Виплата по фонду гарантування фізичних осіб

svetik1903 svetik1903
25 августа 2016, 16:06
2
Звернулася сьогодні до відділення для отримання коштів -відмовили. Вимагають реєстрацію через дзвінок до контакт-центру. Добре, звоню очікування на лінії до 10 хвилин і інформація від оператора можливість отримати лише після 08 вересня. Вибачте це як? Завантаження відділення повідомили мені. Яке???? Я була присутня на відділенні десь 15 хвилин и можу оцінити завантаження. Спеціалісти відділення виконували свою внутрішню роботу без жодного клієнта!!! Також виплата тільки через платіжну картку.
Співробідники відділення та контакт центру грубі, не виховані враження просто ЖАХ!!!
Ответ банка
Таскомбанк
26 августа 2016, 11:54
Доброго дня, svetik1903!
Дійсно, існує необхідність в попередньому зверненні в Контакт-Центр Банку для призначення зустрічі у відділенні. В першу чергу це зроблено для зручності Клієнтів, адже виплати здійснюються відразу за кількома неплатоспроможним банками, а правильний розподіл навантаження по мережі відділень буде сприяти якнайшвидшому завершенню даного процесу. Нагадаємо, що період виплат по КБ «Євробанк» закінчується 30.09.2016 року.

Комментарии (7)

+
+1
GubinK
GubinK
25 августа 2016, 17:01
#
Идите в отделение и требуйте письменный отказ с мотивировкой. Не хотят давать бумагу — вызывайте полицию и составляйте акт. С этими документами можно уже обращаться по инстанциям.
+
+1
19ALEX62
19ALEX62
25 августа 2016, 20:41
Харьков
#
Сегодня зашёл в отделение, попробовать получить выплату без записи (записан был на 30.08). Просидел в очереди два часа, передо мной было три человека. Переоформил на депозит (% ставка меня устроила), наличка мне ненужна, для меня это не деньги а «инструмент». Вы открывали депозит в Евробанке для чего? И что на последние средства?
+
+7
svetik1903
svetik1903
26 августа 2016, 10:27
#
Вибачте, та це кошти з моєї заробітної плати та депозиту якій закінчився і я мою право сама розпоряджатися своїми коштами. Я хочу мати доступ до них тоді коли мені необхідно. Де гарантія того, що їх повернуть після переоформлення? Якщо зараз вони не вміють добре і якісно пропрацбвати з клієнтом для того щоб я залишилася, то вже їх не професіоналізм! Я сама банківський співробітник і дуже добре знаю як працюють з фондом.
+
0
19ALEX62
19ALEX62
26 августа 2016, 12:28
Харьков
#
Совершенно согласен с вами! Тогда добивайтесь своих прав всеми законными методами. Насчёт гарантий это из области «мифив древней Греции»(шутка)! А вот у этого банка такая процедура выплат фонда, через регистрацыю. И ещё вопрос если вы банковский работник то чого открывали депозит в явной «пирамиде», это риск, ведь с самого начала было ясно что он упадёт, вот только когда?
+
+7
svetik1903
svetik1903
26 августа 2016, 16:32
#
Зараз не питання в якому банку було відкрито депозит, а питання до банку якому довірено державою виплата. Процедура для реєстрації так це добре, але не тоді коли 4 співробітника сидять і не мають бажання здійснити виплату.
+
+1
Александр Лебедев
Александр Лебедев
25 августа 2016, 21:19
Киев
#
Рекомендую зарегистрироваться в другом отделении близлежащего городка. Уверен, что там очередей нет и сможете получить выплату быстрее.
+
0
vito
vito
30 августа 2016, 18:03
#
Очередей нет нигде, ажиотаж якобы создает сам банк, что-бы деньгами за бесплатно пользоваться как можно дольше.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться