Курс валютв Таскомбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.6986 | 42.2437 |
EUR | 43.1979 | 44.052 |
PLN | 9.9429 | 10.5579 |
Все курсы банка |
Отделение Таскомбанка: Киев, Майдан Независимости, 2
Адрес:
Киев, Майдан Независимости, 2
Телефон:
+38 (044) 224-74-00, +38 (044) 224-74-01, +38 (044) 224-74-02, +38 (067) 650-44-23
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30, обеденный перерыв "плавающий"), Сб: 10:00-16:00 (касса: 10:00-15.30), Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Lavankari
3 марта 2024, 14:19
Пишу відгук стосовно обслуговування.Коди зайшла у відділення.Мене привітали з посмішкою, все чудово.Але коли з приводу мого питання сказали не пояснили:«У вас погана кредитна історія, ми вам не допоможемо", то Олексій Володимирович (фахівець)навіть очі не підняв.Я розумію, що просто перестала бути для нього «потрібною».Наче я з проказою прийшла за допомогою.Сказавши йому «Гарного Вам дня», також не підіймаю очей 'дякую', типо того йди не витрачай мій час.Роблю висновок, що їх цікавлять платоспроможні клієнти, а ті які хотіли «перекредитуватись», ну вибачте, ми наоазі в дію зайшли,і все побачили.Але не побачили іншого, що людина платить в нікуди, надалі ьак само платити і буде.Але кого ж це цікавить, що у час війни люди йдуть на дно але роблять можливе щоб з цього вийти, а вже нікому не потрібно крім самою людини.Єдине позитивне, що залишилось.Це дівчина консультант, яка сказвла перелік документів, яких взяти з собою і гарний настрій.На цьому все.
Комментарии (1)
Ответ банка
5 марта 2024, 13:03
Добрий день.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для здійснення аналізу ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення Банку вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та дату звернення у відділення.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для здійснення аналізу ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення Банку вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та дату звернення у відділення.