На це чергове відділення, № 77, замовив видачу валюти з депозиту izibank. Десь об 11:30 був на місці. Фізосіб обслуговували два менеджера, інші три менеджерів обслуговують ФОП/юросіб і вони були всі вільні. Своєї черги я чекав годину, щоб отримати меморіальний ордер на зняття замовлених депозитних коштів і сплату комісії. Протягом цієї години обслуговували ці два менеджери тільки двох клієнтів! Як виявилося у відділенні поганий Інтернет. Для чергового відділення це неприпустимо!
Я робив замовлення на отримання готівкової валюти 12 грудня, щоб 27−28 грудня її отримати. У касі мені видали долари, 2/3 частина з них 96−99 року випуску й мали візуальні елементи, що вони не в ідеальному стані. Якимось дивом мені вдалося одну з найзношених купюр замінити, оскільки в касі не було доступної готівкової валюти.
У касі іншого банку цю валюту прийняли без зайвих проблем. Але інші банки намагаються виплачувати грошові кошти з депозитів купюрами або новими, або в ідеальному стані.
Я також є клієнтом ТАСКОМБАНКу й чим більше я намагаюсь співпрацювати з банком по різним продуктам, тим більше в мене враження таке собі + дуже багато продуктів можна оформити тільки у відділенні.
Отделение Таскомбанка: Днепр, ул. Д. Яворницкого, 105
Адрес:
Днепр, ул. Д. Яворницкого, 105
Телефон:
+38 (056) 766-48-67, +38 (056) 766-48-68, +38 (056) 766-48-69, +38 (067) 564-72-92
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30, обеденный перерыв «плавающий»), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
31 марта 2023, 13:10
Добрий день!
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Ответ банка
3 января 2023, 14:16
Добрий день.
Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Інформуємо, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.
Під час Вашого звернення у відділення Банку, два менеджера обслуговували Клієнтів фізичних – осіб.
Дійсно, інші менеджери обслуговують ФОП/Юр. осіб.
У Дніпровському відділенні №77 не спостерігається проблем з інтернетом, підключені два провайдери які надають послуги зв’язку.
Звертаємо увагу, що видача коштів в касі Банку здійснюється купюрами, які знаходяться в обігу і відповідають усім нормам.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Інформуємо, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.
Під час Вашого звернення у відділення Банку, два менеджера обслуговували Клієнтів фізичних – осіб.
Дійсно, інші менеджери обслуговують ФОП/Юр. осіб.
У Дніпровському відділенні №77 не спостерігається проблем з інтернетом, підключені два провайдери які надають послуги зв’язку.
Звертаємо увагу, що видача коштів в касі Банку здійснюється купюрами, які знаходяться в обігу і відповідають усім нормам.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
12.09.2022 р. закінчився мій депозит у цьому банку, пішов знімати, і на тобі виявляється з картки в касі зняти кошти неможливо, треба йти до операціоніста, що б він надав касовий ордер, а у операціоніста черга, як завжди в цьому відділенні. Добре все зробив, отримав кошти, посварився з заступником начальника відділення, яка зовсім некометентна у вирішенні питань, а також не слідкує за обслуговуванням фізичних осіб у відділенні. Створили чергу до операціоніста із 7 чоловік, дехто взагалі приходив бачив чергу і покидав відділення, так як це не робота відділення, а знущання. Взагалі то заступник начальника повинна була сісти і почати обслуговування клієнтів, а не сидіти на морозі і робити вигляд, що все добре. Поки сиділи в черзі, у операціоніста обслуговувалась літня людина, яку операціоніст заставила дзвонити на гарячу лінію, і у присутності всх 7 чоловік на гучному зв*язку всі чули його конфеденційні дані, а саме ПІП, число місяць рік народження, 4 останні цифри картки, кодове слово, серію та номер паспорту. Я просто підійшов до заступниці начальника і зробив зауваження, що до конфеденційності даних 3-х осіб, при цьому заступник начаьника відділення взагалі не сприймає ніяк інформацію, постійно щось вигадує, говорить про якісь регламенти, таку нісенітницю починає нести, як її взагалі допустили до такої посади?.. Вибачте це дія ваших працівників, це ваш працівник сказав телефонувати на гарячу лінія, вона бачила, що сидить дідусь який на милицях прийшов у відділення, і це в кометенції ваших працівників вирішувати такі питання, а не перекладати свою відповідальність на гарячу лінію. Гаряча лінія — це дистанційне керування і доступ до даних. Людина прйшла за послугою у відділення, і вона повинна у відділенні отримати послугу. Обслуговування у відділенні виключно російською мовою, на моє запитання чом всі працівники розмовляють російською мовою, отримав приголомшеву відповідь — у нас так. І це мені відповіла заступник началька відділення Щербак Б.І. Доречі один з співробітників хотіла допомогти у вирішенні питання, але начальник відділення сказала їй робити свою роботу, і не зважати на фізичних осіб і чергу, яка утворилась у відділенні банку. Я обслуговувався у різних банках, але гіршого відношення до клієнтів має тільки ще банк Альянс, вони мабудь співпрацюють один з одним по компетентності і клієнтоорієнтовності. Я не рекомендую відділення 77 в м. Дніпрі, там працюють некомпетентні співробітники, які не знають, що таке клієнтоорієнтованість, вічливість, конфединційнсть, натомість вони знають що таке сидіти з відмороженим обличчям, гратись у телефоні, і створювати величезні черги та не виконувати статтю 30 Закону про мову.
