гроші, не вірна інформація в смс

dmesser dmesser
10 ноября 2016, 14:36
1
Доброго дня!!! хочу подітися своїм гірким досвідом.
пропонували рефінансування з дельтабанку, погодився на свою голову
бравши 15700грн я назараз заплатив вже 25627грн за 11 місяців!!! при 1міс просрочки
В 09місяці я заплатив 15600 стало 661грн власних коштів 16.10 покупка на суму 2780г в смс використано кредету 2118,79. 18.10 ложу 2300 в смс власних коштів 181,21
03,11 приходить смс з мін платежем 29 грн. 04.11 я будучи в Умані зоходжу до відділення там спеціаліст Паламарчук Олександр Миколайович по гарячій лніїї!!! відкривав мою виписку!!! так на мій запит закрити рахунок його відповідь зняти свої кошти і надругий день закрити рах. а на гарячій лінії в банку мені сказали що у мене 126.21г власних коштів і ніякий платіж роботи не потрібно????!!! того ж дня приходить знову смс списання 307.72 використано кредиту 150.78г!!!
06.11 дзвоню я на гарячу лінію де мені кажуть що я не доплатив 18.10 ще 126грн+страховий платіж. 09.11 будучи в києві знову іду до банку там Заброда Денис Андрійович ніби взяв заяву на закриття рахунку я заплатив ще недотаючих уже 163,27грн. а сьогодні 10,11 дзоню на гарячу лінію там мені дали номер банку щоб я сам взнавав чому рахунок не закритий!!! Подзвонивши до банку мені сказали що закриють сйогодні рахунок і передзвонять… так ніхто і не дзвонить!!!
Ответ банка
Таскомбанк
10 ноября 2016, 16:28
Добрий день, dmesser!
Надішліть, будь ласка, Ваші контактні дані на електронну адресу info@tascombank.com.ua посилаючись на даний відгук, щоб у нас була можливість перевірити інформацію та надати відповідь.

Комментарии (3)

+
0
TAScombank
Ответ банка
TAScombank
11 ноября 2016, 11:41
#
Шановний dmesser!
Повідомляємо, що заборгованість по кредитній карті була повністю погашена, а заяву на закриття рахунку було прийнято. Також звертаємо увагу, що згідно з пунктом 3.3.15 ДКБО: поточний рахунок буде закрито не раніше ніж через 45 (сорок п’ять) календарних днів з моменту подачі заяви про закриття.
Дякуємо за звернення!
+
0
dmesser
dmesser
11 ноября 2016, 13:24
Анатолій
#
Скажіть мені будь ласка, вас самих, як споживачів, така відповідь влаштовує??? По перше так і не відповіли с приводу обслуговування в м.Умань. По друге. Чому жодна з смс повідомлень не вірна, а саме: 1) сума мін. Платежу більша на 200-400грн. Ніж в смс… складається враження, що це навмисно, щоб виникала заборгованість!!! 2) сума коштів на рахунку не співпадає з смс?? Та ще коли коштує це 15грн. В міс.
І по третє Довідку прозакриття рахунку я отримаю не раніше ніж за 45 +7днів з дня замовлення і ще двома відвіданнями до вашого банку!!!???, яка ще й коштує 75грн.!!! І взагалі де гарантія що не нарухують казна-що за ці 45 днів???
+
0
TAScombank
Ответ банка
TAScombank
15 ноября 2016, 17:25
#
Шановний dmesser!

В останньому СМС-повідомленні рекомендована сума мінімального платежу була вказана коректно. Звернемо увагу, що в СМС-повідомленнях рекомендована сума мінімального платежу вказується не менша, а навпаки — трохи більша (з додаванням 15 грн. на випадок, якщо Клієнтом не буде врахована комісія за поповнення).
Ми ще раз підтверджуємо, що на даний момент кредитна заборгованість по Вашій карті відсутня і довідка про закриття карткового рахунку буде надана згідно встановлених термінів.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться