Курс валютв Таскомбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| USD | 41.8 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Таскомбанка: Львов, ул. Низинная, 2
Адрес:
Львов, ул. Низинная, 2
Телефон:
+38 (032) 232-83-52, +38 (067) 638-87-28
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30, обеденный перерыв "плавающий"), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Zar1303
9 декабря 2025, 9:37
Більше 20-ти років наше підприємство є клієнтом Таскомбанку. З 03.12.2025 обмежено доступ юридичної лсоби до власних коштів. Причина: Невчасно поданй «Опитувальник юридичної особи-резидента». А невчасно він поданий, через те, що начальник віддідення 102 з травня місяця не міг його надіслати на електронну пошту. Про що свідчить переписка. 04.12.2025 о 11−00 годині було подано опитувальник з усіма необхідними документами. Опрацьовують. Старанно опрацьовують! А підприємство в очікуванні вироку. Одне питання: А у вас ще щось залишилося від людяності? Не можу вам засвідчити свою повагу та вдячність. Нікому не рекомендуватиму, однозначно. Наш вибір АТ «ТАСКОМБАНК» фінансовим партнером було великою помилкою. Адже завдяки вам паралізовано роботу підприємства: зупинилася поставка товару у зв’язку з несвоєчасною оплатою, порушуються строки виплати зарплати.
Комментарии (1)
Ответ банка

25 декабря 2025, 11:42
Добрий день.
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що ви стикнулися з такою ситуацією, і ми розуміємо, наскільки важливі для вашого підприємства безперебійні фінансові операції. Хочемо вибачитись за незручності, спричинені затримкою в обробці документів. Ваші зауваження важливі для нас, і ми зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Якщо у вас є додаткові питання чи потреба в консультації, ми завжди готові допомогти за номерами: 📞 0 800 503 580 або 044 393 25 90.
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що ви стикнулися з такою ситуацією, і ми розуміємо, наскільки важливі для вашого підприємства безперебійні фінансові операції. Хочемо вибачитись за незручності, спричинені затримкою в обробці документів. Ваші зауваження важливі для нас, і ми зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Якщо у вас є додаткові питання чи потреба в консультації, ми завжди готові допомогти за номерами: 📞 0 800 503 580 або 044 393 25 90.
Хотілося б більше уваги до клієнта.
Працівники не хочуть вникати в потреби клієнта, не бажають надати квіліфіковану пораду, недбале ставлення до клієнта. Вважають, що клієнт має бути компетентний у всіх нюансах банківської справи. Кажуть: дзвоніть на гарячу лінію, якщо вам щось не зрозуміло.
Комментарии (1)
Працівники не хочуть вникати в потреби клієнта, не бажають надати квіліфіковану пораду, недбале ставлення до клієнта. Вважають, що клієнт має бути компетентний у всіх нюансах банківської справи. Кажуть: дзвоніть на гарячу лінію, якщо вам щось не зрозуміло.
Ответ банка

6 февраля 2020, 11:11
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення, викладена інформація передана до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Дякуємо за Ваше звернення, викладена інформація передана до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Доброго дня!
13.09.2019 р. у мене при проведення транзакції було заблоковано кошти 1700,00 грн., з невідомих причин.
Неодноразово звертався на гарячу лінію:
19.09.19 в 10год.35хв., розмова тривала 8 хв., де отримав відповідь, що через 10 днів розблокується автоматично.
24.09.19 в 14год48хв.- розмова тривала 9 хв. отримав відповідь, що вияснять і передзвонять. Не передзвонили.
30.09.19 в 9год.15 хв.- розмова тривала 12 хв. — отримав відповідь — зверніться у своє відділення.
30.09.19 звернувся у своє відділення.Зі слів начальника відділення вона звернулась з листом до технічної підтримки, але сьогодні вже 01.10.2019 р. і результату немає. Кошти заблоковані
Звернення у відділення результату не принесло. Ходьба по кругу ( перекидають з одного відділу на інший, шукають причину заблокування, а результату немає ),
З 30.09.19 р. по кругу ходимо разом з відділенням №102, відмінність тільки в тому, що тепер шукають причину — чому не розблокували кошти, але результат той самий.
Кошти заблоковані, працівник не може ними скористатись.
В нас залишилось два шляхи:
1. Суд
2. Розголоси телебачення.
Якщо знаєте третій шлях, будь ласка, підкажіть.
Сподіваюсь на розуміння і допомогу.
Написать комментарий
13.09.2019 р. у мене при проведення транзакції було заблоковано кошти 1700,00 грн., з невідомих причин.
Неодноразово звертався на гарячу лінію:
19.09.19 в 10год.35хв., розмова тривала 8 хв., де отримав відповідь, що через 10 днів розблокується автоматично.
24.09.19 в 14год48хв.- розмова тривала 9 хв. отримав відповідь, що вияснять і передзвонять. Не передзвонили.
30.09.19 в 9год.15 хв.- розмова тривала 12 хв. — отримав відповідь — зверніться у своє відділення.
30.09.19 звернувся у своє відділення.Зі слів начальника відділення вона звернулась з листом до технічної підтримки, але сьогодні вже 01.10.2019 р. і результату немає. Кошти заблоковані
Звернення у відділення результату не принесло. Ходьба по кругу ( перекидають з одного відділу на інший, шукають причину заблокування, а результату немає ),
З 30.09.19 р. по кругу ходимо разом з відділенням №102, відмінність тільки в тому, що тепер шукають причину — чому не розблокували кошти, але результат той самий.
Кошти заблоковані, працівник не може ними скористатись.
В нас залишилось два шляхи:
1. Суд
2. Розголоси телебачення.
Якщо знаєте третій шлях, будь ласка, підкажіть.
Сподіваюсь на розуміння і допомогу.
Ответ банка

2 октября 2019, 20:16
Доброго вечора!
Відповіли в Особисті повідомлення.
Відповіли в Особисті повідомлення.