Комментарии (1)
Ответ банка
16 сентября 2022, 15:38
Доброго дня.
Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Якщо сума видачі з рахунку перевищує 50 000 грн. — необхідно зробити видатковий документ у менеджера відділення Банку, касир має право видати суму до 50 000 грн.
Звертаємо увагу, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.
Під час Вашого звернення у відділення Банку, до менеджера була черга. Після того, як менеджер звільнився, Вам була надана консультація по Вашому питанню.
Інформуємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів, відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Якщо сума видачі з рахунку перевищує 50 000 грн. — необхідно зробити видатковий документ у менеджера відділення Банку, касир має право видати суму до 50 000 грн.
Звертаємо увагу, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.
Під час Вашого звернення у відділення Банку, до менеджера була черга. Після того, як менеджер звільнився, Вам була надана консультація по Вашому питанню.
Інформуємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів, відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
При оформлении договора, и открытия карточного счета в договоре прописывают ссылки на тарифы которые выставлены на сайте, извините меня, а как человек сидя перед оператором в отделении, может одновременно ознакомится с тарифами которые вы выложили на своем сайте, подписал договор, значит согласился с тарифами. Так вот уважаемый ТАС комбанк, вы мне вот таким наглым образом не выдав даже карточки на руки подключили СМС банкинг, про который ваш работник банка даже не предупредила, наоборот умышленно умолчала об этом факте. Ну да ладно, у вас же все равно всегда виноват клиент. Так вот у меня вопрос раз вы такие туго принципиальные, мы тоже можем быть такими. По тарифному карточному продукту «Плативка», который мне оформили в банке, но при этом не выдали карту, а сказали прийти через 2 недели и забрать ее, ваш операционист оформил мне смс банкинг, со счета списали 10 грн, авансом, а вот вернуть разницу вы все время забываете, ведь я пользовался услугой 1 день, в тот же день ее отключил, а согласно п. 5.1 — услуга согласно данного тарифа предусмотрена за 30 календарных дней. А почему разницу не возвращаете — жаба давит? Давайте подсчитаем 10/30 дней =0,33 в день. 10−0,33 = 9,67 грн — должны вернуть, заявление написано еще 20 сентября, в письменном виде с датой и подписью, ни ответа ни привета. И вообще не могу понять, с каких это пор у нас в стране имеют право списывать за услугу денежные средства авансом? Покупая товар или услугу в магазине либо где угодно, я вначале должен получить эту услугу, а после ее оплатить, а у вас вначале оплатить, а потом получить, вам не кажется что вы нарушаете Закон Украины «О Защите прав потребителя»? Ваш сотрудник в отделении сказал что он мне все объяснял, мол это я ее не слушал, а вот вопрос к ТАС комбанку, у вас же камеры есть, вы вообще проводили служебное расследование, как ваши работники обманывают ваших клиентов с тарифами, ведь что бы ознакомить меня с тарифом его надо хотя бы распечатать, если б вы дорожили своей репутацией, вы хотя бы это просмотрели по камерам. Тысячи жалоб в комментариях на ваших работников, про то что они умышленно скрывают подключенные доп. услуги, скрытые комиссии и т. д. На что получают шикарный ответ — вы же подписали договор, значит согласились с условиями и тарифами, которые расписаны больше чем на 70 листов на вашем сайте. Каким это чудным образом я мог ознакомится сидя перед вашими операционистами? А вот п. 1 ст 15 ЗУ «Про защиту прав потребителей «говорит о том что потребитель имеет право на доступную, достоверную, своевременную информацию про продукт» Так вот вы должны не прописывать свои ссылочки на сайт в договорах, а распечатывать все эти листы и тарифы, и там должна стоять подпись клиента. Потому что ссылка на сайт о тарифах, потребителю вообще ни о чем не говорит. Тем более если потребитель сидит в отделении. Другое дело давать ссылку на тариф и перенаправлять клиента для ознакомления, если он оформляет что-либо он лайн,, это да согласен. Но не в отделении. Прошу вернуть излишне снятые деньги с моего счета, так как это с вашей стороны на сегодня выглядит как умышленное мошенничество. Все ж по закону, услуга предоставилась не 30 дней, а всего 1 день, а сняли вы за эту услугу как за 30 дней.
Комментарии (2)
Ответ банка
15 ноября 2021, 10:10
Доброго дня.
Якщо Ваша карта оформлена в пакеті послуг «Платівка» — відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу / PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Ознайомитись з тарифами карти «Платівка» у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи пакету послуг Платівка».
Інформуємо, що письмову відповідь на Ваше звернення було відправлено на Вашу електронну адресу 13.10.2021 року.
Якщо Ваша карта оформлена в пакеті послуг «Платівка» — відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу / PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Ознайомитись з тарифами карти «Платівка» у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи пакету послуг Платівка».
Інформуємо, що письмову відповідь на Ваше звернення було відправлено на Вашу електронну адресу 13.10.2021 року.
По акции освободись от банкоматозависимости, умельцы должны были максимум до 31 декабря за каждые три расчета карточкой на сумму свыше 100 гривен скинуть полтинник на счет, но не более 5 раз. Ждем-с до сих пор.
Написать комментарий
Ответ банка
6 января 2021, 17:51
Доброго дня!
Виплата винагороди за участь в акції «Звільнись від банкоматозалежності» відбулась 06.01.2021 року.
Звертаємо Вашу увагу, що один учасник акції може отримати максимально одне поповнення у сумі 50 грн за результатами одного етапу акції. Всього може бути два поповнення за весь період проведення акції.
З інформацією можливо ознайомитись на офіційному сайті ТАСКОМБАНКу за посиланням https://tascombank.ua/news/zavershennia-aktsii-zvilnis-vid-bankomatozalezhnosti-5fe05d81a9cc040012ea9c32
Виплата винагороди за участь в акції «Звільнись від банкоматозалежності» відбулась 06.01.2021 року.
Звертаємо Вашу увагу, що один учасник акції може отримати максимально одне поповнення у сумі 50 грн за результатами одного етапу акції. Всього може бути два поповнення за весь період проведення акції.
З інформацією можливо ознайомитись на офіційному сайті ТАСКОМБАНКу за посиланням https://tascombank.ua/news/zavershennia-aktsii-zvilnis-vid-bankomatozalezhnosti-5fe05d81a9cc040012ea9c32
При перезаключении депозитного договора, работниками банка не переведены средства на депозит, а переведены на текущий счет. теперь банк говорит что договор на депозит заключен, но средства не поступили, поэтому проценты не начислены, при этом начислил по 50 грн в месяц за обслуживание карты. по вине работником банка, я не получила проценты. банк почти 2 месяца затягивал с официальным ответом и по телефону предлагал нестандартные решения. МОШЕННИКИ
Комментарии (2)
Ответ банка
21 декабря 2020, 18:11
Доброго дня.
Шановний PatriotSV, детальні пояснення щодо договору депозиту, а також тарифів за поточним рахунком були надані Вам у листі Банку.
Вважаємо за необхідне додати, що свої зобов’язання за договорами банківських вкладів (депозитів) АТ «ТАСКОМБАНК» завжди виконує у повному обсязі.
Шановний PatriotSV, детальні пояснення щодо договору депозиту, а також тарифів за поточним рахунком були надані Вам у листі Банку.
Вважаємо за необхідне додати, що свої зобов’язання за договорами банківських вкладів (депозитів) АТ «ТАСКОМБАНК» завжди виконує у повному обсязі.
открыл депо в дол. пол года назад с проц. в конце.Карточка была не нужна, но навязали и по окончании срока сняли 0.36ц. со счёта, сбросив всё на карточку(по договору всё на счёте).Когда хотел снять с карточки-кассир послала за расходным ордером.Туда больше ни ногой и никому не советую-мутные.
Написать комментарий
Ответ банка
19 сентября 2018, 15:49
Добрый день, Александр Гуревин!
Приносим свои извинения за причиненные неудобства при обслуживании Вас в отделении Банка.
Хотим обратить внимание на то, что при открытии депозитного договора Клиентам для удобства открывается карточный счет, на который, по условиям договора и поступает тело депозита и проценты после окончания договора.
Сожалеем, что у Вас сложились негативные впечатления при сотрудничестве с Банком.
Спасибо.
Приносим свои извинения за причиненные неудобства при обслуживании Вас в отделении Банка.
Хотим обратить внимание на то, что при открытии депозитного договора Клиентам для удобства открывается карточный счет, на который, по условиям договора и поступает тело депозита и проценты после окончания договора.
Сожалеем, что у Вас сложились негативные впечатления при сотрудничестве с Банком.
Спасибо.
Ответ администратора
20 сентября 2018, 16:26
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.09.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Перед закінченням строку мені передзвонили та дуже привітно і чемно запросили га відділення. Саме відділення в Дніпрі, на пр. Ярвницького.
Супер команда та їх супер керівник. Не сумніваюсь в їх професіоналізмі, та можу рекомендувати друзям. Так тримати!